Hei vakre kvinner! Hvordan går det med dere

?
Ble så frustrert i sta at mannen min bare gikk vekk

Vi hadde bestilt en naf-test på "nybilen". Hadde pratet med de på tlf og blitt enig om hva vi ville sjekke og booket time. Kommer til bestemt dag/tid og blir møtt med et " nei det får vi ikke sjekket" bestilte en test som kostet 2200,- ish. Så sier han igjen" det eneste vi kan gjøre er å ta bilen på en kjøretur og høre etter. " så sier jeg. Jammen det er ingen ulyd i bilen, men har fått høre at en naf-test på det bilen har garanti på er lurt å "dobbelt sjekke". Og nå sier dere at dette ikke går. Fortalt på tlf hva jeg ønsket sjekket og den personen jeg pratet med sa at det ikke var noe problem. Så kommer jeg hit til avtalen og får høre at dere ikke kan sjekke det opp, men kan ta en kjøretur for 2200,- hvor dere bare lytter.
Og hvis jeg vil avbestille må dette skje 24 timer før oppmøtet.
Er det rart jeg er forbannet ?
Huff var proppet full av alle hormonene som finnes, mannen min som sagt gikk bare ut (tror han ble litt flau). Ente i allefall opp med å slippe å betale noe som helst og avbestille timen jeg hadde møtt til. Og han på NAF ble så spak og beklaget så mye for feil info og unødig oppmøte. Så det ente jo bra for vår del i allefall. Ikke undervurder ordetsmakt til en gravid kvinne