Dropp babysengNok eit nybegynnerspørsmålOg her er det nok ingen fasit akkurat. Men soving med ein nyfødd i hus... Kun meg og mini på rom og mannen ein annan stad, eller alle tre på same rom? Skal etter planen få større plass til jul, men før det er plassen litt så som så. Veldig lite soverom, så er eigentleg kun plass til 1,20-seng pluss barneseng. Dermed kun plass til meg og mini, evt må eg og manen sova rimelig trangt med lite plass til amming etc på nattestid. Kan med litt romstering få plass til den eigentlege senga vår på 1,80 pluss barneseng, men då må både kommode og skap ut i stova (som allereie er litt for liten). Erfaringar og tankar rundt dette? Blir litt stressa av å utelukka muligheten å sova alle tre saman dersom me flyttar vekk den store senga.

Og her er det nok ingen fasit akkurat. Men soving med ein nyfødd i hus... Kun meg og mini på rom og mannen ein annan stad, eller alle tre på same rom? Skal etter planen få større plass til jul, men før det er plassen litt så som så. Veldig lite soverom, så er eigentleg kun plass til 1,20-seng pluss barneseng. Dermed kun plass til meg og mini, evt må eg og manen sova rimelig trangt med lite plass til amming etc på nattestid. Kan med litt romstering få plass til den eigentlege senga vår på 1,80 pluss barneseng, men då må både kommode og skap ut i stova (som allereie er litt for liten). Erfaringar og tankar rundt dette? Blir litt stressa av å utelukka muligheten å sova alle tre saman dersom me flyttar vekk den store senga.

Du amma kun i senga, eller vart det samsoving også? Er jo godt å høyre at det er mogleg med både mann og nattamming i ei 1.20-seng! Samsoving utan sprinkelseng på rommet i 1.80-seng er vel også eit alternativ. Men hadde vel i utgangspunktet tenkt at eg helst ville ha babyen i ei eiga seng og unngå samsoving. Sjølv om dei ofte sikkert endar opp i senga med meg/oss likevel.
Jeg synes det er veldig greit å kunne legge babyen i egen seng, jeg sover mye bedre da. Men det er jo noen babyer som ikke klarer å finne roen selv i egen seng, men det vet man jo ikke før ungen er her.
. Vi var så godt i gang med å skulle pusse opp før mini kommer, men så stopper det på at snekker ikke har tid - ingen har tid før til våren