Skravletråd

Hjemme med småtufs 2 åring idag..
Egentlig deilig for jeg var så sliten da jeg våknet imorres..

Er det et sted jeg kan finne ut hva alle forkortelsene betyr? Leser gjennom innlegg og føler meg mer og mer som et spørsmålstegn :hilarious:

Er det et sted jeg kan finne ut hva alle forkortelsene betyr? Leser gjennom innlegg og føler meg mer og mer som et spørsmålstegn :hilarious:

Google det, det har jeg gjort opptil flere ganger :hilarious: evt bare spør hver gang du ser en forkortelse du ikke vet hva betyr, folk pleier å være hyggelige og forklare :happy:

Måtte bare dele med dere. En gammel britax barnevogn fra 70 tallet:laughing001 Godt de har utvikla seg:laughing002

88AE7D57-06B9-4AF4-9E2C-63219FF64D44.png

Jeg vil egentlig bare gi alle oss gravide damer et stort heiaheia! For fytti rakkern, vi er gode og flinke! ❤️ Og til slutt ender vi opp med det største som livet har å by på! ❤️

Last edited:
Fant endelig koffeinfri kaffekapsler i dag, og kaffen smakte godt! Hurra for Nespresso :hello2

Hvordan går det med dere damer? Jeg bruker altfor mye tid her inne :D skal vi være så aktive her inne frem til September blir det mye skjermtid!

Vi snakker visst en del! Vi har passert august gruppen i antall innlegg

Ikke rart man kan være aktiv når mini sover i 3 timer, og husarbeid det tar vi i kveld:hilarious:

Burde egentlig gjøre noe husarbeid, men var så deilig å slappe av mens mini sover så jeg venter til hun har våknet :hilarious: hun elsker å åle seg rundt på badet mens jeg vasker klær heldigvis :p

Burde egentlig gjøre noe husarbeid, men var så deilig å slappe av mens mini sover så jeg venter til hun har våknet :hilarious: hun elsker å åle seg rundt på badet mens jeg vasker klær heldigvis :p

Forstår hva du mener. Hadde det slik i dag, men kjente jeg måtte sove, er så trøtt for tiden:sleep011.
Minsten min liker det samme, åler over alt der jeg er, og har blitt sykt glad i badet vårt. Har noen skap der han elsker å åpne og lukke.

Ny mesterens mester episode i kveld! Flere som ser på? :-)

Back
Topp