Skravletråd

Vi holder på som vanlig. Jeg er selvsagt veldig trøtt og sliten så vi må tilrettelegge litt rundt dette men sex og nærhet må vi ha. Det er limet vårt :Heartred:Heartblue
Er veldig enig! Blir mye kos på andre måter her og så blir jeg nok mer avslappa til sex etterhvert. Var ikke redd forrige gang jeg var gravid, men jeg er nok litt ekstra skjør og redd etter å ha opplevd en MA vil jeg tro... :)

Flere som er litt redde for å ha sex? :bag: Var ikke så bekymra sist, men etter å ha mista så er jeg nok litt mer redd...
Jeg er litt redd må jeg ærlig innrømme også frister det ikke så mye med kvalmen, murringer og lite overskudd :bag:
Men regner med det går seg til snart :Heartred

Gruer meg litt til jobb i morgen. Jeg er så trøtt hele dagen

Gruer meg litt til jobb i morgen. Jeg er så trøtt hele dagen

Enig!! Sov 9t i natt, men vært våken flere ganger. Drømmer så heftig for tiden også. Jaja, gleder meg til å gå på jobb igjen, men frykter jeg blir skammelig trøtt utover dagen. Fortsatt ikke helt avvent kaffe heller, herregud som jeg savner å drikke så mye kaffe jeg vil :hilarious:

Jeg har alltid likt å sove lenge de gangene jeg har mulighet til det. Men de siste gangene jeg har hatt mulighet har jeg våkna før barna :confused:

Endelig hjem og sove.. :) fytti så trøtt jeg er

Vurderer forumpause i håp om å tenke mindre på graviditet, slik at det føles som tida går fortare:bag:
Men har mine tvil om at eg klarer å holde meg vekke. Det er jo tross alt sosialt her inne i ein koronakvardag:joyful:

Hei!
Jeg trodde jeg var tidlig ute, men her er det jo allerede et godt etablert forum! :)
Jeg fikk positiv test på nyttårsaften, da tok jeg en test bare for sikkerhetsskyld ettersom vi planla råstekt indrefilet og rødvin. Den planen utgikk Men ingen sorg av den grunn

Dette er min tredje graviditet, har to gutter fra før. Det kom som en liten overraskelse på oss, men en veldig gledelig en ❤️

Teller ned dager til TUL.. men prøver å glede meg over at jeg er gravid også. Selv uten spesielt med symptomer. Hvert svangerskap er ulikt sier de. Eller kan være, i alle fall.
Håper det er liv :smiley-angelic001

Teller ned dager til TUL.. men prøver å glede meg over at jeg er gravid også. Selv uten spesielt med symptomer. Hvert svangerskap er ulikt sier de. Eller kan være, i alle fall.
Håper det er liv :smiley-angelic001

TUL = tidlig ultralyd? Uff jeg har glemt ut så mye :smiley-ashamed008

TUL = tidlig ultralyd? Uff jeg har glemt ut så mye :smiley-ashamed008

Riktig :)
Gratulerer så mye med spire! Er de to gutta dine store eller?

Har selv 3 barn fra før -2006, 2008 og 2019.
Om alt går bra, så blir det passelig aldersforskjell på de små synes jeg :chicken: ungdommene mine har ikke såå mye tid til å leke med mini :wacky:

Riktig :)
Gratulerer så mye med spire! Er de to gutta dine store eller?

Har selv 3 barn fra før -2006, 2008 og 2019.
Om alt går bra, så blir det passelig aldersforskjell på de små synes jeg :chicken: ungdommene mine har ikke såå mye tid til å leke med mini :wacky:

Takk! Og gratulerer selv :happy: Eldstemann blir 8 på lørdag og minstemann blir 4 i mars, synes det er en ganske fin aldersforskjell :D
Ungdommene er nok opptatt med sitt kan jeg tenke meg :wacky:

Her skulle jeg gå tidlig til sengs men oppdaget barnemark på minsten hjemme.... som om jeg ikke var kvalm nok som det var:wideyed: fått kjøpt og tatt kur og skal kokvaske alt av sengetøy... det var den kvelden og natta :hungover:

Back
Topp