Skravletråd

"And the "best mum" award goes to........!" Hvem som helst annen enn meg... Jentungen skulle til ØNH-spesialist i går, pga. mandler. Jeg glemte det!!! Kom på det nå...... Woho, nå følte jeg meg superkul altså.. Greit jeg er gravid, sliten og kvalm, men å glemme å følge opp en av storesøsknene er ikke akkurat noe jeg greier å stikke inn under den unnskyldningen....
Det der er det sikkert folk som ikke er gravide har glemt bort også. Men skjønner godt at du føler på det. Vanskelig å få ny time?

Huff da! Det kan vel skje den beste, det? Det tar vel tid å venne seg til gravidtilværelsen og samtidig følge opp familien. Jeg kjenner at graviditet er helt annerledes denne gangen fordi jeg har barn fra før!
Jeg tror det bare er litt vel mye om dagen for den gravide hjernen til å henge med x) Hjelper ikke på samvittigheten, men den timen forsvant altså bare... :/

Det der er det sikkert folk som ikke er gravide har glemt bort også. Men skjønner godt at du føler på det. Vanskelig å få ny time?
Jada, det er nok det får jeg håpe.. x) Føler meg bare så råtten, når jeg vet det er helsen hennes det er snakk om. Om det er vanskelig med ny time finner jeg ut når jeg ringer i morgen :p Håper ikke jeg trenger ny henvisning fra fastlege for det? :S
På steder som helsestasjon, tannlege og diverse blir man så bortskjemt og får sms-varsel dagen i forveien! Tenk om jeg bare hadde fått det her også x)

Jeg tror det bare er litt vel mye om dagen for den gravide hjernen til å henge med x) Hjelper ikke på samvittigheten, men den timen forsvant altså bare... :/

Jada, det er nok det får jeg håpe.. x) Føler meg bare så råtten, når jeg vet det er helsen hennes det er snakk om. Om det er vanskelig med ny time finner jeg ut når jeg ringer i morgen [emoji14] Håper ikke jeg trenger ny henvisning fra fastlege for det? :S
På steder som helsestasjon, tannlege og diverse blir man så bortskjemt og får sms-varsel dagen i forveien! Tenk om jeg bare hadde fått det her også x)
Fikk du ordnet ny time? [emoji4]

God morgen og god mandag :)
God mandag [emoji1]

I helgen følte jeg formen var litt bedre og tenkte jippi. Bakte fastelavensboller og støvsugde. Inviterte venner med barn, så da var vi plutselig 5 barn på 4 år og yngre og 5 voksne som koste oss. Men etter de dro og mannen lagde middag hadde jeg tydeligvis overdrevet. Funka ikke til noe annet enn å halvsove på sofaen fra kl 17.30 og resten av kvelden før jeg la meg før kl 21 [emoji23] Men det kan nok stemme at formen gradvis blir litt bedre, var verst uke 6-8 de andre gangene også, og nå er jeg jo 9+2 [emoji16]

God mandag [emoji1]

I helgen følte jeg formen var litt bedre og tenkte jippi. Bakte fastelavensboller og støvsugde. Inviterte venner med barn, så da var vi plutselig 5 barn på 4 år og yngre og 5 voksne som koste oss. Men etter de dro og mannen lagde middag hadde jeg tydeligvis overdrevet. Funka ikke til noe annet enn å halvsove på sofaen fra kl 17.30 og resten av kvelden før jeg la meg før kl 21 [emoji23] Men det kan nok stemme at formen gradvis blir litt bedre, var verst uke 6-8 de andre gangene også, og nå er jeg jo 9+2 [emoji16]

Så godt å høre andre med samme erfaring! 9+2 i dag og i går spiste jeg faktisk middag (!) [emoji23]

God mandag [emoji1]

Oj,fin søndag da ^^ her ble det babysvømming, lett tur ut og daff på sofaen [emoji14]

Håper virkelig det gir seg snart, litt lei av å være dårlig nå..

God mandag [emoji1]

Oj,fin søndag da ^^ her ble det babysvømming, lett tur ut og daff på sofaen [emoji14]

God mandag [emoji1]

Babysvømming er så koselig [emoji4] Gikk på det med mini, får se om det blir det denne gangen også eller ikke [emoji4]

Babysvømming er så koselig [emoji4] Gikk på det med mini, får se om det blir det denne gangen også eller ikke [emoji4]
Ja, absolutt :) og ser jo hvor trygg lillegutt er i vann at jeg tenker nestemann bør få samme fordelen :)

Men så spørs det hvordan tilbudet er nær Asker - der vi er nå var det jo muligheter nesten hver dag :)

Føler meg som en ganske dårlig hundeeier idag siden jeg glemte å kjøpte mer etter vi gikk tom igår.. så ikveld fikk hunden servert brødskiver med skinkeost og salami toppet med litt kattemat [emoji85]

Føler meg som en ganske dårlig hundeeier idag siden jeg glemte å kjøpte mer etter vi gikk tom igår.. så ikveld fikk hunden servert brødskiver med skinkeost og salami toppet med litt kattemat [emoji85]
Hehe, been there done that - bare at det var kattemat (for to uker siden).. De storkoste seg da

Back
Topp