Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg ser gravid ut allerede! Er 5+3 med barn nr 3 og sjukt oppblåst. Lurer på kor lenge det går før folk i bygda begynner å legge merke til det

mye fordi jeg har sett og sett, og vært så glad for at det finnes et alternativ for oss med litt ekstra former (tilbudet kom først 1. August hos dem), og fordi jeg hadde en rabattkode jeg fikk i forbindelse med bursdagen min. Trenger dem ikke enda, men vet det kommer en tid 
Sliter sjøl med oppblåsthet… det er vilt på kveldenEg ser gravid ut allerede! Er 5+3 med barn nr 3 og sjukt oppblåst. Lurer på kor lenge det går før folk i bygda begynner å legge merke til det
Ja det er spesielt ille på kvelden for meg og! Og orker ingenting som strammer på magen.Sliter sjøl med oppblåsthet… det er vilt på kvelden
Har vært mykje oppblåst tidlig med alle egentlig, og derfor fått mage relativt tidlig. Med nr 2 var eg skikkelig kvalm i tillegg og heilt utan matlyst. Det har eg så langt sluppe unna i alle fall. Litt uggen på morgonen kan eg være, men ingenting i forhold til sist.Ojjda hehe. Hvordan var det med nummer to? Skjønner jeg heldig som har litt ekstra å gå på, skal noe til for at folk tenker baby
Men jeg kjøpte faktisk to gravid bukser på Zizzi her om dagenmye fordi jeg har sett og sett, og vært så glad for at det finnes et alternativ for oss med litt ekstra former (tilbudet kom først 1. August hos dem), og fordi jeg hadde en rabattkode jeg fikk i forbindelse med bursdagen min. Trenger dem ikke enda, men vet det kommer en tid
En nattevakt igjen denne uka, blir godt med helg i morgen!!
Var mykje kvalm med nr 2, kasta ikkje opp men var ordentlig kvalm og hadde ingen matlyst fram til ca veke 12. Denne gongen merker eg nesten ingen ting. Kan bli litt småkvalm om eg er veldig sulten eller veldig mett, men det er enormt mykje betre enn sist gong.Noen andre som har vært veldig kvalme/kastet opp mye i 1. og/eller 2. svangerskap å sluppet unna i 3.? Vet det enda er tidlig, men har et lite håp om å slippe samme kvalme/oppkast som forrige gang
Jeg har enormt mange EL tester igjen, jeg har to venninner som jeg vet har baby i tankene.. hvordan gi de bort uten å avsløre at jeg ikke trenger de lenger?![]()

Jeg har enormt mange EL tester igjen, jeg har to venninner som jeg vet har baby i tankene.. hvordan gi de bort uten å avsløre at jeg ikke trenger de lenger?![]()

Jeg har vært veldig uggen denne uken som har vært, følelsen av fyllesyke.. i dag har det ikke vært så ille, og gjett hva som hjalp?!Haha, spørs om du ikke bare må si det hehe. Ellers må du vel pent vente
Krysser så fingrene for ingen kvalme denne gang, jeg har ikke rett på sykemelding enda, så må holde meg på jobb. Det begynner vel ofte rundt uke seks? Enda to uker å leve i håpet på![]()
![]()
BURGERKING!!! søren å altså.. Du har vel rett på sykmelding, men ikke penger?Den var smart!! Den tar jeg med en gangSi at du heller vil tempe, og at derfor vil kvitte deg med testene? Hehe. Eller kanskje fortelle det![]()
livredd for at jeg skal både bli trøtt OG kvalm når det er travelt på jobbJeg har vært veldig uggen denne uken som har vært, følelsen av fyllesyke.. i dag har det ikke vært så ille, og gjett hva som hjalp?!BURGERKING!!! søren å altså.. Du har vel rett på sykmelding, men ikke penger?

Nyte at kvalmen ikke er tilstede ja, ble Peppes til middagHaha, jeg har hatt craving på sånn mat i svangerskapene..![]()
Nyt det så lenge det varer
Ja, det kan godt være, men det hjelper meg ingenting om jeg ikke har inntekt. Går ikke rundt uten penger.. Kan bruke egenmelding tror jeg, men vanskelig å forutsi synes jeg. Må jo gjerne si i fra ganske tidlig å dagen (jobber nattevakter). Men jeg tar med meg erfaring fra de andre gangene, stress går det verre.. Så må prøve ikke få kroppen til å føle seg stresset, med hvile når nødvendig, lettvindt med fem unger
Hva sa venninnene til testene?![]()
Men den lukta i bilen når du henter før du spiser
ikke stresse med 5 unger ja, det klarer jeg ikke å se for meg 

Men ja, den flasken: Jeg skjærer av toppen, og setter den "opp ned" i flasken. Da kan de gå ned tuten, men kommer seg ikke opp igjen. Om du ikke har vin (som du sier), så kan du evt. ta sukkerjuice om du har det? Eller sukkerbrus.