Godt det også! [emoji7] Etter at du tipset om den kaffekakao-melken har jeg begynt å drikke den også - SÅ god! [emoji2]
Og null koffein i den [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det også! [emoji7] Etter at du tipset om den kaffekakao-melken har jeg begynt å drikke den også - SÅ god! [emoji2]
Fått tak i bringebærbladkapsler i dag, kjører på med kjerringråd med andre ord [emoji28]
Jeg har og begynt med slikt! Rart hva en graviditet gjør deg villig til å prøve. [emoji23] Har holdt på i en uke, null effekt så langt. Men det skal visstnok gjøre det mindre sannsynlig å revne, samt hjelpe livmoren å trekke seg sammen etter fødsel. Så føler det er en ufarlig teori å teste. [emoji12]
Holder på med noe oppussing her og. [emoji21] Har heldigvis investert i ørepropper, og det funker de gangene jeg husker at jeg har de. [emoji23]Sovet minimalt i natt, øya går i kryss. Prøver å sove litt nå, men naboen pusser opp kjøkkenet
Det føles som om noen har gitt meg et knyttneveslag rett i symfysen![]()
Bruke den som en vanlig krem, eller gi den til noen nygravide?Hva gjør man når man får en krem mot strekkmerker «rett før» termin? Føles liksom like meningsløst å begynne å skulle forebygge strekkmerker nå, som å la den stå urørt![]()
Jeg har skeiv mage stadig vekkHva skjedde i natt? Magen er myk, men buler ut der det er baby. Når jeg ligger på ryggen er magen skeiv!
Jeg er elendig på å bruke krem, så får prøve spore opp noen nygravideBruke den som en vanlig krem, eller gi den til noen nygravide?
Lykke til og sov godtNå har jeg endelig fått bestilt tannlegetime til mandag for tannverken, og vi har ikke en sjel som kan passe hunden i helga, så nå skal det knipes i minst 3 dager![]()
Fått så mange rare kommentarer atte hjelp.Altså. Hvis folk uoppfordret kommer med kommentarer om magen din som du ikke er komfortabel med, er der jo klart det er kjipt. Men om de kommer under instagram-poster du selv har lagt ut med spørsmålet "når begynte magen din å vise?", synes jeg faktisk det er helt innafor å kommentere at magen er stor for å være 8 uker på vei. Og da vil den ganske naturlig være stor resten av svangerskapet også. Nå har ikke jeg orket å gå inn på Instagram for å lese, så mulig dette var et dårlig eksempelbilde av VG.
For øvrig føler jeg meg som en elefant, og får kommentarene "Hæææ?? Bare en uke igjen?? Magen er jo så liten!"
Nei, den er ikke det. Den ligger over gjennomsnittet på sf-mål. Sånn at legen kommenterte "du har jaggu nok å bære på" ved forrige kontroll. Det er ikke kjekt å få kommentarer om at den er liten heller, men jeg putter det i kolonna "jeg vet ikke hva jeg skal snakke med den gravide om, for jeg ser bare magen og prøver hardt å ikke skyte fram hendene å ta og kjenne på den".
Noen få dager igjen nå, så er det på tide med "så mye/lite hår hun har!", "Uffda, må ha vært hardt å presse ut det hodet der", "ja, det er vel ikke mye søvn på deg for tiden" og min favoritt, som allerede er godt igang; "nyt permisjonstiden, den går mye fortere enn du tror". Folk er forutsigbare. Jeg orker ikke irritere meg over det.