Skravletråd

Altså. Brownies til lunsj er vel innafor?

Gjett om! Sendte melding til mannen istad og ba om ett sædbad, takk. Tipper det ga full tenning!

Tror jeg skal gjøre det samme, bare jeg skal sende bilde av screenshot med «oppskrifta» [emoji23]

Noen som vet om vi har en oversikt over de som har spikret PKS-dato og/eller settesigang-dato?

Sjekket priser for å leie en søppelcontainer. 6000 kr for 4 dager, blir da levert og hentet. Fryktelig dyrt! Men samtidig har vi så mye dritt vi burde kvitte oss med.

Kan høre om naboer har noe som skal kastes å da så kanskje dere kan dele på prisen.

Vurderer kontainer selv å her på gården. Er sikkert mye som skulle vært kastet.

Kan høre om naboer har noe som skal kastes å da så kanskje dere kan dele på prisen.

Vurderer kontainer selv å her på gården. Er sikkert mye som skulle vært kastet.
Vi bør sikkert rydde alt sammen først og se hvor mye det blir. Også i tilfelle noe uventet skjer og vi ikke kan være der de 4 dagene, det hadde jo vært kjempedumt! Aller helst skulle vi vel leid en henger og kjørt med det selv, men da er det veldig avhengig av samboeren siden jeg ikke kan løfte så mye.

Haha, vi skulle prøve Rikshospitalets sexstilling i går. Fysisk umulig :hilarious:
Jeg kan stå med strake bein og legge hendene i gulvet. Jeg synes likevel at den stillingen strekker i meste laget på baksiden av låra. Lurer på hvem som da klarer å nyte den :D

Jeg kan stå med strake bein og legge hendene i gulvet. Jeg synes likevel at den stillingen strekker i meste laget på baksiden av låra. Lurer på hvem som da klarer å nyte den :D
Tuller du? Hvordan klarer du det med gravidmagen midt i veien? :D
Ikke verst da!!

Googla for deg :D Here goes:

«Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen. Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene. Når han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i cirka fem minutter, og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 minutter så livmorhalsen blir badet i sæd.»

Lykke til :hilarious:

Haha, dette lo jeg høyt av. "Badet i sæd" [emoji23]

Tuller du? Hvordan klarer du det med gravidmagen midt i veien? :D
Ikke verst da!!
Vanskelig å ta bilder av seg selv i den stillingen. Gjort et forsøk:) Et bilde av magens størrelse først.b11.jpg b12.jpg

Det hjelper selvfølgelig å ha korte bein, lang rygg, og vakre ullsokker ;)

Selv om jeg ikke er gravid så har jeg klart det (som regel) når ryggen tillater at det går helt ned til gulvet :p

Wooooooot! [emoji33][emoji33] Det der har jeg aldri klart - gravid eller ikke... Skikkelig myk i ryggen du. Er du like mobil i alle ledd?
Tja, jeg er like mobil i alle ledd, men det igjen krever at jeg bruker en del muskler på sånn ting som å holde meg selv oppreist, og det gjør jeg ikke helt jevnt, så jeg har en tendens til å bli forknytt i enkelte muskelgrupper, særlig som gravid. Nå er jeg stram på fremsiden av lårene, litt i rumpa, og ganske mye på fremsiden av brystkassa. Den kombinasjonen gir vondt i korsryggen, så jeg bør tøye ut, og prøve å aktivisere de musklene som ikke gidder å gjøre sin del av jobben :)

Back
Topp