Skravletråd

Jeg sliter med å være godtesyk nå, men får ikke spise godteri før etter fødsel. Noen gode råd? Trenger forresten ikke være gode råd, tar imot alle slags råd;-)
Har du sett på fitfocuse og lindastuhaug?
Jeg har laget en del av deres oppskrifter, og det er absolutt spiselig. :)

Sukkerfri sjokolade?

Jeg fikk mye inspirasjon av Kriweb.no sine oppskrifter i min supersunne og litt smågale treningsfase for noen år tilbake.
Kom over et parti lilla so-free-sjokolader på halv pris for litt siden. Kjøpe resten av det butikken hadde:D De er jo gjerne svinedyre vanligvis disse sukkerfrie sjokoladene. Veldig gode da:-) Kriweb.no skal besøkes. Takk for tips.

Har du sett på fitfocuse og lindastuhaug?
Jeg har laget en del av deres oppskrifter, og det er absolutt spiselig. :)
Nope. Skal gjøre det. Har levd på lavkarbo før, men ble ikke godtesyk da:-)

Noen ganger er det veldig tydelig at noen kommer borti en tilbakemeldings-emoji ved en feil uten å oppdage det:) Jeg kan se på min oppsummeringsside at jeg både har gitt kryss og tommel ned selv et par ganger, men jeg har aldri gjort det med vilje, og aner ikke hvor de er.
Ja, jeg har 10 røde nå, men de fleste er fått av folk her inne på August på helt irrelevante poster, så tror det er en del feiltrykking.

Ja, jeg har 10 røde nå, men de fleste er fått av folk her inne på August på helt irrelevante poster, så tror det er en del feiltrykking.
Jepp mine også. Jeg har noen ganger skrollet opp og ned og trykket på «gammel» og «informativ» osv på helt tilfeldige innlegg i skrolleprosessen. Har fått tatt en «undo» de gangene jeg har sett det.

Jeg 14 røde. Har fått de fleste på innlegg hvor jeg tolket tommel ned som «liker ikke» eller «det var synd», også noen på generelt hvor jeg tror det er fra personer som er uenig i det jeg skrivet. På appen tror jeg kun det er tommel opp som alternativ, så jeg håper ikke jeg har delt ut for mange sleivtomler nedover [emoji6]

Hvem var det som sa at man fremover kanskje bare bør sove når man kan, og ikke når man føler man bør (ifht dag eller natt osv)? Det høres så fryktelig fornuftig ut her jeg sitter og har lyst til å sove...

Det er vell bra ? :p
Er herlig de dagene man våkner opp og alt er stille og rolig :hilarious:
Ja det var godt at han sov helt til 8:30 faktisk.
Men formen min var ikke god i dag tidlig. Hjalp å få sove litt til senere på dagen.

Nei, tror jeg bare stod opp med feil fot eller noe. Håper det går fort over, hadde lyst til å tilte da jeg fikk en klem istad. :p
Da er trikset og legge seg igjen og håpe på bedre fot neste gang.

Nå er jeg på nattoget på vei til Trondheim. Spent på hvor mange dobesøk det blir i løpet av natta.....

Gooood morgen :)

Back
Topp