Skravletråd

Endelig er minstemann frisk - men i karantene etter feber. Får testet tålmodigheten denne uken:hilarious:

Er det flere som tar lifeline gravid kosttilskudd? Er det bare meg, eller stinker den blå tabletten noe hinsides? :yuck:

Er det flere som tar lifeline gravid kosttilskudd? Er det bare meg, eller stinker den blå tabletten noe hinsides? :yuck:

Yep :P Tenk at det går an å lage sånne tabletter til gravide :wtf: Jeg bytta til den lilla pakken.. Ulempen der er at trankapslene er større!

Yep :p Tenk at det går an å lage sånne tabletter til gravide :wtf: Jeg bytta til den lilla pakken.. Ulempen der er at trankapslene er større!

Ja ikke sant! Det er vel ikke akkurat et ukjent fenomen at gravide kan være følsomme for lukter :hilarious:

Her har kvalmen dukket opp den siste uka, og den blå tabletten har blitt helt grusom :hungover:

Innser at jeg muligens er for stor for bunaden denne 17. mai...ikke at det kommer til å bli noe stor feiring. Men liker godt bunaden, og dette blir første år uten.

Innser at jeg muligens er for stor for bunaden denne 17. mai...ikke at det kommer til å bli noe stor feiring. Men liker godt bunaden, og dette blir første år uten.

Jeg skvisa meg inn i bunaden 7 mnd på vei med nr 1 :hilarious: Har sånn «knyting» fremme på vesten, og heiste stakken over magen! Så sikkert ikke ut :rolleyes:

Jeg skvisa meg inn i bunaden 7 mnd på vei med nr 1 :hilarious: Har sånn «knyting» fremme på vesten, og heiste stakken over magen! Så sikkert ikke ut :rolleyes:
Hahaha sikkert litt av et syn! Har liksom begynt å ta innover meg at det kanskje blir baby denne gangen og er litt overgang å tenke høstbaby kontra vårbaby :D må vel kjøpe nytt badetøy, og ikke like diskre med babymage og sommerklær :D

Hahaha sikkert litt av et syn! Har liksom begynt å ta innover meg at det kanskje blir baby denne gangen og er litt overgang å tenke høstbaby kontra vårbaby :D må vel kjøpe nytt badetøy, og ikke like diskre med babymage og sommerklær :D

Har en julibaby og en marsbaby, og må si det er veldig mye lettere å føle seg fresh som høygravid i sommerkjole og sandaler enn i vinterklær :wacky:

Min har ikke passet siden jeg var gravid i 2018,skal levere den inn så jeg kan få den montert på nytt, men kommer jo aldri så langt... nå får jeg vente til jeg er ferdig med denne graviditeten...
Får satse på at den kan passe 17 mai 2022

Oii det har jeg faktisk ikke tenkt på selv! Jeg hater egentlig å gå i kjole for jeg har så svære legger (familiegreie :p har vært både 50kg tyngre og 20kg lettere enn nå, leggene har vært like tjukke hele tiden. Aldri kunnet gått med boots!) men virkelig ELSKER bunaden min, og føler meg så fin i den! :D

Forrige var januarbaby så var ikke noe problem med bunad på våren rett etter jeg var gravid, og så passet bunaden fint igjen til 17.Mai og dåpen etter han var født :p denne gangen blir det både 17mai og dåp til tanteunge uten bunad :o

Sikkert dumt spørsmål, men bruker dere munnbind når dere skal til fastlegen?
Da jeg var hos Volvat sto det på nettsiden st alle som kom inn måtte bruke munnbind. Men finner ingen informasjon om det på fastlegen sin nettside.

Da jeg var hos Volvat sto det på nettsiden st alle som kom inn måtte bruke munnbind. Men finner ingen informasjon om det på fastlegen sin nettside.

Ja, jeg gjør det. Men i vår kommune er det pålagt i på alle offentlige steder.. (men tror jeg hadde gjort det uansett nå)

Står skilt hos legen at ingen får komme inn uten munnbind - stavanger

Back
Topp