Skravletråd

I dag er rn deilig søndagsmorgen. Mini sov hos besteforeldre og jeg sov 10t i natt! [emoji1][emoji1] Så nå har jeg brukt to timer på å spise frokost og dusje, for så litt tv innimellom. I tillegg skal jeg ut på lunsj med studievenninner etterpå, så i dag føler jeg meg bortskjemt [emoji6]
Så heldig du er da [emoji1] høres ut som at du vil få en hærlig dag [emoji1]

Noen som har erfaring med fosterdiagnostikk? Jeg lurer vel egentlig på hvor "farlig" det er for fosteret, hvor stor er sannsynligheten for at det ender i SA?
Tenker du på fostervannsprøve og slikt? Fosterdiagnostikk er et bredt spekter av tester som involverer alt fra blodprøver, ultralyd, fostervann/morkake prøver.. noe har en risiko med seg, mens andre er ufarlige

God morgen :D så herlig! Gratulerer så mye[emoji1] Jeg tar test hver morgen, for å se stigning. Da jeg hadde en SA i november. Sterke og fine streker idag [emoji7]

Det er så herlig å se at testene viser gode streker [emoji1] Må spirene bare holde seg i magen [emoji7]

Fin start på dagen, det ;)

Noen planer for dagen utover testing?

Vi gikk en lang tur med hunden og svigermor i duskregn. Gikk og gliste fra øre til øre hele veien, hadde så lyst å fortelle svigermor det [emoji85] Men vi har bestemt oss for å vente til uke 13, for da skal min mamma (som ikke bor her) få bursdagsgave med nyheten, og da får sikkert alle vite det etter hvert.

Hadde du en fin søndag?

Vi gikk en lang tur med hunden og svigermor i duskregn. Gikk og gliste fra øre til øre hele veien, hadde så lyst å fortelle svigermor det [emoji85] Men vi har bestemt oss for å vente til uke 13, for da skal min mamma (som ikke bor her) få bursdagsgave med nyheten, og da får sikkert alle vite det etter hvert.

Hadde du en fin søndag?
Hadde en helt grei søndag, sånn egentlig :) til tross for at det er litt slitsomt å være alene med en hyper ettåring og at kvelden endte med at magen vrengte seg [emoji14]

Mannen mente så klart at jeg burde bli hjemme noen dager, men prøver å dra på jobb likevel :) skulle jeg likevel fortsatt være dårlig, så får jeg heller krysse fingrene for at legen har ledig time i dag [emoji14]

Ellers ønsker jeg dere alle en god mandag og start på ny uke :)

Ellers ønsker jeg dere alle en god mandag og start på ny uke :)
God mandag til deg også [emoji1]
Her har jeg besøk fra utlandet på jobben man-tors og må konversere på engelsk. Det blir hardt for det slitne hodet mitt [emoji23]

Da har jeg bestilt legetime, og første kontroll blir 31. mars og da vil jeg være i uke 12+5. Måtte tiden gå fort :D Men tenker også å bestille oul før det.

eabf053e596ccf3730c5f34365be2d67.jpg

Ser dere den bittelille røde prikken inni hånda? Ca så "stor" er visstnok hånda til Klumpen i uka jeg starter på nå [emoji173]
Heilt fasinerende[emoji7]

I dag går kroppen på autopilot [emoji23] såååå trøtt!

Hadde en helt grei søndag, sånn egentlig :) til tross for at det er litt slitsomt å være alene med en hyper ettåring og at kvelden endte med at magen vrengte seg [emoji14]

Mannen mente så klart at jeg burde bli hjemme noen dager, men prøver å dra på jobb likevel :) skulle jeg likevel fortsatt være dårlig, så får jeg heller krysse fingrene for at legen har ledig time i dag [emoji14]

Håper formen blir bedre [emoji5]

Skal til legen på torsdag pga ryggsmerter, så tenkte å høre om vi kanskje kunne ra en liten sniktitt da [emoji6] kjenner jeg er spent [emoji5]
God morgen til dere alle forresten [emoji1]

Skal til legen på torsdag pga ryggsmerter, så tenkte å høre om vi kanskje kunne ra en liten sniktitt da [emoji6] kjenner jeg er spent [emoji5]
God morgen :)

Blir legetime i dag - helt ferdig.. og kan se ut til at jeg smittet min mor som fikk beskjed om streptokokker, så tur innom legen litt derfor ^^

Håper du får sett på torsdag :D

God morgen :)

Blir legetime i dag - helt ferdig.. og kan se ut til at jeg smittet min mor som fikk beskjed om streptokokker, så tur innom legen litt derfor ^^

Håper du får sett på torsdag :D
Uff, du må ha masse god bedring[emoji5] streptokokker er ikke morsomt å ha..
Ja håper han tørr å prøve og ikke vegrer seg pga av det er så tidlig. Vil jo være 7+0 på torsdag, og tror ikke han tar innvendig, så da er det litt i grenseland om vi kan se noe

God morgen! Her slo kvalmen ut for fullt i dag tidlig, men begynt å bli litt bedre nå [emoji40] ikke gøy å sitte langt unna toalett med tepper på gulvene [emoji23][emoji23][emoji23] får helt angst vettu.. sånn bortsett fra det så sitter jeg og ser ut av vinduet på et fantastisk vær som kan minne om vårvær [emoji7]

God morgen! Her slo kvalmen ut for fullt i dag tidlig, men begynt å bli litt bedre nå [emoji40] ikke gøy å sitte langt unna toalett med tepper på gulvene [emoji23][emoji23][emoji23] får helt angst vettu.. sånn bortsett fra det så sitter jeg og ser ut av vinduet på et fantastisk vær som kan minne om vårvær [emoji7]
Her er det overskya. Det var jo så fint i går [emoji1] Håper det blir sol til etterpå når jeg skal ut og gå [emoji4]

God morgen! [emoji4] Blir spennende på torsdag da [emoji4]

Hva gjør man når man ikke har noe annet å gjøre enn bv når man venter [emoji23] men hodet står tomt, så det blir browsing.. også blir man ensom..

Back
Topp