Skravletråd!

God morgen [emoji4]

Sitter å venter hos legen etter å ha brukt tre ganger så lang tid til sentrum som vanlig pga sykkel-VM (som ikke skal starte før neste uke, dermed trodde jeg at jeg unngikk det ved å ha time i dag) [emoji30]

Pjuuu.... 4/5 vakter unnagjort og kun 1 dag til helg[emoji119] Kjenner det skal bli skikkelig godt nå etter ei hektisk uke[emoji3]
Tror jeg skal slappe av resten av dagen/kvelden idag og bare ligge under pleddet jeg altså[emoji12] Litt kakkao og en god kveldsmat tror jeg setter prikken over i'en også[emoji23][emoji1319]

God morgen [emoji4]

Sitter å venter hos legen etter å ha brukt tre ganger så lang tid til sentrum som vanlig pga sykkel-VM (som ikke skal starte før neste uke, dermed trodde jeg at jeg unngikk det ved å ha time i dag) [emoji30]
Føler den fustrasjon :(
Jeg brukte laaaang tid til jobb idag også.

Gikk det fint hos legen?

Føler den fustrasjon :(
Jeg brukte laaaang tid til jobb idag også.

Gikk det fint hos legen?

Jepp, bare ny sykemelding pga kvalme/oppkast. Skal prøve å øke fra 20 til 40% om to uker, satser på at det går bra! [emoji4]

Heldigvis er det stengte veier kun i en begrenset periode [emoji4]
Ha en fin dag på jobb! [emoji4]

Jepp, bare ny sykemelding pga kvalme/oppkast. Skal prøve å øke fra 20 til 40% om to uker, satser på at det går bra! [emoji4]

Heldigvis er det stengte veier kun i en begrenset periode [emoji4]
Ha en fin dag på jobb! [emoji4]

Så bra! Jeg er 100% pga kynnere og kvalme i to uker fremover. Jeg håper å komme tilbake til jobb igjen, jeg skal til lege fredagen den første uken min tilbake på jobb så jeg tenker å prøve 100% første uken og så snakke med legen om hvordan det har gått. Sånn som ståa er nå er jeg sengeliggende fra 10-14 hver dag, men jeg føler kvalmen er bedre når jeg er på jobb fordi jeg blir distrahert - så jeg håper å kunne jobbe 50% i alle fall!

Må så sykt tisse[emoji23] men vil ikke vekke den sovende halvsyke jenta ved siden av meg.
Og hjelper ikke akkurat at lille puddingen i magen turner oppå blæren[emoji12]

[emoji173]️ lørdag! Mannen kom hjem fra jobb tur i går kveld, han har vært i Atlanta hele uka, så nå blir det familieavslapping sammen. Og på onsdag reiser jeg til New York på "babymoon". Skal møte ei venninne som flyr inn fra Norge [emoji4] Vi skal kose oss maks!

[emoji173]️ lørdag! Mannen kom hjem fra jobb tur i går kveld, han har vært i Atlanta hele uka, så nå blir det familieavslapping sammen. Og på onsdag reiser jeg til New York på "babymoon". Skal møte ei venninne som flyr inn fra Norge [emoji4] Vi skal kose oss maks!

Så koselig med langveisfra besøk[emoji4] er hun også gravid?

Så koselig med langveisfra besøk[emoji4] er hun også gravid?

Nei, men hun feirer at barn nr. 3 akkurat har rundet året, så vi er nesten i samme båt :) Med akkurat samme ønsker for turen; god mat, avslapping, litt shopping, strikking og peoplewatching. Jeg kommer et døgn før henne sånn at jeg kan være alene en stund (jeg elsker alenetid). Og så blir det fint å møtes uten barn, vi har som regel hatt 1-5 barn rundt oss når vi har møttes de siste årene.

God morgen :) i natt har fireåringen vært på legevakta med falsk krupp :( slitsom natt.

Nei, men hun feirer at barn nr. 3 akkurat har rundet året, så vi er nesten i samme båt :) Med akkurat samme ønsker for turen; god mat, avslapping, litt shopping, strikking og peoplewatching. Jeg kommer et døgn før henne sånn at jeg kan være alene en stund (jeg elsker alenetid). Og så blir det fint å møtes uten barn, vi har som regel hatt 1-5 barn rundt oss når vi har møttes de siste årene.

Da skjønner jeg det blir en herlig tur:)
Skulle ønske jeg hadde venninner som ønsket seg en slik tur. Mine vil ha mest mulig å gjøre, og alkohol/fest på kvelden. Og der er ikke jeg lenger :P Shopping, avslapping, god mat og drikke. Og i seng i vetig tid. Det er lykken :P

God morgen :) i natt har fireåringen vært på legevakta med falsk krupp :( slitsom natt.

Uffda det er ikke noe gøy nei :( Skikkelig skremmende opplevelse når de får det.. håper den lille er i bedre form og at dere får dere litt søvn nå på formiddagen. Husk å lufte godt å ha frisk luft på soverommet. Det hjalp veldig på min lille når han hadde det[emoji178]

Hei :) han har astma, men aldri hatt falsk krupp før.

Ligg i senga enda og orkar ikkje stå opp. Akkurat no kjenner eg at å redusere jobben ei periode er heilt Ok! Gubben leverte frøkna i bhg og eg har heile dagen fri kun for meg sjølv!

Back
Topp