Nescafé goldinstant kaffe
Er ikke noe fan av pulverkaffe, men får kanskje gi det en sjans
heller det enn ingenting Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nescafé goldinstant kaffe
heller det enn ingenting Mannen drikker ikke kaffe , så blir fort det :/ men enig i at det ikke er det besteEr ikke noe fan av pulverkaffe, men får kanskje gi det en sjansheller det enn ingenting
![]()

Ble veldig glad da jeg oppdaget at teen fra Pukka er koffeinfri!![]()
Allerede drukket to kopper Gjelderdet alle typane?Ble veldig glad da jeg oppdaget at teen fra Pukka er koffeinfri!![]()

Først trodde jeg det, siden alle 5 typene jeg hadde er koffeinfri, men et lite googlesøk tyder på at det ikke gjelder alle. Men det står tydelig merket både på pakken og på hver enkelt tepose om den er koffeinfri. Favorittene mine et heldigvis detGjelderdet alle typane?![]()

Trøtt men ingen kvalmeNoen som har merket kvalmen? Jeg er bare 5+1 så veldig spent om det vil dukke opp, ikke merket noe sålangt utenom veldig trøtt![]()
Merker det når eg får høg puls og litt før frukost. Rekner med det kjem for fullt snart, gjorde vertfall det sist gongNoen som har merket kvalmen? Jeg er bare 5+1 så veldig spent om det vil dukke opp, ikke merket noe sålangt utenom veldig trøtt![]()
Noen som har merket kvalmen? Jeg er bare 5+1 så veldig spent om det vil dukke opp, ikke merket noe sålangt utenom veldig trøtt![]()

Noen som har merket kvalmen? Jeg er bare 5+1 så veldig spent om det vil dukke opp, ikke merket noe sålangt utenom veldig trøtt![]()
Sist kom kvalmen fra uke 6.... men var i veldig god form ellers. Nå er jeg helt utslitt og trøtt, så skal jeg bli kvalm i tillegg blir det noen tunge ukerNoen som har merket kvalmen? Jeg er bare 5+1 så veldig spent om det vil dukke opp, ikke merket noe sålangt utenom veldig trøtt![]()

Ikke vært noe særlig kvalm enda, men det er jo fryktelig tidlig.Noen som har merket kvalmen? Jeg er bare 5+1 så veldig spent om det vil dukke opp, ikke merket noe sålangt utenom veldig trøtt![]()
Er ganske kvalm om dagen. Kjenner igjen fra forrige svangerskap. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men er som å konstant ha en klump i halsenNoen som har merket kvalmen? Jeg er bare 5+1 så veldig spent om det vil dukke opp, ikke merket noe sålangt utenom veldig trøtt![]()
Akkurat som om det er trangt. Så kommer det kvalmebølger i magen
Veldig merkelig. Men ble aldri noe verre enn dette med storebror, så håper det holder seg sånn her.Jeg var kvalm fra uke 6-38Sist kom kvalmen fra uke 6.... men var i veldig god form ellers. Nå er jeg helt utslitt og trøtt, så skal jeg bli kvalm i tillegg blir det noen tunge uker![]()
Sover dårlig om natten nå om dagen.. Vært våken noen timer allerede nå![]()

Hjelpes...jeg er så trøttskjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde meg våken til over kl 12. ungene er jo nesten mer våken enn meg
![]()