Skravletråd!

Akkurat samme her! Bortsett fra at jeg har ikke barn her hjemme da, men har vært godt med noen fridager nå. Er sikkert helt utslitt når jeg er ferdig på jobb idag. [emoji87]
Gikk faktisk over all forventning, så lenge jeg ikke spyr er jeg fornøyd Hvordan gikk dagen din?

Gikk faktisk over all forventning, så lenge jeg ikke spyr er jeg fornøyd Hvordan gikk dagen din?

Samme her, håper på å unngå oppkast. Har vert litt småkvalm hele dagen egentlig, litt av og på. Kom meg ikke på jobb idag da, så håper på en bedre dag imorgen. [emoji87]

Æsj! Min første Halsbetennelse og antibiotika på meg![emoji31] visste at det var noe, så stolte ikke helt på legevakten når jeg var der på søndag så dro til fastlegen idag!

Ånei, god bedring [emoji173]

Idag var første dag på jobb der jeg visste jeg var gravid. Føler jeg går å smiler hele tiden:P

Men kjenner bekkenet allerede begynner å krangle. Liker ikke helt å sitte så mye iro i kontorstolen.

Din dag da?

Er koselig hemmelighet å ha [emoji4] Bekkenplager er ikke noe gøy. Hatt plager før?

Jobber i barnehage og i dag har det vært knallvær. Så har vært en fin dag, og ikke vært SÅ kvalm heller [emoji12] Men kjenner at kroppen verker og bekkenet krangler nå i kveld... frøkna er i tillegg sååååå mammadalt om dagen at det er litt ekstra slitsomt [emoji15]

Dagen har vært fin, merker fokuser et skiftet litt.. glemt jeg er gravid store deler av dagen, det gjør godt. (Fælt å si det,men blir så grublete og bekymret at det gjør godt med pause og at dagen går fort.) Kort lunte på kvelden med samboeren [emoji21] sliten kropp. Ligger godt planta i senga nå [emoji23]

I morgen er påskeferien over og vi vender nesen sør igjen [emoji22]
Jeg vil jo ikke det.
Håper å snart få et svar ang lån og hus. Krysser alt jeg kan, sånn at vi kan flytte tilbake til nord.

Er koselig hemmelighet å ha [emoji4] Bekkenplager er ikke noe gøy. Hatt plager før?

Jobber i barnehage og i dag har det vært knallvær. Så har vært en fin dag, og ikke vært SÅ kvalm heller [emoji12] Men kjenner at kroppen verker og bekkenet krangler nå i kveld... frøkna er i tillegg sååååå mammadalt om dagen at det er litt ekstra slitsomt [emoji15]

Hadde litt bekken plager på slutten i svangerskap 2. Så er egentlig forberedt ;)

Deilig å være masse ute i fin vær da:)

Mannen har en kompis som er frisør[emoji1305] Kompisen hans bare beordrer han til å komme å klippe seg [emoji28]utrolig praktisk ! Jeg er livredd for å klippe han, hadde nok sett helt forferdelig ut [emoji85]
Jeg skreller av håret hans med maskin. Veldig enkelt [emoji23]

Hvordan har dagen vært i dag da folkens? [emoji4]
Litt drit egentlig. Verker nederst på ryggen og finner aldri behagelig sitte/liggestilling. Kom ikke gjennom til lege idag.

På den på den positive siden så har jeg fått time til TUL og fysio neste uke, og fått kontakt med jm.

Jeg skreller av håret hans med maskin. Veldig enkelt [emoji23]

Haha , himla greit da! [emoji28] prøvd det en gang, men min mann har så ekstremt tykt hår at det vokser jo ut som en afro om alt blir i en lengde.. ser ikke ut [emoji85]

Mannen har en kompis som er frisør[emoji1305] Kompisen hans bare beordrer han til å komme å klippe seg [emoji28]utrolig praktisk ! Jeg er livredd for å klippe han, hadde nok sett helt forferdelig ut [emoji85]

Haha. Har øvd i noen år nå. Så det går faktisk fint;) fikser sveisen til guttungen også:)

Back
Topp