Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler den fustrasjonGod morgen [emoji4]
Sitter å venter hos legen etter å ha brukt tre ganger så lang tid til sentrum som vanlig pga sykkel-VM (som ikke skal starte før neste uke, dermed trodde jeg at jeg unngikk det ved å ha time i dag) [emoji30]
Føler den fustrasjon![]()
Jeg brukte laaaang tid til jobb idag også.
Gikk det fint hos legen?
Jepp, bare ny sykemelding pga kvalme/oppkast. Skal prøve å øke fra 20 til 40% om to uker, satser på at det går bra! [emoji4]
Heldigvis er det stengte veier kun i en begrenset periode [emoji4]
Ha en fin dag på jobb! [emoji4]
[emoji173]️ lørdag! Mannen kom hjem fra jobb tur i går kveld, han har vært i Atlanta hele uka, så nå blir det familieavslapping sammen. Og på onsdag reiser jeg til New York på "babymoon". Skal møte ei venninne som flyr inn fra Norge [emoji4] Vi skal kose oss maks!
Så koselig med langveisfra besøk[emoji4] er hun også gravid?
Nei, men hun feirer at barn nr. 3 akkurat har rundet året, så vi er nesten i samme båtMed akkurat samme ønsker for turen; god mat, avslapping, litt shopping, strikking og peoplewatching. Jeg kommer et døgn før henne sånn at jeg kan være alene en stund (jeg elsker alenetid). Og så blir det fint å møtes uten barn, vi har som regel hatt 1-5 barn rundt oss når vi har møttes de siste årene.
God morgeni natt har fireåringen vært på legevakta med falsk krupp
slitsom natt.
God morgeni natt har fireåringen vært på legevakta med falsk krupp
slitsom natt.

Ligg i senga enda og orkar ikkje stå opp. Akkurat no kjenner eg at å redusere jobben ei periode er heilt Ok! Gubben leverte frøkna i bhg og eg har heile dagen fri kun for meg sjølv!
Nyt roen, og ta vare på deg selv.
fikk et lite "tante" barn inatt. Så idag skal jeg på sykehuset og titte på 12 timers gammel baby![]()