Er overtrøtt, så får ikke til å sove... blæh.
Jeg også og får heller ikke sove. Skal sis at alle tre kids fortsatt er våkne og tålmodigheten min er fint tynnslitt[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er overtrøtt, så får ikke til å sove... blæh.
La det henge igjen en liten bit og skriv på str med sprittusj.Sitter og tenker på gigantiske merkelapper i babyklær. Og ikke er det bare én per plagg heller! Det beste for babyen er vel at man klipper dem vekk, men da mister jeg størrelsen på plagget. Babydilemma.

Nå har jeg lest det og 
Kanskje du er sanndrømt, daHunden fikk nettopp inn et godt sleik på begge puppene![]()
Hva er dette? Kjenner jeg er redd for å google.Haha, vi skulle prøve Rikshospitalets sexstilling i går. Fysisk umulig![]()
Hva er dette? Kjenner jeg er redd for å google.![]()

Googla for degHere goes:
«Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen. Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene. Når han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i cirka fem minutter, og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 minutter så livmorhalsen blir badet i sæd.»
Lykke til![]()
Denne skal jeg slenge meg på!Etter å ha overlevd det der synes jeg at man fortjener en orgasme!Googla for degHere goes:
«Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen. Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene. Når han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i cirka fem minutter, og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 minutter så livmorhalsen blir badet i sæd.»
Lykke til![]()

Enda en hjemmefødsel! Men din var kanskje litt vel avansert til at det går an å få den helt riktig.Drømte at jeg fødte inatt! Men fødte hjemme uten helsepersonell, ungen ble tatt til en annen etasje med en gang - og jeg fikk ikke morkaken ut på egenhånd.. vips så var ungen i en idrettshall, så jeg måtte dit for å treffe ungen for første gang. Da hadde jeg enda ikke fått ut morkaken, og det haglet inn snap om hvor pen ungen var..
Ungen var prikk lik sin storebror, som idag har lyst/mørkeblondt hår. Storebror ble født med svart hår, så det var rart å se masse lyst hår på bebis
Føler jeg har fått møtt mageboeren![]()

Hihihi. Si fra hvis du får det tilLivmorhalsen skal bade i sæd, faktiskDenne skal jeg slenge meg på!

Hahaha, jaEtter å ha overlevd det der synes jeg at man fortjener en orgasme!![]()

Jeg dauer.Googla for degHere goes:
Lykke til![]()
"I dag tror jeg jeg vil unne meg noe ekstra! Spa? Nei... God middag? Nei... Sædbad for livmorhalsen? JA!!!" 
Hihihi. Si fra hvis du får det til![]()
Hahaha! DeiligGjett om! Sendte melding til mannen istad og ba om ett sædbad, takk. Tipper det ga full tenning!