Skravletråd

Så koslig måte å fortelle det på :) her klarte jeg ikke å vente, jeg måtte fortelle det umiddelbart :happy:

Han hadde veldig lyst at jeg skulle gjøre litt mer utav det denne gangen, så da prøver vi på det, selv om jeg har så utrolig lyst å bare si det med en gang ;)
 
Har vært sammen med svigers, svigerinne med barn og mannen min og barna. Ble på barnas premisser med tidlig fyrverkeri, gjetteleiker, spørrespill og konkurranser. Eldstemann på sju kapituerte og gikk og la seg nå. Bor i samme hus som svigers, så kjekt å bare kunne gå i underetasjen og legge barna når det er selskap. Er trøøøøøtt, så var det opp til meg hadde jeg bare droppa hele nyttårsfeiringa:angelic:
 
Ja, hun har mast veldig på en lillesøster :dummy1: blir morsomt å fortelle henne det når den tiden kommer, blir nok å vente til etter 12 uker. Så slipper ventetiden å bli så lang for henne også.
Forstår godt dere velger å vent til uke 12 :shy:
Ønsker dere å vite kjønn på babyen før den blir født? Vi vil ha det som overraskelse, men vet ikke helt om jeg klarer å holde meg ;)
 
Har vært sammen med svigers, svigerinne med barn og mannen min og barna. Ble på barnas premisser med tidlig fyrverkeri, gjetteleiker, spørrespill og konkurranser. Eldstemann på sju kapituerte og gikk og la seg nå. Bor i samme hus som svigers, så kjekt å bare kunne gå i underetasjen og legge barna når det er selskap. Er trøøøøøtt, så var det opp til meg hadde jeg bare droppa hele nyttårsfeiringa:angelic:
Jeg har også vært så trett i dag, feier sammen med ei venninne, men jeg holder nok ikke ut så mye lenger enn kl 24 ;)
 
Forstår godt dere velger å vent til uke 12 :shy:
Ønsker dere å vite kjønn på babyen før den blir født? Vi vil ha det som overraskelse, men vet ikke helt om jeg klarer å holde meg ;)
Ja, jeg vil nok vite kjønn på ultralyd. Synes det er greit å vite på forhånd:happy: jeg klarer ikke å vente om jeg kan få vite det på forhånd.
 
Ja, jeg vil nok vite kjønn på ultralyd. Synes det er greit å vite på forhånd:happy: jeg klarer ikke å vente om jeg kan få vite det på forhånd.
Mannen min har litt lyst til å vente, men han har sagt at jeg får bestemme, jeg har både lyst til å vite det og ha det som overraskelse :joyful: men spørs om jeg klarer å holde meg når vi er på ultralyd :shy:
 
Vi skulle egentlig ikke vite kjønn med forrige, men så forsnakket jm seg under ultralyden :p
 
Mannen min har litt lyst til å vente, men han har sagt at jeg får bestemme, jeg har både lyst til å vite det og ha det som overraskelse :joyful: men spørs om jeg klarer å holde meg når vi er på ultralyd :shy:

Vi var litt frem og tilbake med forrige, men spurte jordmor om hun kunne skrive det på en lapp til oss ;) Den åpnet vi samme dag og nå har vi en fin gratulasjon om kjønn å ta vare på som baby/gravidminne. Så vi klarte ikke å holde oss, men det er jo en mulighet så man ikke angrer seg i ettertid at man ikke fikk vite det.
 
Hehe.. Er sikkert fort gjort å glemme seg nåt man vet. Skal dere vite denne gangen

Hehe, ja! Hun bare, " Åå, se på den fine pungen" o_O Med to jenter fra før hadde ikke gutt vært i tankene mine engang, så det ble et lite sjokk. På en måte var jeg glad jeg fikk vite det likevel, tenk om jeg hadde blitt like overrasket etter fødsel:wacky: Tror vi skal vite den gangen her :)
 
Hehe, ja! Hun bare, " Åå, se på den fine pungen" o_O Med to jenter fra før hadde ikke gutt vært i tankene mine engang, så det ble et lite sjokk. På en måte var jeg glad jeg fikk vite det likevel, tenk om jeg hadde blitt like overrasket etter fødsel:wacky: Tror vi skal vite den gangen her :)
Haha.. Så komisk da:) tipper hun ble litt flau.
 
Hva gjør dere i dag da? Her sov jeg 11 timer i natt, og tilbringt mestparten av tiden etter jeg stod opp på sofa under pleddet.. Vi skal spise kalkun i dag, så jeg har tilberedt den da i det minste. Men veldig rolig dag.. Deilig!
 
Hva gjør dere i dag da? Her sov jeg 11 timer i natt, og tilbringt mestparten av tiden etter jeg stod opp på sofa under pleddet.. Vi skal spise kalkun i dag, så jeg har tilberedt den da i det minste. Men veldig rolig dag.. Deilig!

Kom hjem fra hyttetur i 1 tiden, var en tur i stallen men etter det så har jeg bare ligget på sofaen og slappet av med tv. Skulle egentlig på familiemiddag men jeg orket ikke idag, er så trøtt og sliten etter hytteturen:bag:
 
Vi var litt frem og tilbake med forrige, men spurte jordmor om hun kunne skrive det på en lapp til oss ;) Den åpnet vi samme dag og nå har vi en fin gratulasjon om kjønn å ta vare på som baby/gravidminne. Så vi klarte ikke å holde oss, men det er jo en mulighet så man ikke angrer seg i ettertid at man ikke fikk vite det.
Det var jo et veldig godt tips, kanskje vi også skal be om en lapp.
Takk for at du delte ♡
 
Hva gjør dere i dag da? Her sov jeg 11 timer i natt, og tilbringt mestparten av tiden etter jeg stod opp på sofa under pleddet.. Vi skal spise kalkun i dag, så jeg har tilberedt den da i det minste. Men veldig rolig dag.. Deilig!

Her har vi også hatt kalkun;) Men ikke tilberedt av meg...er gift med en kokk:p
Ellers starta jeg året med en frisk gåtur i snøværet :gen014
 
Her er det storm, så jeg måtte på jobb kl 0700 idag og er nettopp kommet hjem. Sååååå trøtt :dead:
 
Her har vi også hatt kalkun;) Men ikke tilberedt av meg...er gift med en kokk:p
Ellers starta jeg året med en frisk gåtur i snøværet :gen014
Så heldig:happy:
Deilig med en gåtur, jeg har også planer om det i dag. Endelig litt piggere enn jeg var tidligere i dag. Jeg blir så trøtt i begynnelsen av svangerskapet. Sover 1 eller 2 ganger iløpet av dagen hver dag nå...
 
Back
Topp