Skravletråd

Beste gruppen å jobbe med det! :happy:
Krysser fingra for at det kommer seg! Når tenker du å fortelle det til øverste leder? Gruer meg til å forsvinne midt i eksamenstiden :( eller å si det til de man samarbeider med i eksamensdagene..
Ungdomsskolen du og? Så gøy! Jeg vil vente til etter uke 12, og tviler på at jeg kan holde det skjult veldig mye lenger enn det. Sliter allerede med synlig mage, og er knapt 9 uker på vei:dead:

Synes alltid det er dumt å forlate en klasse, og gjengen jeg har nå er skikkelig fin ♥️ Til alt eksamensstyret sier jeg bare "good riddance. 10.klassen er den første klassen jeg skal ut av ved sykmelding :D

Nei heldigvis ikke. Og fikk se liv etter sist blødning. Men blir like bekymret denne gangen selvom :(
Fikk du vite hvorfor du hadde en blødning? Håper alt går bra♥️

Beste gruppen å jobbe med det! :happy:
Krysser fingra for at det kommer seg! Når tenker du å fortelle det til øverste leder? Gruer meg til å forsvinne midt i eksamenstiden :( eller å si det til de man samarbeider med i eksamensdagene..
Ungdomsskole her også.
Så gøy at det er flere av oss.
Har ingen potensielle eksamensfag i år, så slipper å føle på at jeg stikker av fra det, heldigvis. Skjønner deg godt.

Ungdomsskolen du og? Så gøy! Jeg vil vente til etter uke 12, og tviler på at jeg kan holde det skjult veldig mye lenger enn det. Sliter allerede med synlig mage, og er knapt 9 uker på vei:dead:

Synes alltid det er dumt å forlate en klasse, og gjengen jeg har nå er skikkelig fin ♥️ Til alt eksamensstyret sier jeg bare "good riddance. 10.klassen er den første klassen jeg skal ut av ved sykmelding :D
Ungdomsskole her også.
Så gøy at det er flere av oss.
Har ingen potensielle eksamensfag i år, så slipper å føle på at jeg stikker av fra det, heldigvis. Skjønner deg godt.
Ungdomsskole ja, beste elevene!
Så godt du ikke har noen eksamensfag @Tenkeboblen, jeg har ett, og har ikke vært med på eksamen før grunnet Corona. I fjor skulle jeg være sensor og det var tidlig eksamen, i år blir det nok sent (juni) så da får jeg ikke vært med. Haha, da er vi omvendt der @Lanterne. Blir jeg gradert sykmeldt så blir det den gjengen/faget jeg skal holde på.

jeg er ganske fornøyd sånn sett med termindatoen og permisjon mtp læreryrket. Kommer tilbake når det begynner å bli lyst og ‘lenger dager’, ikke mange mnd så har man fri igjen :angelic:

Ungdomsskole ja, beste elevene!
Så godt du ikke har noen eksamensfag @Tenkeboblen, jeg har ett, og har ikke vært med på eksamen før grunnet Corona. I fjor skulle jeg være sensor og det var tidlig eksamen, i år blir det nok sent (juni) så da får jeg ikke vært med. Haha, da er vi omvendt der @Lanterne. Blir jeg gradert sykmeldt så blir det den gjengen/faget jeg skal holde på.

jeg er ganske fornøyd sånn sett med termindatoen og permisjon mtp læreryrket. Kommer tilbake når det begynner å bli lyst og ‘lenger dager’, ikke mange mnd så har man fri igjen :angelic:
Jeg har heldigvis ikke eksamensfag på 10.trinn, kun spesialundervisning med en relativt krevende gjeng:joyful: Min egen klasse blir de siste jeg forlater, de er gode som gull:love017

Jeg har heldigvis ikke eksamensfag på 10.trinn, kun spesialundervisning med en relativt krevende gjeng:joyful: Min egen klasse blir de siste jeg forlater, de er gode som gull:love017
Har nesten bare egen klasse, så hvis jeg må redusere noe underveis, blir det først og fremst det jeg har andre steder ja. Men håper jo egentlig formen blir så bra at jeg kan holde ut.

Flere som synes tiden går sååååååååå sakte? :laughing002

Gleder meg så til første milepæl - 12 uker, er enda 24 dager til :notworthy

Gleder meg så til vi kommer litt lengre å det er trygt å begynne å handle inn til lille :Heartred

Gleder meg så til vi kommer litt lengre å det er trygt å begynne å handle inn til lille :Heartred

Ja jeg synes tiden går veldig sakte :wideyed:
Gleder meg også til vi kan kjøpe inn noe:Heartred håper tiden går fort fremover, er fremdeles over 5 uker til vi er i uke 12

Jeg gleder meg veldig til uke 12, hvis jeg kommer så langt. Hittil har svangerskapet i hovedsak gått ut på at jeg har prøvd å late som at jeg ikke er gravid, i frykt for at jeg skal miste enda en gang. Jeg gleder meg til å kunne glede meg!

Noen som vet hvorfor jeg ikke får redigert egne innlegg?
Merkelig! Står det ikke egen lenke for redigering nederst på innleggene dine? Ville tatt kontakt i teknisk forum og hørt om de vet hvorfor.

Ja jeg synes tiden går veldig sakte :wideyed:
Gleder meg også til vi kan kjøpe inn noe:Heartred håper tiden går fort fremover, er fremdeles over 5 uker til vi er i uke 12

Tenker å begynne å småhandle etter tul rundt uke 12/13, hva skal dere handle inn så tidlig? :)

tenker ett lite klessett, og småting (bæresele, ammepute, babynest etc) som jeg kommer over billig brukt underveis for å spare penger, er første barn :Heartred

Tenker å begynne å småhandle etter tul rundt uke 12/13, hva skal dere handle inn så tidlig? :)

tenker ett lite klessett, og småting (bæresele, ammepute, babynest etc) som jeg kommer over billig brukt underveis for å spare penger, er første barn :Heartred

Vet ikke hvor tidlig vi kommer til å begynne å handle men ikke før etter uke 13, det første jeg vil kjøpe er en hvit lille lam dress :love017 så kommer vi nok til å vente med å handle mer før vi vet kjønn, søsteren min har to jenter så der er det mye rosa og arve isåfall:) Har allerede nå følelse på at det blir en gutt så det blir jo spennende å se!

Det er vårt første barn også etter mange år med prøving, skulle egentlig i gang med IVF uken etter vi fikk positiv test så vi er veldig glade og takknemlig for at det endelig gikk av seg selv :Heartred Nå krysser vi alt vi har for at spiren holder fast:Heartred

Såååå enig!
19 dager til 12+0, men har TUL / KUB 12+3, så tenker at det er DET som er milepælen her.

Gleder meg til jeg slipper å "snike rundt", og faktisk kan begynte å fortelle det til litt flere enn de aller, aller nærmeste.

Back
Topp