Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det et sted jeg kan finne ut hva alle forkortelsene betyr? Leser gjennom innlegg og føler meg mer og mer som et spørsmålstegn![]()
evt bare spør hver gang du ser en forkortelse du ikke vet hva betyr, folk pleier å være hyggelige og forklare 
Haha ser nesten ut som en bilstol med hjulMåtte bare dele med dere. En gammel britax barnevogn fra 70 talletGodt de har utvikla seg
Vis vedlegget 345333
Haha ser nesten ut som en bilstol med hjul![]()

Enig!!!Jeg vil egentlig bare gi alle oss gravide damer et stort heiaheia! For fytti rakkern, vi er gode og flinke!Og til slutt ender vi opp med det største som lovet har å by på!
![]()
Her skulle jeg gå tidlig til sengs men oppdaget barnemark på minsten hjemme.... som om jeg ikke var kvalm nok som det varfått kjøpt og tatt kur og skal kokvaske alt av sengetøy... det var den kvelden og natta
![]()
Hahah herlighetMåtte bare dele med dere. En gammel britax barnevogn fra 70 talletGodt de har utvikla seg
Vis vedlegget 345333
hun elsker å åle seg rundt på badet mens jeg vasker klær heldigvis Burde egentlig gjøre noe husarbeid, men var så deilig å slappe av mens mini sover så jeg venter til hun har våknethun elsker å åle seg rundt på badet mens jeg vasker klær heldigvis
![]()
. Ja, jeg ser på detNy mesterens mester episode i kveld! Flere som ser på?![]()
Ja, jeg ser på det![]()
alt fra krimserier til "der ingen skulle tru at nokon kunne bu". Kvalitets-TV