Skravletråd

Jeg hadde omvendt opplevelse. Følte intenst bæsjebehov ved alle riene hjemme, så gikk på do ved hver eneste uten å få ut noe pga forstoppelse. Smerten satt på en måte mest i endetarmen. Da jeg fikk klyx på sykehuset ble smertene halvert.

Jeg var ikke forstoppet da, hadde nok tømt meg gjennom løs mage dagen før. Kom svært lite ved klyster, å etter jeg var ferdig med det kom trykketrangen, ved 5cm :/ så tør ikke ta hjemme, i tilfelle jeg får trykketrang denne gangen også. Trengte noen til å bestemt fortelle meg at jeg ikke kunne trykke..

Pittelitt rosa slim nå [emoji33] sist fikk jeg det noen timer før proppen gikk, å 1 dag før fødsel. Det kan ikke skje i dette tilfellet :p mannen kommer ikke hjem før om 2 dager [emoji23]

Pittelitt rosa slim nå [emoji33] sist fikk jeg det noen timer før proppen gikk, å 1 dag før fødsel. Det kan ikke skje i dette tilfellet :p mannen kommer ikke hjem før om 2 dager [emoji23]
Krysser fingrene...

Vi krysser fingrene, så får du krysse beina :)

Det ser ut som om det omtrent bare er vi på august som holder koken på skravling nå i juli. Vi har jo annenhver plass på topp 100 omtrent.

Det ser ut som om det omtrent bare er vi på august som holder koken på skravling nå i juli. Vi har jo annenhver plass på topp 100 omtrent.

Er vel fordi vi er sprekkeferdige og fødeklare snart alle mann. Må jo ha noe å gjøre mens vi venter på de små [emoji6]

Er vel fordi vi er sprekkeferdige og fødeklare snart alle mann. Må jo ha noe å gjøre mens vi venter på de små [emoji6]
Jeg burde egentlig jobbe:) Siste uka, og har en del som må bli ferdig......:facepalm:

Oi, spennende! Krysser fingrene!

Vi krysser fingrene, så får du krysse beina :)

Oi, spennende! Krysser fingrene for at mannen rekker hjem :)

Krysser fingrene...

Heldigvis ikke kommet noe mer rosa, bare blankt. Mulig det var etterdønninger etter den syke magebrann følelsen i natt? Har jo egentlig veldig lite tro på at han kommer nå, 4 uker før termin. De andre to var jo rett rundt termin.

Jeg burde egentlig jobbe:) Siste uka, og har en del som må bli ferdig......:facepalm:

Er veldig lett å utsette ting.
Sånn som nå sitter jeg på en barkrakk foran vasken på kjøkkenet å sliter med å fylle de skitne koppene i oppvaskmaskinen og samtidig planlegge middag til mannen når han kommer hjem om ca 2 timer

Er veldig lett å utsette ting.
Sånn som nå sitter jeg på en barkrakk foran vasken på kjøkkenet å sliter med å fylle de skitne koppene i oppvaskmaskinen og samtidig planlegge middag til mannen når han kommer hjem om ca 2 timer
Mannen min kommer hjem i natt en gang etter å ha kjørt mange mil på motorsykkel hjem fra 6 banekjøringsdager. Han lar seg frivillig overvåke, så jeg har prikk på et kart som viser hvor han er til enhver tid:) Litt nord for Trondheim nå. Han får lage seg mat selv når han kommer :)

Hva har dere gjort i dag? [emoji4]

Vi har vært i badeland og toåringen har virkelig storkosa seg [emoji7]

Har vært hjemme og gjort litt husarbeid. Og begynt å pakke fødebaggen. Og sendt inn en reiseregning.

Doser’n har ikke forstått det der med at om han ikke er villig til å dele plass med lungene mine, så blir det dårlig med luft til han også.

Åå, så deilig!
Jeg har vært hos legen, hatt en totimers powernap, luftet hunden og lagd pastasalat. Ikke verdens mest innholdsrike dag akkurat :rolleyes: Skal til byen og se vm-kampen på storskjerm snart da :D

Så deilig!
Jeg har sovet, strikket og ellers ikke gjort spesielt mye. :p

Er overtrøtt, så får ikke til å sove... blæh.

Back
Topp