Skravletråd!

Har lest litt om sa og leser om andre som har vært gravid med tvillinger og mistet en. Så nå begynner jeg og få et lite håp om at det kan jo være 1 der inne enda? Men det er et håp jeg tror jeg egentlig ikke burde ha [emoji29] Tviler på at det er noe, men vil så gjerne at det skal være 1 liten til [emoji17]

Skjønner den veldig godt. Vi skulle vente lengst mulig, men per nå er vi heldig for hver uke ingen spør [emoji28]
Er det ditt første barn, eller har du flere du også? Jeg var nemlig stor med førstemann også, men ikke så tidlig stor som nå...
Hvor langt er du på vei nå ? [emoji4] det er gravida 2 para 0.. så merker kroppen endrer seg 2 gangen ja. Mer enn sist når jeg tenker meg om, da jeg føler kroppen endrer seg mer (les:utvider seg) [emoji23] jeg begynner med mammaklær når jeg vet at ting er bra på UL, dersom jeg trenger det.

Har lest litt om sa og leser om andre som har vært gravid med tvillinger og mistet en. Så nå begynner jeg og få et lite håp om at det kan jo være 1 der inne enda? Men det er et håp jeg tror jeg egentlig ikke burde ha [emoji29] Tviler på at det er noe, men vil så gjerne at det skal være 1 liten til [emoji17]
Ååh, det hadde jo vore fantastisk om det var en til det inne[emoji175][emoji175]
Mamma opplevde faktisk det med den minste lillesøsteren min[emoji4]
Begynte å blø og var sikker på at løpet var kjørt men fikk en tul i uke 7, bare for å få det bekreftet, men det var det en liten spire med bankende hjerte! Men to plommesekker, så var kun den ene som hadde abortert!
Den lille spiren som var igjen skal snart begynne på skolen nå[emoji7]

Har du symtomer fortsatt?[emoji175]

Ååh, det hadde jo vore fantastisk om det var en til det inne[emoji175][emoji175]
Mamma opplevde faktisk det med den minste lillesøsteren min[emoji4]
Begynte å blø og var sikker på at løpet var kjørt men fikk en tul i uke 7, bare for å få det bekreftet, men det var det en liten spire med bankende hjerte! Men to plommesekker, så var kun den ene som hadde abortert!
Den lille spiren som var igjen skal snart begynne på skolen nå[emoji7]

Har du symtomer fortsatt?[emoji175]
Kvalmen ryggsmerter og svimmel. Men det trenger ikke være symptomer da (tror kanskje jeg er svimmel pga. jernmangel nå) Ryggsmertene kan komme av at jeg bærer mye på lillegutt og kvalmen kan være psykisk [emoji17] Skal bestille time til lege og ul med en gang de åpner, tviler men vi så gjerne [emoji50]

Kvalmen ryggsmerter og svimmel. Men det trenger ikke være symptomer da (tror kanskje jeg er svimmel pga. jernmangel nå) Ryggsmertene kan komme av at jeg bærer mye på lillegutt og kvalmen kan være psykisk [emoji17] Skal bestille time til lege og ul med en gang de åpner, tviler men vi så gjerne [emoji50]
Ja, bestill en ultralyd! Mye bedre å vite en å ikke vite! Krysser fingrene for deg[emoji120][emoji120][emoji175]

Det vet jeg dessverre ikke. Hvor langt var du på vei når det startet? Og blødde du mye?
[emoji175]
6+2 blødd mye nå ja [emoji17] blør kanskje litt mindre i dag men er en del enda. Så at egg kom ut for 3 dager siden. Startet med brun utflod for 6 dager siden [emoji29]

Hvem skulle tru at å komme seg opp av senga til tidligvakt skulle være så vanskelig [emoji42] er så trøtt! Rød dag, gir god lønn [emoji1308] ha en fin dag!

Hvem skulle tru at å komme seg opp av senga til tidligvakt skulle være så vanskelig [emoji42] er så trøtt! Rød dag, gir god lønn [emoji1308] ha en fin dag!

Lykke til på jobb [emoji4] Her starter dagen stort sett alltid tidlig. Frøkna våkner alltid mellom 6 og 6.30. [emoji85]

Frøkna vår sover som oftest til 7-8, veldig glad for det!! Utrolig hva en time eller to gjør på morra'n [emoji846]

Har hørt at slike unger skal finnes [emoji23] Håper denne spira liker å sove utpå. [emoji6] Det kunne vært verre, en lang periode tidligere våknet hun klar for dagen klokka 5!

Har hørt at slike unger skal finnes [emoji23] Håper denne spira liker å sove utpå. [emoji6] Det kunne vært verre, en lang periode tidligere våknet hun klar for dagen klokka 5!

Såpass ja, heldigvis aldri skjedd her[emoji85] men har alltid slitt med søvn på dagtid her i gården da, så glad det ikke er noe plunder å legge hu på kvelden :)

Hva spiser dere ? :). Her lager samboeren pizza til meg fordi det hadde jeg kjempe lyst på :D. Gleder meg til han er ferdig :D

Back
Topp