Hvordan tror dere sjansen er når jeg fikk første negative EL test i ettermiddag (hatt positiv siden lørdag og også i mårrest) Samboer reiste på øvelse i mårrest så ingen flere aksjer kan legges.. la inn torsdag, lørdag og søndag.
Det skal holde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan tror dere sjansen er når jeg fikk første negative EL test i ettermiddag (hatt positiv siden lørdag og også i mårrest) Samboer reiste på øvelse i mårrest så ingen flere aksjer kan legges.. la inn torsdag, lørdag og søndag.
Er jo de som har sex i dagene før EL det klaffer mest hos så dette skal nok holde..Hvordan tror dere sjansen er når jeg fikk første negative EL test i ettermiddag (hatt positiv siden lørdag og også i mårrest) Samboer reiste på øvelse i mårrest så ingen flere aksjer kan legges.. la inn torsdag, lørdag og søndag.
Er jo de som har sex i dagene før EL det klaffer mest hos så dette skal nok holde..![]()
Nei.. han sa ikke noe om det.. men skulle tilbake om 2 uker... Så det virket som han mente jeg skulle få en blødning innen den tid... enten resteblødning eller mensen..Sa gyn noe om hvor lang tid kroppen bruker på å ordne opp restene da?
Nei.. han sa ikke noe om det.. men skulle tilbake om 2 uker... Så det virket som han mente jeg skulle få en blødning innen den tid... enten resteblødning eller mensen..
Har aldri håpt noe mer i mitt liv tror jeg.. og det inkludert to streker på test.. håper faktisk MER på dette...Da får vi håpe mensen kommer fort nå og restene ut med det[emoji106]
Har aldri håpt noe mer i mitt liv tror jeg.. og det inkludert to streker på test.. håper faktisk MER på dette...
Det hjelper ! Du er alltid så forståelsesfull og god..!Jeg forstår deg kjempe godt!

Det hjelper ! Du er alltid så forståelsesfull og god..!![]()
Åååå tenk så bra det kunne vært !!! Håper jeg kommer etter deg snartHerre jeg tror jeg har begynt å småspotte[emoji1] kanskje tr endelig har tenkt å komme? Håpe håpe[emoji1]
Å herregud. Hadde revet av meg håret i frustrasjon!Sitter på toget, å ovenfor sitter ei dame å spiser noe gørr fra en metalltermos, med lang teskje. Klirr klirr SKRAP... klirr klirr klirr skraaaaap smatt smatt. Omahaa.Pms.. sliten og lei
![]()
Å herregud. Hadde revet av meg håret i frustrasjon!
Åååå tenk så bra det kunne vært !!! Håper jeg kommer etter deg snart![]()
Haha ja eller detEller revet av håret til dama med metallboksen [emoji38][emoji23]

Vi fortjener dette ! Det SKAL ordne seg for oss !!!Ja håper det tar seg opp her og kommer mensen utav det, da hadde jeg blitt evig takknemlig [emoji56] håper for deg også[emoji1]
Ja sett på den og men så at galaxy hadde mer plass enn s-max. Men har jo og lyst på en skikkelig opphoret Caravelle. De blir lekre med fine felger og lik lakk på støtfanger og resten av bilen.. Men det var de penga da...Jeg tenker å kikke mer på Ford s-Max
Ring legesenteret og spør damene der. De har det mest sannsynlig i systemet allerede [emoji4]Det jeg trodde, men har lest om så mange hvor legen har nekta for det
Nei fydda... skikkelig kjipt... [emoji22] venting er gørr....Går ikke.. er kjempeskuffet og lei meg... hadde rester igjen i livmoren,men ikke nok til utskraping så...
Huff.. vonde nyheter.. Lykke til og håper det ordner seg![emoji813]️Jeg og typen skal ha en pause fra hverandre, så blir hverken prøving eller testing på meg framover... Vet ikke hvor lenge. Snakk om å gjøre en vanskelig tid enda vanskeligere![]()
Kos dere [emoji16]Har fått besøk av beste kompisen min og kjæresten hans [emoji4] så gøy at de kom på overnattings besøk [emoji4]
Ringte ned i dag. Da fikk jeg beskjed om at jeg må vente til jeg blir gravid på nytt og skal på svangerskapskontroll rundt uke 12Ring legesenteret og spør damene der. De har det mest sannsynlig i systemet allerede [emoji4]