Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er forresten gravid for 3. gang. Har to små gull og gleder meg SÅ til å få en til. De blir tette! 16mnd mellom 1 og 2, og 15mnd mellom 2 og 3 [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Spent og nervøs og krysser fingrene for at alt går bra
Har IKKE landa etter at jeg fikk den første positive testen for noen dager siden
![]()
Hvordan går det med dere?
Så leit å høre at dere mistet sønnen deresÅ så spennende med tre så tette [emoji4] Jeg har alltid hatt lyst på tre barn, virker som en perfekt liten søsken folk [emoji4]
Vi skal ha vårt andre barn, men sønnen vår gikk bort i desember (muskelsykdom) så nå krysser vi fingrene for at denne spira er frisk og lyst å bli [emoji173]️ Men har en god følelse nå altså så da håper jeg at den stemmer!
Det er ikke lett å lande nei. Av å til så tror jeg liksom ikke at det er sant. Også er det så vanskelig å ikke si det til folk Men har greid å holde meg for det meste da [emoji16]
Jeg er gravid for 5. gang, har ett barn fra før, sambo har ingen. Gjennomgikk to SA og en exu i 2017, så er veldig spennt på om denne spira sitter løpet ut, men håperhåper at det blir et helt svangerskap denne gangen[emoji7][emoji1405] Synes dagene går så treeeegt nå i starten, venter på å komme over den magiske grensen og på tul i uke 20[emoji5] Spennt på om spira sitter der den skal, men har på følelsen av at den gjør det da symptomene og formen er helt annerledes enn da den satt i egglederen[emoji15][emoji16][emoji85]
Flere enn meg som skal på tul?[emoji1405][emoji177]
Krysser fingrene og håper at spiren deres sitter nå!
Vi kommer til å ta ul rundt uke 12 for å se at alt er «normalt»... tenker da ift trisomi 13, 18 og 21.
Men utover det blir det nok kun oul![]()
Kjenner ikke noe ved halebeinet, men er øm og vondt høyre side i korsryggen må komme meg ut på tur i skauen i dag [emoji4]Flere som var vondt i halebeinet? Fått så veldig ubehag der idag![]()
Kjenner ikke noe ved halebeinet, men er øm og vondt høyre side i korsryggen må komme meg ut på tur i skauen i dag [emoji4]
VelkommenJeg er førstegangsgravid, nettopp fått positive tester, kunne se streker allerede 9 dpo, i dag er jeg 11 dpo[emoji5]
denne er i fra i dag tidlig:
Vis vedlegget 255688
Velkommenså fin og klar positiv test!