Ååh det er Yums! De skal ha det på jobben på fredag, gleder meg!!Til dere som er matlei/ikke aner hva dere skal ha til middag! Dette er noe av det beste jeg har spist på lenge![]()
http://trinesmatblogg.no/2012/02/08/shepherd´s-pie-med-rotfrukter/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh det er Yums! De skal ha det på jobben på fredag, gleder meg!!Til dere som er matlei/ikke aner hva dere skal ha til middag! Dette er noe av det beste jeg har spist på lenge![]()

Godt du fikk det gjort, da [emoji4]Haha, jeg sier det, jeg! Dette er tredje svangerskap, men plutselig er jo dette med tid for blodprøver endret, og det er vanskelig å få plantet inn i hodet [emoji14] Jeg koblet det ut før påske, for jeg var jo 13 uker fra torsdag før påske til skjærtorsdag, og da kunne jeg vente til etter påske. Fikk litt panikk i går da jeg plutselig kom på at jeg ikke hadde tatt dem, og var usikker på hvor lenge jeg kunne vente.
Heldigvis kom det en åpning på jobb i dag så jeg kunne dra tidlig å få det overstått![]()
Jeg kom bare til error404. Shepards pie er godt! Rotgrønnsaker er godt! Men tror ikke jeg har smakt shepards pie med rotgrønnsaker før. [emoji4]Til dere som er matlei/ikke aner hva dere skal ha til middag! Dette er noe av det beste jeg har spist på lenge![]()
DET var kjekt å lese!Hei! Ville bare dele lykken med oktobergjengen som jeg forlot så altfor tidlig. Jeg er å finne i novembergruppen og er nå straks 8 uker. Lykke til videre alle sammen!
Åå så utrolig koselig å lese [emoji173]Hei! Ville bare dele lykken med oktobergjengen som jeg forlot så altfor tidlig. Jeg er å finne i novembergruppen og er nå straks 8 uker. Lykke til videre alle sammen!
oh no. Så kjedelig! Men da kan dagen bare bli bedre hos JMJordmor time i dag! Og mini våknet i 4 tiden i natt med nærmere 40 i Feber og far skulle opp klokka 05:15 for å forberede en stor dag på jobb. Når jeg stod opp litt senere hadde ene hunden vår bæsjet ut hele buret(dårlig i magen)
Haha fantastisk dag med andre ord [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Ja satser på litt hjertelyd i dag [emoji173][emoji173]oh no. Så kjedelig! Men da kan dagen bare bli bedre hos JM![]()
Vi har 2 katter og en hund. Og de tok det veldig bra når kommende storesøster kom til verden [emoji4] nå kan hun leke med pusene og ligger ofte inntil hunden for å slappe av litt om dagen [emoji7] så her har det fått fantastisk bra[emoji4]Dere som har husdyr og deretter fått barn, hvordan gikk det? Hvordan få husdyrene vant til babyen?
Hvordan endringer gjorde dere og planlegger dere å gjøre før barnet kommer i forhold til hunden?Vi har 2 katter og en hund. Og de tok det veldig bra når kommende storesøster kom til verden [emoji4] nå kan hun leke med pusene og ligger ofte inntil hunden for å slappe av litt om dagen [emoji7] så her har det fått fantastisk bra[emoji4]
Men vi tenkte på samme måte med hunden som vi nå gjør med kommende storesøster at alle endringer som evt skal skje må vi gjøre nå før den nye babyen kommer. For om ting plutselig blir endra på når den lille kommer så kan det fort bli sjalusi kan jeg tenke meg [emoji4]
At hunden ikke fikk være så mye inne på stua, mtp hår og sånn. Og at hun ikke fikk sover på soverommet vårt lengre. Ellers tror jeg ting var ganske likt [emoji4]Hvordan endringer gjorde dere og planlegger dere å gjøre før barnet kommer i forhold til hunden?
Oki. Hvordan tok hunden det mens dere avvente den fra dette?At hunden ikke fikk være så mye inne på stua, mtp hår og sånn. Og at hun ikke fikk sover på soverommet vårt lengre. Ellers tror jeg ting var ganske likt [emoji4]
Det gikk veldig bra. Vi kjøpte en ny god seng som hunden fikk nede, Og det har blitt hundens fristed. Så jentungen har ikke lov til å gå bort til hunden når hun ligger der. Og det med at hunden må ligge i gangen er veldig av og på. For glemmer jeg å si at hun skal være i gangen så kommer hun jo inn og da føler jeg at jeg ikke kan jage henne ut igjen [emoji12]Oki. Hvordan tok hunden det mens dere avvente den fra dette?
Hehe. Det er bra med slike regler. Tror Det er viktig at barna også lærer å respektere plassen til hunden og når den vil ha fred og ro. Han vi har i hus er en real sofagris så blir vanskelig å flytte han derifra. Hehe.Det gikk veldig bra. Vi kjøpte en ny god seng som hunden fikk nede, Og det har blitt hundens fristed. Så jentungen har ikke lov til å gå bort til hunden når hun ligger der. Og det med at hunden må ligge i gangen er veldig av og på. For glemmer jeg å si at hun skal være i gangen så kommer hun jo inn og da føler jeg at jeg ikke kan jage henne ut igjen [emoji12]
Vi har tre katter og en hund (schæfer). Alle tok det forsåvidt greitDere som har husdyr og deretter fått barn, hvordan gikk det? Hvordan få husdyrene vant til babyen?
Her gikk det over all forventning. Vi har to katter, den ene er litt eldre omplasseringspus så hun vi var mest usikre på om ville takle detDere som har husdyr og deretter fått barn, hvordan gikk det? Hvordan få husdyrene vant til babyen?