Jeg sa at han kunne velge mellom lamellene eller gardinene, men ikke begge deler. Er visst smittsomt med disse hormonene mineHehe.. du har iallefall en mann som vil ha lameller! Her har jeg brukt 6 mnd på å overtale mannen til å ha lameller, før han godtok det etter å ha sett det til naboenmen jeg skjønner frustrasjonen din
![]()

så nå er mamma sliten, går gravid med nr 2 
?
Vi hadde bestilt en naf-test på "nybilen". Hadde pratet med de på tlf og blitt enig om hva vi ville sjekke og booket time. Kommer til bestemt dag/tid og blir møtt med et " nei det får vi ikke sjekket" bestilte en test som kostet 2200,- ish. Så sier han igjen" det eneste vi kan gjøre er å ta bilen på en kjøretur og høre etter. " så sier jeg. Jammen det er ingen ulyd i bilen, men har fått høre at en naf-test på det bilen har garanti på er lurt å "dobbelt sjekke". Og nå sier dere at dette ikke går. Fortalt på tlf hva jeg ønsket sjekket og den personen jeg pratet med sa at det ikke var noe problem. Så kommer jeg hit til avtalen og får høre at dere ikke kan sjekke det opp, men kan ta en kjøretur for 2200,- hvor dere bare lytter.