Da ser det ut som det smakerSer digg ut[emoji7]
*fornøyd*Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ser det ut som det smakerSer digg ut[emoji7]
*fornøyd*
Bra du får sjekket!Inne på føden for en liten sjekk, har kjent litt lite liv siste døgnet. Den følelsen når samtlige sykepleiere på jobb kjenner meg igjen [emoji56]
Vi kunne trengt en livechat her inne. :-/Dere, grå eller blå? Dere har 3 minutter... Go go go!
![]()
![]()
Dere, grå eller blå? Dere har 3 minutter... Go go go!
![]()
![]()
Jeg klarer ikke å huske hvor mye blått jeg har kjøpt allerede! Vil liksom ikke ha helblått hus plutselig.Blå har vi [emoji7]
Men hvis jeg har tenkt slik hele veien, så kanskje jeg ikke har noe blått i hele tatt? Vi har grå sofa, så sånn sett kunne det passet. Men grått er jo grått da. BlåDere, grå eller blå? Dere har 3 minutter... Go go go!
![]()
![]()
Jeg klarer ikke å huske hvor mye blått jeg har kjøpt allerede! Vil liksom ikke ha helblått hus plutselig.Men hvis jeg har tenkt slik hele veien, så kanskje jeg ikke har noe blått i hele tatt? Vi har grå sofa, så sånn sett kunne det passet. Men grått er jo grått da.
![]()
Grå stemmer jegDere, grå eller blå? Dere har 3 minutter... Go go go!
![]()
![]()

BlåDere, grå eller blå? Dere har 3 minutter... Go go go!
![]()
![]()
Håper det gikk bra.Inne på føden for en liten sjekk, har kjent litt lite liv siste døgnet. Den følelsen når samtlige sykepleiere på jobb kjenner meg igjen [emoji56]
Inne på føden for en liten sjekk, har kjent litt lite liv siste døgnet. Den følelsen når samtlige sykepleiere på jobb kjenner meg igjen [emoji56]
Inne på føden for en liten sjekk, har kjent litt lite liv siste døgnet. Den følelsen når samtlige sykepleiere på jobb kjenner meg igjen [emoji56]
Fin hjertelyd og hun fikk inn noen gode spark under ctgenHvordan gikk det?
Så skal komme rett inn igjen om jeg syns hun er for rolig iløpet av kveld, men foreløpig så alt fint ut Fin hjertelyd og hun fikk inn noen gode spark under ctgenSå skal komme rett inn igjen om jeg syns hun er for rolig iløpet av kveld, men foreløpig så alt fint ut
![]()
26+5!Phu, så godt å høre!! Hvor langt har du klart å knipe igjen nå?