Kicks
Gift med forumet
Ja, en koselig tid. Husker jeg som liten alltid gledet meg siden det var så kult å være russJeg var russ for 13 år siden. Og jeg savner russetiden. Selv om jeg omtrent ikke drakk eller var utrangerende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, en koselig tid. Husker jeg som liten alltid gledet meg siden det var så kult å være russJeg var russ for 13 år siden. Og jeg savner russetiden. Selv om jeg omtrent ikke drakk eller var utrangerende.
Ja, en koselig tid. Husker jeg som liten alltid gledet meg siden det var så kult å være russ![]()
Heier på dere!!! Jeg føler på meg at noen her vinner vogna!Krølle kanskje?? [emoji173]
Her var det alltid slik at de som var russ alltid spruta på og kasta vannballonger på de som ikke var russ.. Det var syykt irriterende. Og de i russebuss som kom å sprutet på random folk på gata.. unødvendig som faen..Det som var irriterende med russetiden var de pøblene av noen unger som kom å spraya oss med vannpistoler og vann ballonger hele j*** russetiden. De hang rundt der vi budde i slutten og satt vakt når vi skulle gå ut døra.
Og det var gutter ca 10-12 år.

Her var det alltid slik at de som var russ alltid spruta på og kasta vannballonger på de som ikke var russ.. Det var syykt irriterende. Og de i russebuss som kom å sprutet på random folk på gata.. unødvendig som faen..
Du vet du ikke må ha et liv utenom forumetMen i svarte som dere har skravlet i dag, da!
Følte meg brått litt asosial her!![]()
Det kommer, det kommer! Må bare passere ca kl 11 på onsdag!Du vet du ikke må ha et liv utenom forumet

Kan egentlig ikke vente så lengeDet kommer, det kommer! Må bare passere ca kl 11 på onsdag!![]()

Uæ, nå har mini funnet noe veldig rart og sparke i der inni. Klarer ikke identifisere hva det er, men er hvertfall ikke behagelig [emoji85]
Om jeg har oul og vekstkontrolla på et sykehus, men skal føde på et annet (pga høyrisiko), hvor ringer jeg da om jeg er bekymra og ønsker sjekk?
Sykehuset jeg tar kontroller på er 10 mil unna, der jeg skal føde er det 20 mil til... Litt bekymra pga blod i morges, men skal heldigvis til jm om et par timer!Ville ringt føde-sykehuset kanskje? Er det stor avstand mellom dem? Skader jo ikke å ringe, du må jo evt fortelle det du er bekymret for en gang til hvis du ringer "feil"..![]()
Om jeg har oul og vekstkontrolla på et sykehus, men skal føde på et annet (pga høyrisiko), hvor ringer jeg da om jeg er bekymra og ønsker sjekk?
Jeg ville ringt nærmeste, hvis jeg skulle ringt, men antagelig ville jeg latt være å ringe og ventet på jordmortimen.Sykehuset jeg tar kontroller på er 10 mil unna, der jeg skal føde er det 20 mil til... Litt bekymra pga blod i morges, men skal heldigvis til jm om et par timer!
Nå kan jeg parkere livet, i hvert fall for noen dager! Har noen innlegg å ta igjen, ser jeg.Kan egentlig ikke vente så lenge![]()
Nå kan jeg parkere livet, i hvert fall for noen dager! Har noen innlegg å ta igjen, ser jeg.![]()