Skravletråd

Jeg finner ikke nedtellingstråden vår... men men det er bare 1 dag igjen til torsdag! [emoji44] ny ultralyd og det har seriøst vært 1 og 5 laaaang uke [emoji23] jeg er så spent så spent på om vi får se et eller to hjerter banke denne gangen. Klarer snart ikke vente lenger men får liksom ikke gjort noe Anna [emoji23]
Nedtellingstråden ligger under våre leker [emoji1] blir spennende å følge med [emoji1] masse lykke til

Jeg finner ikke nedtellingstråden vår... men men det er bare 1 dag igjen til torsdag! [emoji44] ny ultralyd og det har seriøst vært 1 og 5 laaaang uke [emoji23] jeg er så spent så spent på om vi får se et eller to hjerter banke denne gangen. Klarer snart ikke vente lenger men får liksom ikke gjort noe Anna [emoji23]
Nedtellingstråden ligger under våre leker [emoji1] blir spennende å følge med [emoji1] masse lykke til

Åh så spennende :) Lykke til i morgen,hvor langt er du på vei da?

Takk! [emoji1] jeg er 7+3 i dag [emoji4]
Så gøy, ligger muligens noen dager foran - men har ikke ul før i slutten av mnd..

Du får oppdatere oss når du har vært i morgen :)

Hva skjer i dag da? Nok til å holde tankene i sjakk?

Herreguuud - TUL på lørdag og skal fortelle det til svigers rett etterpå. Shit... tiden går så sakte[emoji33][emoji33][emoji33] har bare gleda meg kjempemasse men nå gruer jeg littegrann til TUL også, håper at alt er bra[emoji173] gleder meg mest da, har egentlig en god følelse[emoji4]

Herreguuud - TUL på lørdag og skal fortelle det til svigers rett etterpå. Shit... tiden går så sakte[emoji33][emoji33][emoji33] har bare gleda meg kjempemasse men nå gruer jeg littegrann til TUL også, håper at alt er bra[emoji173] gleder meg mest da, har egentlig en god følelse[emoji4]
Bra du har en god følelse da ^^ Blir magisk å se den lille turne rundt og et hjerte som pumper som bare det :D <3

Tenkte at vi kunne ha en tråd der vi skravler om løst og fast :) Om vi er flinke til å skravle, kan vi også få et hemmelig forum etterhvert.

Gjør dere noe morsomt i helgen? Jeg er sykepleier å jobber i helgen. Skal på kveldsvakt i dag, og før det skal vi til lekeland med snuppa for å prøve å slite ut henne litt :p

Krøølltopp!!! Æ e tilbake! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ har savna dæ og håpa alt e vel!

Hvor finner man den informasjonen? Har lest den for januar og februar, men klarer plutselig ikke å finne den nå [emoji87]
Er inne på generelt, stickies. Så må man åpne listen i nettleser, da funker det ;)

Så gøy, ligger muligens noen dager foran - men har ikke ul før i slutten av mnd..

Du får oppdatere oss når du har vært i morgen :)

Hva skjer i dag da? Nok til å holde tankene i sjakk?
Tja en dag senere og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg [emoji4] heldigvis mye å gjøre på jobb [emoji4] mannen vet enda ikke om han har lyst til å være med på ultralyd. Men som jeg sa igår til han, jeg vil heller at han skal få nyheten til legen enn at han skal få den av meg. Han syns det er litt tøft å skulle eventuelt få en nyhet om at det er to, så han gruer seg veldig til sin egen reaksjon.

Weehoo! Det er snart lørdag [emoji173] vi skal også fortelle foreldrene våre det i helgen [emoji1]

Off, dagene går så sakte! Gleder meg så til uke 12 :)
Lykke til, til dere som skal fortelle det i helgen :)

Back
Topp