Nei. Her er det egentlig motsatt. Og en som gleder seg veldig til stor mageFlere som er litt redde for å ha sex?Var ikke så bekymra sist, men etter å ha mista så er jeg nok litt mer redd...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Her er det egentlig motsatt. Og en som gleder seg veldig til stor mageFlere som er litt redde for å ha sex?Var ikke så bekymra sist, men etter å ha mista så er jeg nok litt mer redd...

Vi holder på som vanlig. Jeg er selvsagt veldig trøtt og sliten så vi må tilrettelegge litt rundt dette men sex og nærhet må vi ha. Det er limet vårtFlere som er litt redde for å ha sex?Var ikke så bekymra sist, men etter å ha mista så er jeg nok litt mer redd...

Er veldig enig! Blir mye kos på andre måter her og så blir jeg nok mer avslappa til sex etterhvert. Var ikke redd forrige gang jeg var gravid, men jeg er nok litt ekstra skjør og redd etter å ha opplevd en MA vil jeg tro...Vi holder på som vanlig. Jeg er selvsagt veldig trøtt og sliten så vi må tilrettelegge litt rundt dette men sex og nærhet må vi ha. Det er limet vårt![]()
Jeg er litt redd må jeg ærlig innrømme også frister det ikke så mye med kvalmen, murringer og lite overskuddFlere som er litt redde for å ha sex?Var ikke så bekymra sist, men etter å ha mista så er jeg nok litt mer redd...

Dilla på eplejuice! Også har vi soda stream, gikk mye av den i startenHva drikker dere andre som blir kvalme av vann?![]()

Gruer meg litt til jobb i morgen. Jeg er så trøtt hele dagen

Jeg er så enig.. Dette blir en tøff dagGruer meg litt til jobb i morgen. Jeg er så trøtt hele dagen

Jeg gjorde det sammeEndelig hjem og sove..fytti så trøtt jeg er

Endelig hjem og sove..fytti så trøtt jeg er
blir nok tidlig kvelden idag....Teller ned dager til TUL.. men prøver å glede meg over at jeg er gravid også. Selv uten spesielt med symptomer. Hvert svangerskap er ulikt sier de. Eller kan være, i alle fall.
Håper det er liv![]()

TUL = tidlig ultralyd? Uff jeg har glemt ut så mye![]()
ungdommene mine har ikke såå mye tid til å leke med mini 
Riktig
Gratulerer så mye med spire! Er de to gutta dine store eller?
Har selv 3 barn fra før -2006, 2008 og 2019.
Om alt går bra, så blir det passelig aldersforskjell på de små synes jegungdommene mine har ikke såå mye tid til å leke med mini
![]()
Eldstemann blir 8 på lørdag og minstemann blir 4 i mars, synes det er en ganske fin aldersforskjell 
fått kjøpt og tatt kur og skal kokvaske alt av sengetøy... det var den kvelden og natta