Skravletråd!

fikk et lite "tante" barn inatt. Så idag skal jeg på sykehuset og titte på 12 timers gammel baby :love7:love7

Gratulerer så mye med "tante" barnet[emoji7][emoji1319] Så koseli på barselsbesøk[emoji178]

Ligg i senga enda og orkar ikkje stå opp. Akkurat no kjenner eg at å redusere jobben ei periode er heilt Ok! Gubben leverte frøkna i bhg og eg har heile dagen fri kun for meg sjølv!

Ååhh det hørtes digg ut[emoji119] Kos deg masse med fritiden[emoji3]

God morgen[emoji3]
Ååhh idag skal vi på oul (vekststimulering) å jeg gleder meg så masse til å se prinsessa igjen[emoji7]
Itillegg skinner sola her i trøndelag så detta tror jeg blir en bra dag[emoji847]

Åh! Så utrolig koselig. Gleder meg veldig til januar nå :)

Det var så herlig å lukte på nyfødt babyhode:Heartred Han var så snill, god og myk. Så ut som en liten sinnatagg når han var sulten men han var bare så søøøøøøt. Tror jeg er bittelitt forelsket:love7:hilarious:

Hei dere. Har termin 30. desember, og er førstegangsfødende. Så jeg begynner å henge her litt også, siden jeg uansett kan havne her til slutt.

God morgen:happy:
Hva er planene for dagen??

Jeg skal vaske huset, og fikse neglene mine. Siden det blir en pause på 2-3 uker med oppussingen ute, så kan jeg endelig fikse neglene mine litt igjen..
Og imorgen kommer svigermor og svigerfar på besøk. Gleder meg! Har verdens beste svigerforeldre som jeg trives så godt sammen med. De kommer på overnattings besøk selv om mannen ikke er hjemme, og det setter jeg pris på. Kan prate med de om alt, og vi har det så gøy sammen.:joyful::happy::Heartred

I dag kjøpte jeg bilstol på nett, våknet tidlig for å få bestille den på salg:p Senere i dag skal jeg møte en venninne for å se på noe barnetøy. Etter tre dager på soverommet utslått med kvalme så blir det godt med en ekskursjon utenfor hjemmet.

God morgen. Jeg har nettopp våknet etter masse rotete drømmer. Skal vel på jobb, og så slappe av med kjæresten i kveld. Kanskje spille litt dataspill.

Noen andre her som spiller data-/consoll-spill?

I dag kjøpte jeg bilstol på nett, våknet tidlig for å få bestille den på salg:p Senere i dag skal jeg møte en venninne for å se på noe barnetøy. Etter tre dager på soverommet utslått med kvalme så blir det godt med en ekskursjon utenfor hjemmet.
Så gøy! Greit med salg :joyful:
Deilig. Kos deg med venninna og ha en fin dag.

God morgen. Jeg har nettopp våknet etter masse rotete drømmer. Skal vel på jobb, og så slappe av med kjæresten i kveld. Kanskje spille litt dataspill.

Noen andre her som spiller data-/consoll-spill?
Så gøy :)
Spiller ikke data spill, men kan finne på å spille playstation med min mann. Han syns det er så gøy når vi spiller sammen. Syns I grunn også at det er gøy :hilarious:

Så gøy :)
Spiller ikke data spill, men kan finne på å spille playstation med min mann. Han syns det er så gøy når vi spiller sammen. Syns I grunn også at det er gøy :hilarious:
Kult. Hva spiller dere, da?

Jeg og kjæresten spiller et bygge-/overlevelsesspill for tiden som heter Conan Exiles. Vi har en egen server der det bare er oss to, og så samarbeider vi. :) så vi sitter på hver vår pc, men det vi bygger kan brukes av begge.

Kult. Hva spiller dere, da?

Jeg og kjæresten spiller et bygge-/overlevelsesspill for tiden som heter Conan Exiles. Vi har en egen server der det bare er oss to, og så samarbeider vi. :) så vi sitter på hver vår pc, men det vi bygger kan brukes av begge.
Kult :happy:
Nå spør du litt vanskelig :laughing025
Vet vi har spilt Call of Duty, men husker ikke navnet på noe av det andre. Mannen velger og jeg spiller :hilarious::happy:

Kult :happy:
Nå spør du litt vanskelig :laughing025
Vet vi har spilt Call of Duty, men husker ikke navnet på noe av det andre. Mannen velger og jeg spiller :hilarious::happy:
Greit nok. :)

Noen her som spiller brettspill da? Jeg er veldig glad i samarbeidsspill som Pandemic (Pandemia på norsk). Ellers har jeg nylig kjøpt Codename, som minner litt om Alias. Det var gøy. Også liker jeg mer tradisjonelle spill som Agricola, Caverna, Carcassonne og lignende. Selv om jeg er skikkelig dårlig i Carcassonne. [emoji14]

Hei dere. Har termin 30. desember, og er førstegangsfødende. Så jeg begynner å henge her litt også, siden jeg uansett kan havne her til slutt.
Velkommen inn hit til oss også.
Jeg er som du sikker har lagt merke til både i desember 17 og januar 18. Termin 25 desember.

God morgen:happy:
Hva er planene for dagen??

Jeg skal vaske huset, og fikse neglene mine. Siden det blir en pause på 2-3 uker med oppussingen ute, så kan jeg endelig fikse neglene mine litt igjen..
Og imorgen kommer svigermor og svigerfar på besøk. Gleder meg! Har verdens beste svigerforeldre som jeg trives så godt sammen med. De kommer på overnattings besøk selv om mannen ikke er hjemme, og det setter jeg pris på. Kan prate med de om alt, og vi har det så gøy sammen.:joyful::happy::Heartred

Så gøy med et slik forhold.

Jeg går på tå rundt mine svigerforeldre ;) :p

Idag skal jeg bare dille hjemme etter jobb. Om jeg gidder skal jeg på kundekveld på det lokale kjøpesenteret. Burde fått det til siden det er sykt mange gode tilbud

Greit nok. :)

Noen her som spiller brettspill da? Jeg er veldig glad i samarbeidsspill som Pandemic (Pandemia på norsk). Ellers har jeg nylig kjøpt Codename, som minner litt om Alias. Det var gøy. Også liker jeg mer tradisjonelle spill som Agricola, Caverna, Carcassonne og lignende. Selv om jeg er skikkelig dårlig i Carcassonne. [emoji14]
Hehe :happy:

Ja vi spiller mye brettspill her hjemme, men vi spiller mest barnespill. Eller så har vi noen voksen spill også, men husker ikke navnet på de nå. Ikke noe med så spennende navn som brettspillene du har :joyful:

Lurt :happy: Jeg er både her og i januar 2018 siden jeg har termin 4. Januar, men har allerede slitt mye med rier og kynnere, så kan hende fødselen blir i desember :)

Så gøy med et slik forhold.

Jeg går på tå rundt mine svigerforeldre ;) :p

Idag skal jeg bare dille hjemme etter jobb. Om jeg gidder skal jeg på kundekveld på det lokale kjøpesenteret. Burde fått det til siden det er sykt mange gode tilbud
Ja, jeg er heldig! Vet det er mange som ikke har det så greit med sine svigerforeldre :wtf:

Huff, ja.. Det kan være tungt i lengre tid kan jeg tenke meg??

Så digg! Lurt å få med seg tilbud. Kan spare seg det ;)
Det har vi merket. Spart mye på å handle på tilbud.

Back
Topp