Skravletråd

Fikk melding av legen i dag at jeg ikke var gravid. Tok blodprøve forrige torsdag. Dette fikk meg nesten til å tvile på alle de positive testene jeg har hjemme, som er tatt i helga og i går. Gleder meg litt til å fortelle at jeg er gravid likevel :smug:

Hvordan er formen deres damer?
Jeg føler meg kvalm, men det er nok bare placebo effekt. Er 3+5 i dag :D
 
Ja, det er helt vannvittig faktisk. Ubehagelig å ha på jeans, har bare lyst til å drasse rundt i joggebukse :rolleyes: Tja, er 9 år sida min siste, så tviler på det er derfor :rolleyes:

Ja det er faktisk direkte vondt å ha på bukser som presser :rolleyes: Brukte sånn mammabukse idag siden jeg har dem i skuffen, og det hjalp noe, men jeg så jo 7 mnd på vei ut:hilarious: De mammabuksene overdriver magen noe innmari så når jeg er oppblåst fra før så begynte 4 åringen min og si jeg hadde en rosa baby i magen :bored::hilarious: Han er helt påståelig også! Det ER en baby i magen min :hilarious: Men jeg måtte bare nekte for det er altfor tidlig at han får vite noe :hilarious: Så den oppblåstheten må gå over kjapt :hilarious:

Okei, da er det nok ikke derfor, men jeg var ikke så oppblåst med nr 1, visste ikke at jeg var gravid før uke 8 engang :hilarious: Og med nr 2 var jeg oppblåst, men ikke så mye som nå:hilarious:
 
Fikk melding av legen i dag at jeg ikke var gravid. Tok blodprøve forrige torsdag. Dette fikk meg nesten til å tvile på alle de positive testene jeg har hjemme, som er tatt i helga og i går. Gleder meg litt til å fortelle at jeg er gravid likevel :smug:

Hvordan er formen deres damer?
Jeg føler meg kvalm, men det er nok bare placebo effekt. Er 3+5 i dag :D

Her vokste hcg ekstremt kjapt så er fullt mulig! Hadde 9 på torsdag dagen etter jeg fikk min første positive test, og Igår var den over 200 på bare 4 dager :hilarious: Skjønner du gleder deg!
 
Jeg har travle dager, men synes likevel disse ukene går sååå sakte. Føler jeg har vært gravid en evighet allerede, men det er jo bare 1,5 uker siden vi fant det ut :hilarious: Gleder meg til det blir mer "offisielt". Liker ikke å late som :rolleyes:
 
Før graviditeten påtok jeg meg å bake to konfirmasjonskaker til helgene om to og tre uker. Nå er jeg sååå redd for at kvalmen kommer og vanskeliggjør prosjektene… :/
 
I dag er jeg 5+4 å har allerede gått opp 1kg:eek::arghh: har ikke endret noe i mat veien:schocked028

Flere som har hatt vektøkning?
 
Jeg tør ikke veie meg :hilarious: er 5+5 og frykter det er litt altså.. men skylder det mest på snus slutt!

Jeg hadde i utgangspunktet akkurat startet opp med trening igjen, pga gått opp litt mer enn hva jeg føler meg komfortabel med. Nå denne uken etter at jeg fant ut at jeg er gravid har jeg ikke turt å dra på trening Har så mye mensmurringer og ømme pupper.
Trener dere andre?
 
Jeg hadde i utgangspunktet akkurat startet opp med trening igjen, pga gått opp litt mer enn hva jeg føler meg komfortabel med. Nå denne uken etter at jeg fant ut at jeg er gravid har jeg ikke turt å dra på trening Har så mye mensmurringer og ømme pupper.
Trener dere andre?

Jeg har jogget, og gått turer på fjellet. Nå er samboer skeptisk, og mener jeg bør ta det rolig de første ukene/månedene. Så har kun gått litt turer :happy: så driver mest med ruging, og ikke så mye trening akkurat nå. Uansett føler jeg meg sliten hele tiden, så tror ikke treningen hadde vært så effektiv :hilarious:
 
Jeg hadde i utgangspunktet akkurat startet opp med trening igjen, pga gått opp litt mer enn hva jeg føler meg komfortabel med. Nå denne uken etter at jeg fant ut at jeg er gravid har jeg ikke turt å dra på trening Har så mye mensmurringer og ømme pupper.
Trener dere andre?
Jeg trener så lenge jeg orker :) Orket ikke mellom uke 6 og 11 sist, men håper jeg kanskje gjør det denne gangen:smiley-angelic001 Tar ikke så mye hensyn foreløpig, men unngår å gå helt opp i maxpuls og løfte maxvekt. Ellers gjør jeg alt som føles greit :) Foreløpig har jeg gått ned 1,5 kg, men regner med at de kommer tilbake med renter:hilarious: gikk opp 20-22 kg forrige gang :rolleyes:
 
Første arbeidsuke etter ferien. Aldri kjent på dårligere arbeidslyst. Tror det blir tidlig helg i dag. Håper dagene går fort fremover. Er småkvalm på morgenen (kanskje pga hatet over at ferien er over). Og shortsen er plutselig så stram.. Dette var positiv lesning merker jeg, men litt klaging må være lov :dance008:dance008
 
Jeg hadde i utgangspunktet akkurat startet opp med trening igjen, pga gått opp litt mer enn hva jeg føler meg komfortabel med. Nå denne uken etter at jeg fant ut at jeg er gravid har jeg ikke turt å dra på trening Har så mye mensmurringer og ømme pupper.
Trener dere andre?
Har også mensen murringer. Tørr heller ikke å overanstrenge meg:( ja har trent å prøvd å slanke meg litt. Trur det har gått rett vest no:angelic::angel13går veldig bra så lenge den hold seg der nede:Heartbigred:love7
 
Jeg hadde i utgangspunktet akkurat startet opp med trening igjen, pga gått opp litt mer enn hva jeg føler meg komfortabel med. Nå denne uken etter at jeg fant ut at jeg er gravid har jeg ikke turt å dra på trening Har så mye mensmurringer og ømme pupper.
Trener dere andre?
Ja jeg trener akkurat som vanlig enda. Løfter vekter på 60kg uten problem. Sist svangerskap jogget jeg helt til uke28 og trente vekter helt til fødsel. Min erfaring er at trening og aktivitet holder kvalmen borte
 
I dag er jeg 5+4 å har allerede gått opp 1kg:eek::arghh: har ikke endret noe i mat veien:schocked028

Flere som har hatt vektøkning?

Har ikke turt å veie meg :rolleyes: Er så oppblåst at det ser ut som jeg er veldig gravid/lagt på meg en del. Sååå, vekta får stå til jordmora forlanger å få vite vekt :shifty::wacky:
 
Jeg hadde i utgangspunktet akkurat startet opp med trening igjen, pga gått opp litt mer enn hva jeg føler meg komfortabel med. Nå denne uken etter at jeg fant ut at jeg er gravid har jeg ikke turt å dra på trening Har så mye mensmurringer og ømme pupper.
Trener dere andre?

Jeg har ikke trent på en stund, men tør ikke begynne igjen nå hvertfall. Sikkert overbekymring, men jeg er så redd det skal ha noe å si :oops:
 
Jeg har trent litt av og på i perioder, og tenker at jeg nå burde prøve å få opp formen litt igjen. Har pådratt meg noen ryggsmerter siden sist graviditet, og er redd for at denne runden kan forverre plagene hvis jeg ikke styrker kroppen litt.
 
Har ikke turt å veie meg :rolleyes: Er så oppblåst at det ser ut som jeg er veldig gravid/lagt på meg en del. Sååå, vekta får stå til jordmora forlanger å få vite vekt :shifty::wacky:

jeg er også ekstremt oppblåst! Og luft i magen:bored: har vondt i magen som kommer og går, og litt kvalme som komner og går.:sour:
 
Jeg er også veldig oppblåst, særlig om kvelden. På tross at vekten har gått nedover føles alle bukser kjempestramme. Og jeg er bare 5+2 o_O
 
jeg er også ekstremt oppblåst! Og luft i magen:bored: har vondt i magen som kommer og går, og litt kvalme som komner og går.:sour:

Ser ut som det er veldig typisk i begynnelsen :wtf: Jeg har leita over alt etter noe jeg kan bruke på jobb over tights, noe som sitter løst sånn at denna magen kan være så oppblåst den bare vil.. Men har ikke funnet noe som helst. Gruer meg til jobb i morgen fordi jeg må gå med stramme jeans :shifty::rolleyes:

Jeg er også veldig oppblåst, særlig om kvelden. På tross at vekten har gått nedover føles alle bukser kjempestramme. Og jeg er bare 5+2 o_O

Sånn føler jeg det har vært siden noen dager etter positiv test, så det begynner tidlig :eek: Jeg er forøvrig 5+1 i dag :happy:
 
Back
Topp