Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobbet hele dagen, så behandling his kiropraktor og akupunktur.. venter på samboer skal hente meg så vi får sett på litt møbler til vårt nye hjem.. så hjem og pakke mer esker og gjøre klart til flyttebilen kommer på torsdag [emoji4]Hvilke mandagsplaner har dere da damer? Jeg skal jibbe litt nå, så skal jeg en tur på sykehuset på en time (ikke svangerskapsrelatert). I ettermiddag/kveld må vi få ryddet litt og vasket klær i alle fall. Neste uke kommer svigermor på besøk for å feire 17. mai (for første gang - hun bor i Sverige), og da må gjesterommet i vår nye etasje i huset stå klart. Gjenstår å vaske ned og møblere det, så skal i grunnen gå ganske raskt.
Det er planen min og! Neste veke er det heimeeksamen, så då blir det ein fin pause i jobbinga40 % på alle barnevarer hos Kid nå - jeg må nok ta en tur og handle inn kluter og sånt
Frøkna skal sove hos svigers, så jeg og gubbem skal bare slappe av [emoji4]Hva skal dere bruke fridagen på i morgen da? [emoji4]
Frøkna skal sove hos svigers, så jeg og gubbem skal bare slappe av [emoji4]
Enn du da?
Har ikke lagt noen planer enda men ser for meg å sove lenge og bare slappe av her hjemme[emoji16]Hva skal dere bruke fridagen på i morgen da? [emoji4]
Denne helgen blir det å begynne med gjerding av beite, ellers en rolig helg[emoji4] lagt noen helge planer du da?God helg da damer! [emoji4] noen morsomme helgeplaner?
Denne helgen blir det å begynne med gjerding av beite, ellers en rolig helg[emoji4] lagt noen helge planer du da?
Jeg skal jobbe i morgen, ellers skal jeg prøve å bruke helgen på å slappe av (må bare klare å ignorere rotet litt). Lillegutt er på besøk hos besteforeldrene sine i helgen, så jeg vil prøve å slappe av så mye jeg kan. Slik at jeg får samlet litt energi igjen. Så får jeg ta ryddingen/vaskingen neste ukeGod helg da damer! [emoji4] noen morsomme helgeplaner?
Jeg skal jobbe i morgen, ellers skal jeg prøve å bruke helgen på å slappe av (må bare klare å ignorere rotet litt). Lillegutt er på besøk hos besteforeldrene sine i helgen, så jeg vil prøve å slappe av så mye jeg kan. Slik at jeg får samlet litt energi igjen. Så får jeg ta ryddingen/vaskingen neste uke