Skravletråd!

Hei vakre kvinner! Hvordan går det med dere:happy:?

Ble så frustrert i sta at mannen min bare gikk vekk :joyful: Vi hadde bestilt en naf-test på "nybilen". Hadde pratet med de på tlf og blitt enig om hva vi ville sjekke og booket time. Kommer til bestemt dag/tid og blir møtt med et " nei det får vi ikke sjekket" bestilte en test som kostet 2200,- ish. Så sier han igjen" det eneste vi kan gjøre er å ta bilen på en kjøretur og høre etter. " så sier jeg. Jammen det er ingen ulyd i bilen, men har fått høre at en naf-test på det bilen har garanti på er lurt å "dobbelt sjekke". Og nå sier dere at dette ikke går. Fortalt på tlf hva jeg ønsket sjekket og den personen jeg pratet med sa at det ikke var noe problem. Så kommer jeg hit til avtalen og får høre at dere ikke kan sjekke det opp, men kan ta en kjøretur for 2200,- hvor dere bare lytter.
Og hvis jeg vil avbestille må dette skje 24 timer før oppmøtet.
Er det rart jeg er forbannet ?

Huff var proppet full av alle hormonene som finnes, mannen min som sagt gikk bare ut (tror han ble litt flau). Ente i allefall opp med å slippe å betale noe som helst og avbestille timen jeg hadde møtt til. Og han på NAF ble så spak og beklaget så mye for feil info og unødig oppmøte. Så det ente jo bra for vår del i allefall. Ikke undervurder ordetsmakt til en gravid kvinne :hilarious:
Hahaha, de tør vel ikke annet enn å gi seg når de treffer på en gravid hormonell kvinne :hilarious::hilarious::hilarious:

I morra tar jeg med meg 4 unger, mamma, stefar og søster og bror på Kiel ferja, ho hei på bøljan blå.

I morra tar jeg med meg 4 unger, mamma, stefar og søster og bror på Kiel ferja, ho hei på bøljan blå.
Det er kjempekoselig [emoji4] Vi drog vi tre søsken med våres kjære, foreldre og barna til broderen. Byttet på å underholde de to små og hadde fine familiemiddager.

God tur!

Her har jentene begynt å sprelle noe voldsomt. Nå er det ikke lenger sporadiske spark, men skikkelig romstering i magen. For en herlig følelse! [emoji847] Mest på kvelden og morgenen. På dagtid virker de trøtte.

God tur [emoji4]
takk

Det er kjempekoselig [emoji4] Vi drog vi tre søsken med våres kjære, foreldre og barna til broderen. Byttet på å underholde de to små og hadde fine familiemiddager.

God tur!
ja, tror det blir veldig koselig, og fikk beskjed i natt om at bhg er stengt pga oversvømmelse så passa i grunn bra at vi skulle reise bort i dag. driver å pakker og styrer og ordner nå. 4 unger krever mye ting gitt

Her har jentene begynt å sprelle noe voldsomt. Nå er det ikke lenger sporadiske spark, men skikkelig romstering i magen. For en herlig følelse! [emoji847] Mest på kvelden og morgenen. På dagtid virker de trøtte.
Så herlig! Den lille i magen min er også mest aktiv på morgen og kveld (+tidvis på natt) :)

Kan ikke forestille meg hvor mye bevegelse det må være med 2. Er de samkjørte? Eller sover de på omgang? :P

Kan ikke forestille meg hvor mye bevegelse det må være med 2. Er de samkjørte? Eller sover de på omgang? :P

Stort sett kjenner jeg bare bevegelse på høyre side, men det er fordi morkaken er forran på venstre siden. Så kjenner nok tvilling2 best foreløpig. Aner ikke hva tvilling1 holder på med inni der [emoji28]
Men i går kveld var det liv hos begge kjente jeg, så kommer nok til å merke mer og mer av begge nå fremover. Virker som de er samkjørte det lille jeg har kjent av begge samtidig.

Så herlig! Den lille i magen min er også mest aktiv på morgen og kveld (+tidvis på natt) :)

Jeg syns det er så koselig å kjenne dem når jeg har lagt meg [emoji5] Da har jeg liksom tid til å fokusere på dem og tenke over hvor takknemlig jeg er for disse to i magen

Noen som hadde cravings på moreller ?? [emoji16] Mamma kom nettopp innom med moreller og plommer fra Hardanger til meg [emoji39]
9088ec5e6692d11867ef4dcb5343ac5c.jpg

Plommer er sykt godt! Ikke cravings, er bare vanlig glad i det. :)

God morgen![emoji4]
Ingen planer her i dag. Var litt mer aktiv enn vanlig i går så kjenner det godt i bekken/symfysen i dag. Var på øl,vin og brennevinsmesse med jobben. Sååå mye godt jeg gjerne skulle smakt på! [emoji23][emoji23] Ble litt juice og blandevann da..

God morgen![emoji4]
Ingen planer her i dag. Var litt mer aktiv enn vanlig i går så kjenner det godt i bekken/symfysen i dag. Var på øl,vin og brennevinsmesse med jobben. Sååå mye godt jeg gjerne skulle smakt på! [emoji23][emoji23] Ble litt juice og blandevann da..

Aiai[emoji28] gleder meg litt for mye til et glass hvitvin neste sommer kjenner jeg[emoji39]

I helsike så vondt når lille graver seg nedover a gitt.

Back
Topp