Skravletråd!

Hehe.. du har iallefall en mann som vil ha lameller! Her har jeg brukt 6 mnd på å overtale mannen til å ha lameller, før han godtok det etter å ha sett det til naboen:p men jeg skjønner frustrasjonen din;)
Jeg sa at han kunne velge mellom lamellene eller gardinene, men ikke begge deler. Er visst smittsomt med disse hormonene mine :hilarious:

Huff i dag skjedde det noe jeg godt kunne vært foruten. Er sykemeldt pga bekkenløsning. Tror du ikke jeg klarte å smelle hofta i bordkanten (hjørnet) på glassbordet. Fikk ikke blåmerke, bare en ekstremt øm og veldig vond hofte... (som om jeg ikke hadde det fra før) :banghead::blackeye::shifty::BangHead

Hei hei jenter [emoji4]
Her koser vi oss på ferie i Sverige [emoji4] Flytter litt på oss i dag, så i morgen blir det en tur på Ullared [emoji4] Må se om jeg finner noe fint til lillemor og til kommende storesøster [emoji4]

God formiddag [emoji4]

Her går det bra. Glede meg til å komme hjem.. [emoji6]

Hva med deg?

Hatt ei super 1.5 åring som har snudd døgnet å ikke vil legge seg til riktig tid. Hun har ranglet til 23.30 i ca ei uke. I dag sovnet hun kl 21.00 litt sent enda, men nærmer seg normal tid :dead: så nå er mamma sliten, går gravid med nr 2 :shy:

Så i kveld var det sofa date og tv-serie :) føler at det var vel undt.

Hatt ei super 1.5 åring som har snudd døgnet å ikke vil legge seg til riktig tid. Hun har ranglet til 23.30 i ca ei uke. I dag sovnet hun kl 21.00 litt sent enda, men nærmer seg normal tid :dead: så nå er mamma sliten, går gravid med nr 2 :shy:

Så i kveld var det sofa date og tv-serie :) føler at det var vel undt.
Ja du fortjener å slappe av litt da! Lykke til med å få døgnrytmen på plass igjen [emoji4]

Er ikke lov med fbgruppe siden noen ønsker å være anonyme...
Og det er uansett ikke lov å reklamere for sånne grupper her, hvis jeg har skjønt reglene.

Møtte søstra til ei venninne i dag som vet at jeg er gravid. Magen min er blitt veldig tydelig nå som jeg er 19 uker på vei. Altså den er TYDELIG. Fikk da spørsmålet er du passert 12 uker nå eller er det nå snart? Begynte å humre litt inni meg tenkte bare at når magen er såpass stor da ser man at man er et godt stykke på vei. Men smilte bare å så jada jeg har passert 12 uker er 19 uker på vei nå. Åååh så bra sier hun. Da sitter spiren. Tenkte igjen for meg selv trodde du virkelig at jeg hadde vært så stor hvis spiren ikke hadde sittet. Ser jeg bare tykk ut. Men smilte å lo og sa ja nå går det bare mot den ene veien å få ut babyen på.

Hun er søt da, men med tanke på at jeg kjenner henne rimelig godt, kunne jeg ikke annet enn å flire. Hadde vært bedre å spørre hvor langt er du på vei. Og stoppet der
:hilarious:

Møtte søstra til ei venninne i dag som vet at jeg er gravid. Magen min er blitt veldig tydelig nå som jeg er 19 uker på vei. Altså den er TYDELIG. Fikk da spørsmålet er du passert 12 uker nå eller er det nå snart? Begynte å humre litt inni meg tenkte bare at når magen er såpass stor da ser man at man er et godt stykke på vei. Men smilte bare å så jada jeg har passert 12 uker er 19 uker på vei nå. Åååh så bra sier hun. Da sitter spiren. Tenkte igjen for meg selv trodde du virkelig at jeg hadde vært så stor hvis spiren ikke hadde sittet. Ser jeg bare tykk ut. Men smilte å lo og sa ja nå går det bare mot den ene veien å få ut babyen på.

Hun er søt da, men med tanke på at jeg kjenner henne rimelig godt, kunne jeg ikke annet enn å flire. Hadde vært bedre å spørre hvor langt er du på vei. Og stoppet der
:hilarious:
Har hatt et par sånne jeg også. Tror noen blir litt usikkre på hva de skal si.
Var ei som spurte hvor langt jeg var på vei her om dagen. Sa jeg var halvveis over helgen. Fikk til svar at de første 6 mnd må ha gått veldig fort [emoji23] skal visst gå å ruge i ett år jeg [emoji14]

Føler magen har poppet mer nå i ferien så er spent på om det blir noen kommentarer når jeg skal innom jobb til uka [emoji23]

Min også har virkelig hoppet frem i ferien.
Foreløpig er det i gen av kundene som tørr kommentere magen. Men jeg ser de stirrer[emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]

Hei vakre kvinner! Hvordan går det med dere:happy:?

Ble så frustrert i sta at mannen min bare gikk vekk :joyful: Vi hadde bestilt en naf-test på "nybilen". Hadde pratet med de på tlf og blitt enig om hva vi ville sjekke og booket time. Kommer til bestemt dag/tid og blir møtt med et " nei det får vi ikke sjekket" bestilte en test som kostet 2200,- ish. Så sier han igjen" det eneste vi kan gjøre er å ta bilen på en kjøretur og høre etter. " så sier jeg. Jammen det er ingen ulyd i bilen, men har fått høre at en naf-test på det bilen har garanti på er lurt å "dobbelt sjekke". Og nå sier dere at dette ikke går. Fortalt på tlf hva jeg ønsket sjekket og den personen jeg pratet med sa at det ikke var noe problem. Så kommer jeg hit til avtalen og får høre at dere ikke kan sjekke det opp, men kan ta en kjøretur for 2200,- hvor dere bare lytter.
Og hvis jeg vil avbestille må dette skje 24 timer før oppmøtet.
Er det rart jeg er forbannet ?

Huff var proppet full av alle hormonene som finnes, mannen min som sagt gikk bare ut (tror han ble litt flau). Ente i allefall opp med å slippe å betale noe som helst og avbestille timen jeg hadde møtt til. Og han på NAF ble så spak og beklaget så mye for feil info og unødig oppmøte. Så det ente jo bra for vår del i allefall. Ikke undervurder ordetsmakt til en gravid kvinne :hilarious:

Back
Topp