Skravletråd!

Forresten, hva bruker dere til fyll på pizza? Føler liksom vi bruker det samme hele tiden [emoji85]

Forresten, hva bruker dere til fyll på pizza? Føler liksom vi bruker det samme hele tiden [emoji85]

Elsker kjøttdeig som fyll på hjemmelagd pizza [emoji16]

Vi bruker det vi har :). I dag ble det kjøttdeig, bacon, tomat og ananas :).
Ofte har vi på mais også fordi frøkna mi på 2 år elsker det :).

Det gjør egentlig vi også:/ som oftest blir det skinke og Chorizo/pepperoni. En sjeldent gang nachopizza. Det vi har hatt et par ganger, men jeg ikke kan spise nå er med spekeskinke og ruccola. Det skal jeg ha i desember igjen:gen014

Det gjør egentlig vi også:/ som oftest blir det skinke og Chorizo/pepperoni. En sjeldent gang nachopizza. Det vi har hatt et par ganger, men jeg ikke kan spise nå er med spekeskinke og ruccola. Det skal jeg ha i desember igjen:gen014

Du kan ha spekeskinke på pizza [emoji3]De muligens farlige bakteriene overlever ikke høy temperatur over en liten stund [emoji3] Altså så lenge du steker skinka i ovn sammen med pizzan så er det trygt [emoji3]

Du kan ha spekeskinke på pizza [emoji3]De muligens farlige bakteriene overlever ikke høy temperatur over en liten stund [emoji3] Altså så lenge du steker skinka i ovn sammen med pizzan så er det trygt [emoji3]
Vi bruker ikke å gjøre det:/ ser for meg at den blir veldig tørr da? Har du prøvd det?

Den blir jo tørrere og sprø, men vi liker det da [emoji6] går jo an å teste og se om du liker det [emoji4]
Det skal prøves. I verstefall liker jeg det ikke, og må uansett vente til desember. I bestefall blir det mye pizza på meg fram til jul;)

Vi pleier å bruke fersk champignon, ananas, kylling, kjøttdeig, paprika, tomat. Ikke alt på en gang, varierer hva vi har tilgjengelig :) men jeg har en meget sær ting jeg liker, og det er banan på pizza :hilarious: gode minner fra turer til Syden, min sydenpizza ;)

Gruer meg til jobb i morgen!:sour: Har hatt fri i nesten hele påsken (jobbet halv dag på ons), og oppdaget at formen blir elendig så fort jeg blir sliten. Lillegutt har sovet lenge helenpåslen, og aldri stått opp før 8. Nå må jeg op 6.15:arghh: dette kan virkelig bli spennede:grumpy: dagens klageinnlegg:p

Gruer meg til jobb i morgen!:sour: Har hatt fri i nesten hele påsken (jobbet halv dag på ons), og oppdaget at formen blir elendig så fort jeg blir sliten. Lillegutt har sovet lenge helenpåslen, og aldri stått opp før 8. Nå må jeg op 6.15:arghh: dette kan virkelig bli spennede:grumpy: dagens klageinnlegg:p

Akkurat samme her! Bortsett fra at jeg har ikke barn her hjemme da, men har vært godt med noen fridager nå. Er sikkert helt utslitt når jeg er ferdig på jobb idag. [emoji87]

Hei hei.
Fra de som kjenner meg fra vi som prøver forumet, så vet de at jeg elsker å skravle.
Håper jeg kan slenge meg på denne tråden :D
Kjenner deg ikke, men kjekt med folk som skravler [emoji4] Har samme tedensen selv...

Såg terminen din. Ska du knipe igjen for å få nyttårsbarn? [emoji23] *knis*

Æsj! Min første Halsbetennelse og antibiotika på meg![emoji31] visste at det var noe, så stolte ikke helt på legevakten når jeg var der på søndag så dro til fastlegen idag!

Back
Topp