Skravletråd

Så gøy å få den litt tidligere da [emoji1]

Er det ikke deilig å plutselig ha et par dager mindre og vente? [emoji1]
Er litt både og. På ene siden er det helt fantastisk å hoppe over to dager sånn, på den andre grues det litt. Kjenner det plutselig er vondt i magen (er nok ikke annet en strekksmerter), og tipper jeg bare har klart å stresse meg opp. Blir bedre i morgen etter å ha vært der tipper jeg [emoji14]

Etter jobb, så fremdeles litt å vente da [emoji14]

Ble ringt opp og timen ble flyttet til i ettermiddag :D

Vi fikk se en liten frisk dutt som vinket og sprellet :)

Så stas! :)

_____

Jeg har sendt mail til Det Gule Huset i Moss og spurt om de kanskje rekker å ta en liten titt før påske... Kjenner at det hadde vært greit å vite at alt er ok før vi forteller nyheten til familien..!

Her er jeg forøvrig tilbake på jobb, og går rett på 6-dagers uke med dobbel nattevakt som start. Men ååå, det er godt å være tilbake! :D Tror virkelig ikke jeg er skapt for å gjøre ingenting, hehe. Fikk trimmet hesten selv i dag, gått lang tur med voffsen og sovet en skvett før jobb igjen. Godt å være tilbake blant de levende! :)

Ble ringt opp og timen ble flyttet til i ettermiddag :D

Vi fikk se en liten frisk dutt som vinket og sprellet :)
Så deilig! [emoji1] herlig å se de når vi har kommet litt lenger som nå da er det litt mer og se på [emoji4] vi skal på ahus og ta ultralyd i morgen [emoji1]

Så stas! :)

_____

Jeg har sendt mail til Det Gule Huset i Moss og spurt om de kanskje rekker å ta en liten titt før påske... Kjenner at det hadde vært greit å vite at alt er ok før vi forteller nyheten til familien..!
Ja ^^håper de finner tid til deg før påsken da - er veldig greit å ha sett en titt på innsiden før man sier noe synes jeg ^^
Så herlig [emoji7] og da slapp du jo å gruglede deg lenge også. Det er så deilig å se det [emoji1]
Absolutt :) var nok ikke så effektiv i går ettermiddag på jobb da, men får ta det igjen i dag :)

Sovet godt. Nå passer det jo å våkne kl litt over 4.. eeh, jeg mener 5 [emoji23] Kommer meg i hvert fall tidsnok på jobb [emoji23]
Oj, det var tidligste laget :O

Her vil jo ungen helst stå opp 5.15 -noen ganger gjør jeg det og kommer meg tidlig på jobb. Men oftest prøver jeg å få han til å sove videre

I går funket det jo fint, de sov til 8 [emoji14]

Tar natta nå jeg [emoji14]
Ønsker dere alle en riktig fin dag :)

Takk! Vi satser på det for tar over nye huset 12.april [emoji1]

Sov godt [emoji8]
Akkurat ja, da er det definitivt greit å ha ting på plass. Vi fikk solgt vårt til slutt, men ikke helt til ønsket pris... men nå er det u det minste solgt, så da venter vi bare på beskjed fra utbygger

Back
Topp