Skravletråd

Tja en dag senere og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg [emoji4] heldigvis mye å gjøre på jobb [emoji4] mannen vet enda ikke om han har lyst til å være med på ultralyd. Men som jeg sa igår til han, jeg vil heller at han skal få nyheten til legen enn at han skal få den av meg. Han syns det er litt tøft å skulle eventuelt få en nyhet om at det er to, så han gruer seg veldig til sin egen reaksjon.
Så spennende :)

Men er det noe som tilsier at det skal være flere eller er det bare en generell tanke?

Skjønner hva du mener, var helt vrak før tul med første. Bra det er busy på jobb da ;)

TUL overlevd! Ble satt 3 dager tilbake, i grunnen helt ok - det stemmer fremdeles bedre med min estimering enn legens. Det skiller faktisk 9 dager på menstermin og realitet!
Mini var alene inni der, og så helt normal ut. Hjertet slo som det skulle [emoji173]

Så spennende :)

Men er det noe som tilsier at det skal være flere eller er det bare en generell tanke?

Skjønner hva du mener, var helt vrak før tul med første. Bra det er busy på jobb da ;)
Ja var på ultralyd mandag forrige uke og legen fant to fostersekker, så skal tilbake i dag for å se om vi ser to bankende hjerter og ikke bare er svakt som vi så sist [emoji4][emoji4]

TUL overlevd! Ble satt 3 dager tilbake, i grunnen helt ok - det stemmer fremdeles bedre med min estimering enn legens. Det skiller faktisk 9 dager på menstermin og realitet!
Mini var alene inni der, og så helt normal ut. Hjertet slo som det skulle [emoji173]
Å så koselig [emoji173]

Fantastisk [emoji7]

Ja var på ultralyd mandag forrige uke og legen fant to fostersekker, så skal tilbake i dag for å se om vi ser to bankende hjerter og ikke bare er svakt som vi så sist [emoji4][emoji4]
Åh, det blir så spennende! Bare tre timer igjen! [emoji4]

Hurra :D

Ah, da skjønner jeg bedre. Blir spennende å høre når du har vært!

Kniz! Du må sifra på responsen siden det er to nå da [emoji28][emoji173]
Jeg klarte ikke å vente til helgen så jeg ringte mamma i går kveld [emoji1]
Tok først en vanlig samtale også bare avbryter jeg henne og sa at hun kunne fortelle pappa at jeg var gravid. Bare den responsen var jo fantastisk [emoji23] så sier jeg etter en stund, "ja da blir vi jo 7 stk nå"

Mamma: "med hundene ja"(vi har 3 stk)
Jeg: "nei 7 mennesker"
Mamma: "2...4...HÆ?...tvillinger? Kødder du? Det går ikke ann! Ikke tull med meg "

[emoji23][emoji23] jeg bare digger at hu begynte å telle [emoji23]

Vi bor en time unna hverandre og vi får ikke reist dit i helgen så måtte ta det på telefonen og angrer ikke på der når jeg fikk reaksjonen [emoji23]

Jeg klarte ikke å vente til helgen så jeg ringte mamma i går kveld [emoji1]
Tok først en vanlig samtale også bare avbryter jeg henne og sa at hun kunne fortelle pappa at jeg var gravid. Bare den responsen var jo fantastisk [emoji23] så sier jeg etter en stund, "ja da blir vi jo 7 stk nå"

Mamma: "med hundene ja"(vi har 3 stk)
Jeg: "nei 7 mennesker"
Mamma: "2...4...HÆ?...tvillinger? Kødder du? Det går ikke ann! Ikke tull med meg "

[emoji23][emoji23] jeg bare digger at hu begynte å telle [emoji23]

Vi bor en time unna hverandre og vi får ikke reist dit i helgen så måtte ta det på telefonen og angrer ikke på der når jeg fikk reaksjonen [emoji23]
Åååh så koselig da ^^

Back
Topp