Skravletråd

Det er vel en slik ballonglignende sak de setter inni livmorhalsen (?) for at den skal utvide seg, også detter den visst ut etter hvert når den har gjort jobben sin. I hvert fall det jeg har fått med meg fra fødeavdelingen :rolleyes::p
Huff, det hørtes ut som det drar ut litt for lenge for henne! Håper det går fort framover fra nå!
Ja, høres jo kjempeslitsomt ut. Hvis de vitkelig tror det er svangerskapsforgiftning, burde de ikke da gjort ting litt raskere?

Flere enn meg som glemmer å spole over reklamen på opptak?

Jeg synes selv at jeg har vært en intens skavlebøtte de siste 3 dagene, men jeg er mye lenger ned på 100-på-topp-lista enn jeg var i april. Mange ivrige skravlere nå tydeligvis.

Hvis man har en direktelink til en post på skjult, men ikke har tilgang, så kan man fortsatt ikke åpne den sant?

Var tydeligvis ikke så dum som har kjøpt inn alt utenom 2 småting og vasket alt tøy nesten i 50-62? :angelic::angelic: Dro på sykehuset uten annet enn papirer da, for å veie opp :P

Jeg synes selv at jeg har vært en intens skavlebøtte de siste 3 dagene, men jeg er mye lenger ned på 100-på-topp-lista enn jeg var i april. Mange ivrige skravlere nå tydeligvis.

Jeg skravla masse første dagen, men de to siste dagene har det blitt litt mindre. Ser antall innlegg på de øverste å skjønner jeg ikke kommer til å være blant topp 50 uansett :p

Jeg skravla masse første dagen, men de to siste dagene har det blitt litt mindre. Ser antall innlegg på de øverste å skjønner jeg ikke kommer til å være blant topp 50 uansett :p
Du ligger jo høyt nå da. 28. plass. Antagelig mange som skravla masse 1. mai, som skravler mindre etterhvert som det er arbeidsdager.

Du ligger jo høyt nå da. 28. plass. Antagelig mange som skravla masse 1. mai, som skravler mindre etterhvert som det er arbeidsdager.
Åh :p har ikke vært inne å sjekka :) har jo bestemt meg for å prøve å være mer aktiv :) men kommer ikke til å spamme, det er litt travelt synes jeg :p så detter nok fort ned ;) finne meg en lek eller noe kanskje :p

Åh :p har ikke vært inne å sjekka :) har jo bestemt meg for å prøve å være mer aktiv :) men kommer ikke til å spamme, det er litt travelt synes jeg :p så detter nok fort ned ;) finne meg en lek eller noe kanskje :p
Anbefaler lekeforumet, det får opp innlegga fort! Jeg har visst klatret fra 88.plass til 18. Siden i går formiddag :p

Arg. Jeg er så ofte korttenkt. Spiste gulrot. Måtte på do. Kastet enden av gulrota i do. Tørket meg. Reiste meg. Så ned i skåla før jeg spylte ned. Wræææææl; noe rødt (/orange) i do:nailbiting:

Tror jeg er en av de [emoji85]

Arg. Jeg er så ofte korttenkt. Spiste gulrot. Måtte på do. Kastet enden av gulrota i do. Tørket meg. Reiste meg. Så ned i skåla før jeg spylte ned. Wræææææl; noe rødt (/orange) i do:nailbiting:

Sånn kan jeg også gjøre [emoji28]

Ja, høres jo kjempeslitsomt ut. Hvis de vitkelig tror det er svangerskapsforgiftning, burde de ikke da gjort ting litt raskere?
De gjør vel en del forskjell på om de tror det er tegn til begynnende svangerskapsforgiftning, og konstatert svangerskapsforgiftning.

Anbefaler lekeforumet, det får opp innlegga fort! Jeg har visst klatret fra 88.plass til 18. Siden i går formiddag :p
Jeg er ikke helt tilhenger av lekeforum, selv om jeg ser det er en effektiv måte å klatre på. Helt klart det beste stedet om man bare ønsker å øke antall innlegg og ikke egentlig har noe å si til noen, men jeg misliker på en måte hel konseptet med å lage innlegg bare for å lage innlegg hvis du skjønner:) Nå er jo 95% av mine egne innlegg i diskusjoner bare søppel for så vidt. Jeg burde kanskje hatt en større andel av dem på lek ;)

Back
Topp