Dropp babyseng her har sengene vert mer til oppbevaring enn til å sove i de første 3mnd men sånn elles så hadde eg nokk kasta ut mannen om det kun var 120 seng. Vi har 180 og mannen sover alltid med oss,å det går liksom akkurat for å ha god plass til baby på begge sider av meg, med tanke på amming fra hver side. Var veldig nervepirrende med første barnet, men fant fort ut av hva som funka for ossNok eit nybegynnerspørsmål Og her er det nok ingen fasit akkurat. Men soving med ein nyfødd i hus... Kun meg og mini på rom og mannen ein annan stad, eller alle tre på same rom? Skal etter planen få større plass til jul, men før det er plassen litt så som så. Veldig lite soverom, så er eigentleg kun plass til 1,20-seng pluss barneseng. Dermed kun plass til meg og mini, evt må eg og manen sova rimelig trangt med lite plass til amming etc på nattestid. Kan med litt romstering få plass til den eigentlege senga vår på 1,80 pluss barneseng, men då må både kommode og skap ut i stova (som allereie er litt for liten). Erfaringar og tankar rundt dette? Blir litt stressa av å utelukka muligheten å sova alle tre saman dersom me flyttar vekk den store senga.