Skravletråd!

Ganske sikker på at jeg kjenner livmoren..har kjent etter i flere uker :p) men i dag tidlig, akkurat på 12+0 kjente jeg den:happy: Kjenner den kun når jeg ligger. Åh, babymage kom til meg!:smiley-bounce012
Jeg klarer ikke å kjenne det selv. Men legen sa at den var kommet langt opp av bekkenet. Type - oi den var langt oppe. :laughing002:laughing002

Jeg klarer ikke å kjenne det selv. Men legen sa at den var kommet langt opp av bekkenet. Type - oi den var langt oppe. :laughing002:laughing002
De er nok mer drevne på å kjenne livmoren enn oss :p Skal til jordmor om to uker, da skal jeg spørre om hun kan vise meg nøyaktig hvor livmoren er ;)

De er nok mer drevne på å kjenne livmoren enn oss :p Skal til jordmor om to uker, da skal jeg spørre om hun kan vise meg nøyaktig hvor livmoren er ;)
Hadde vert litt gøy å lært seg å vite hvor den er. Men tviler på at jeg klarer det. Har ikke klart det med de 2 andre, så lærer meg det nok ikke denne gangen heller :P

Eneste jeg kjenner er at jeg er borti. Men hvor kanten er, aner jeg ikke

Hadde vert litt gøy å lært seg å vite hvor den er. Men tviler på at jeg klarer det. Har ikke klart det med de 2 andre, så lærer meg det nok ikke denne gangen heller :p

Eneste jeg kjenner er at jeg er borti. Men hvor kanten er, aner jeg ikke
Alltid gøy å lære nye ting :) Kanskje du får det til nå med nr.3 :)

På svangerskapskontroll skal de teste morgenurin, vel, når man da har fått time etter kl.12, hva da liksom..? [emoji23] Skal jeg levere prøven 4 timer før timen..? For den er jo ikke akkurat ok lenger etter så mange timer på et glass... for min morgen starter absolutt ikke kl.11:30 [emoji23][emoji23]
Eller tar man bare en prøve der? Blir jo ikke morgenurin da men...
Æsj, kunne jeg ikke bare fått time kl.08!? [emoji23]

På svangerskapskontroll skal de teste morgenurin, vel, når man da har fått time etter kl.12, hva da liksom..? [emoji23] Skal jeg levere prøven 4 timer før timen..? For den er jo ikke akkurat ok lenger etter så mange timer på et glass... for min morgen starter absolutt ikke kl.11:30 [emoji23][emoji23]
Jeg fikk beskjed om å oppbevare den i kjøleskapet fram til timen[emoji6]

Vel... nå er jo jeg på jobb på dagtid da.. og kjøleskapet på jobb er ikke akkurat aktuelt [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Hehehe du får gjemme glasset i en hanske å sette det langt bak Men neida jeg tror det skal gå fint å ta prøve der, bare ikke gå på do siste 4 timene før du skal dit[emoji16][emoji106]

Hehehe du får gjemme glasset i en hanske å sette det langt bak Men neida jeg tror det skal gå fint å ta prøve der, bare ikke gå på do siste 4 timene før du skal dit[emoji16][emoji106]
Hahahahaha, nå måtte jeg flire [emoji23] Noe så ekkelt [emoji23]
Men ja, da går jeg for å holde meg i 4 timer istede [emoji6]

Jeg hadde time kl 1400. Jeg bare hadde prøven i bilen i 8-10 grader.
Var ikke noe galt med den i hvert fall:P

Hvorfor gruer du deg? Masse lykke til med å fortelle det[emoji8]
Har en sjef som er helt grusom.
Alle går på tå rundt han. Nesten som jeg lurer på om han er psykisk syk. Sier masse stygt og er generelt sett ikke ok mot oss ansatte.

MEN: nå passet jeg meg for å fortelle det på en fredag. En fredag jeg visste det ikke var noe uventet som var dukket opp i forkant.
Så han sa faktisk gratulerer.

Og det holder for meg:P :P

Har en sjef som er helt grusom.
Alle går på tå rundt han. Nesten som jeg lurer på om han er psykisk syk. Sier masse stygt og er generelt sett ikke ok mot oss ansatte.

MEN: nå passet jeg meg for å fortelle det på en fredag. En fredag jeg visste det ikke var noe uventet som var dukket opp i forkant.
Så han sa faktisk gratulerer.

Og det holder for meg:P :P

Uff, kjipt med sånne sjefer. Det er ikke noen trøst, men det finnes dessverre mange av dem[emoji849]

Bra det gikk bra da, man lærer seg ett og annet triks med å takle sånne drittsekker[emoji56]

Uff, kjipt med sånne sjefer. Det er ikke noen trøst, men det finnes dessverre mange av dem[emoji849]

Bra det gikk bra da, man lærer seg ett og annet triks med å takle sånne drittsekker[emoji56]
Man gjør utrolig nok det.

Har egentlig lært meg å nesten lukke ørene når han prater til meg. Men å si noe feil om "hvetebollen" min, det hadde jeg ikke godtatt. ;)

Jeg er sååå sulten, nettopp spist 4 (!) brødskiver med brunost[emoji7][emoji39][emoji85]
Og kjenner i grunn at jeg kunne spist enda mere. [emoji87]

Jeg er sååå sulten, nettopp spist 4 (!) brødskiver med brunost[emoji7][emoji39][emoji85]
Og kjenner i grunn at jeg kunne spist enda mere. [emoji87]

Misunnelig...jeg er så kvalm og uggen at jeg knapt får i meg et tynt knekkebrød av gangen :(

Go kveld damer[emoji3] Hva er deres planer i helga da?[emoji3] Her blir det kun avslapping. Barna er til barnefar så jeg og min kjære fantastiske samboer skal bare nyte freden og roen[emoji3] Orker ikke å lage mat heller ikveld så mannen er ute og bestiller kinamat[emoji7] Endelig begynner matlysta å komme på plass igjen[emoji3]

Go kveld damer[emoji3] Hva er deres planer i helga da?[emoji3] Her blir det kun avslapping. Barna er til barnefar så jeg og min kjære fantastiske samboer skal bare nyte freden og roen[emoji3] Orker ikke å lage mat heller ikveld så mannen er ute og bestiller kinamat[emoji7] Endelig begynner matlysta å komme på plass igjen[emoji3]
God helg! :-) det hørtes herlig ut :-)
Her er det lite planer siden mannen jobber hele helga. Blir film på sofaen i kveld så håper jeg det blir finvær så jeg får vært litt ute i hvertfall :-)

Back
Topp