Skravletråd

Vesla brukte 40 minutter på innsovningen i dag. Til å være så lite trøtt når vi gikk på soverommet er jeg veldig imponert! Er så slitsomt når man bruker hele kvelden på å legge EN unge! Så nå ligger jeg og slapper av i senga og hører på pusten fra en liten kommende storesøster :-)

Vesla brukte 40 minutter på innsovningen i dag. Til å være så lite trøtt når vi gikk på soverommet er jeg veldig imponert! Er så slitsomt når man bruker hele kvelden på å legge EN unge! Så nå ligger jeg og slapper av i senga og hører på pusten fra en liten kommende storesøster :-)

Vi er på hytta med svigerfamilie. Her brukte jeg 1.5 time på legging på gutten vår på 1.5 år. Svogeren brukte 2 timer på å legge 3-åringen deres [emoji85][emoji12] Skal ikke være lett noen ganger [emoji23]
Herlig når de sovner til slutt da [emoji4]

Hei jenter! Har dere hatt ei fin helg? Hvordan går det med utfordringen for juni? Kan denne tråden brukes for å få opp antall innlegg? :D

For de av dere som ikke har fått med dere utfordringen for Juni, kan lese mer om den her. Mulig å vinne fiiiine premier! ;)

Da er det jammen straks helg igjen! :D Kanskje flere går ut i ferie i dag? Hvilke planer har damene for helga? :)

Æ like nedtellinga. Å tenk å start en nedtellingstråd te 3. Trimester å. Hva ska sett som uke? 28+0?
E flere forskjellige nedtellinga. Både uke 27, 28 å 29.

Våknet i dag av at det strakk noe voldsomt i magen å det føltes generelt som noe rart skjedde,så jeg tok av dynen å så ned på magen. Den stakk noe så sinnsykt ut på den ene siden! Tror han strakk seg så lang han var inni der,med føttene mot ryggen og hode ut:p Var helt merkelig! Dyttet litt i han å da flyttet han på seg igjen:joyful:

Våknet i dag av at det strakk noe voldsomt i magen å det føltes generelt som noe rart skjedde,så jeg tok av dynen å så ned på magen. Den stakk noe så sinnsykt ut på den ene siden! Tror han strakk seg så lang han var inni der,med føttene mot ryggen og hode ut:p Var helt merkelig! Dyttet litt i han å da flyttet han på seg igjen:joyful:

Høres kjent ut <3 Med kommende storesøster hadde jeg titt og ofte en rumpe som dyttet seg opp i ribbena mine. Snart blir det vel mer som skjer i magen her også =)

Høres kjent ut <3 Med kommende storesøster hadde jeg titt og ofte en rumpe som dyttet seg opp i ribbena mine. Snart blir det vel mer som skjer i magen her også =)
Så merkelig å føle på,å ikke minst spennende!:happy: Der føles mer virkelig nå når jeg merker at han er der inne:)

Tror også nettopp jeg hadde kynnere for første gang. Var ubehagelig,å ble nesten litt redd:p Men leste litt om det og tror det stemmer med hvordan det føles,så satser på at det bare var det. Ikke lett å vite hva som er hva når man aldri har vært borti det før:p

Så merkelig å føle på,å ikke minst spennende!:happy: Der føles mer virkelig nå når jeg merker at han er der inne:)

Tror også nettopp jeg hadde kynnere for første gang. Var ubehagelig,å ble nesten litt redd:p Men leste litt om det og tror det stemmer med hvordan det føles,så satser på at det bare var det. Ikke lett å vite hva som er hva når man aldri har vært borti det før:p

Spennende med første gang :) alltid godt når man begynner å kjenne de

Åja det er så lenge å vente på bevegelsene også er det så deilig når de kommer for fullt :-) <3
Morkaka er foran her så når lille ligger riktig kjenner jeg sparkene kun hvis jeg sitter helt stille og kjennes som baby sparker på ei pute :-P
Kynnere er ubehagelige ja :-P nei det er mye nytt første gangen :-)

I kveld har lille vært veldig aktiv i magen! Den ene gangen var sparket så hardt at jeg skvatt til i sofaen. Det er så utrolig deilig følelse altså! Lille sterke babyen min❤️

I dag er vogna sendt og jeg sotter å koser meg ute i sola med litt is [emoji1376] noen fordeler må man ha ved å være sykmeldt [emoji28]

Da har jeg et bananbrød i ovnen for første gang,vet ikke om jeg liker det,men fikk det bare for meg:p Skyller på at lille bebis vil ha:joyful:

I verstefall har du på sjokolade. Alt blir bedre m sjokolade [emoji7]

I verstefall har du på sjokolade. Alt blir bedre m sjokolade [emoji7]

Har aldri skjønt greia med sjokolade. Jo sjokolade er godt, men ikke sååå godt?! :P

Back
Topp