Skravletråd

Er helt ferdig etter busstur, kjøpesenter, dyrlegen, kjøpesenter... hjem.. Og med sønnen på slep :p han er lite imponert om dagene, så tar litt ekstra energi å underholde han også. Gleder meg til samboer kommer hjem, så kanskje jeg får slappet av litt

Vi spiste lunsj med pappa i dag. Da fortalte vi han at han skal bli pappa en gang til! Han ble veldig glad, men han var også litt sånn "Det visste jeg så klart. Du har jo vært kjempekald på beina de siste dagene" [emoji28][emoji23]

I dag skal vi (forhåpentligvis) overta den nye leiligheten vår. [emoji4]

Evig liv med beskymringer blir det når en får barn ;) Men samtidig er det noe av det beste med livet :Heartred Om du er skikkelig bekymret så ville jeg tatt det opp med lege.
Håper du snart finner roen, og klarer å nyte spiren som vokser i magen

Jeg er klar over at det blir bekymringer, og det er jo helt greit! Slik er det bare, hehe.
Men slik det er nå, går det over stokk og stein.

Har snakket med ei om det idag, og mtp blødningene og bekymringene synes hun også at jeg burde fått mer oppfølging.

Stemora til barnefar tok seg friheten til å fortelle det til guttene sine på 19, fordi 'hun syntes det var på tide at de fikk vite, og fordi hun forsto det slik at mine søsken vet om det'.

Jeg er så sint!
Vi hadde tenkt til å skrive kort til alle som blir tanter og onkler, og gjøre noe fint ut av det. Vel, det har hun ødelagt.

Ulempen med å snike på et forum som man er helt sikker på man kommer inn i., er at jeg faktisk allerede er blitt knyttet til dere. Hva i alle dager skal jeg gjøre om testen ikke viser positivt?
Også er det jo ekstra stas å se at så mange fra IKM gruppa mi er havna her inne[emoji813]red
Kan dere ikke sende meg litt rosa støv til gravidetesten:laughing025
Sender alt rosastøv og spiretanker din vei - måtte den bli positiv :)
Og dere må bare gi beskjed om dere ønsker at jeg ikke skal kommentere her inne. :greet025
Neida, slå deg løs :) bare koselig det ^^

Er helt ferdig etter busstur, kjøpesenter, dyrlegen, kjøpesenter... hjem.. Og med sønnen på slep [emoji14] han er lite imponert om dagene, så tar litt ekstra energi å underholde han også. Gleder meg til samboer kommer hjem, så kanskje jeg får slappet av litt
Oj hallo, litt av en dag på deg! Håpe han sovner lett og du får parkert i sofaen etterpå :)

Vi spiste lunsj med pappa i dag. Da fortalte vi han at han skal bli pappa en gang til! Han ble veldig glad, men han var også litt sånn "Det visste jeg så klart. Du har jo vært kjempekald på beina de siste dagene" [emoji28][emoji23]

I dag skal vi (forhåpentligvis) overta den nye leiligheten vår. [emoji4]
Haha, så gøy :) lure disse mannfolkene ;)

Oj, gratulerer :D

Stemora til barnefar tok seg friheten til å fortelle det til guttene sine på 19, fordi 'hun syntes det var på tide at de fikk vite, og fordi hun forsto det slik at mine søsken vet om det'.

Jeg er så sint!
Vi hadde tenkt til å skrive kort til alle som blir tanter og onkler, og gjøre noe fint ut av det. Vel, det har hun ødelagt.
Huff, det er så tullete.. Er dessverre en del folk som ikke skjønner at man har lyst til å dele nyheter selv.

Er hun sint fordi dere ikke er sammen lenger eller?

Ulempen med å snike på et forum som man er helt sikker på man kommer inn i., er at jeg faktisk allerede er blitt knyttet til dere. Hva i alle dager skal jeg gjøre om testen ikke viser positivt?
Også er det jo ekstra stas å se at så mange fra IKM gruppa mi er havna her inne:Heartred
Kan dere ikke sende meg litt rosa støv til gravidetesten:laughing025
Kommer flaksende med litt støv nå!:angel8 Når er IKM? :)

Noen original måte å fortelle om graviditet på? Jeg funderte på å legge frem truser til alle i familien pluss 1 bleie [emoji23] det beste jeg har kommet på så langt. Men trukke mannen har så lyst at vi skal sende bilder av bokserne våre til halve slekta så, kanskje det blir en anna måte.

Noen original måte å fortelle om graviditet på? Jeg funderte på å legge frem truser til alle i familien pluss 1 bleie [emoji23] det beste jeg har kommet på så langt. Men trukke mannen har så lyst at vi skal sende bilder av bokserne våre til halve slekta så, kanskje det blir en anna måte.

Henge opp t-skjorter på ei snor? Pluss en body?

Huff, det er så tullete.. Er dessverre en del folk som ikke skjønner at man har lyst til å dele nyheter selv.

Er hun sint fordi dere ikke er sammen lenger eller?

Det kan hun ikke være sint for, ettersom hun ikke vet det. Ingen vet det..

Jeg er ikke bare skuffet over at hun fortalte det til gutta selv, men måten hun snakket til meg på når jeg tok det opp var rett og slett ondsinnet.

Det kan hun ikke være sint for, ettersom hun ikke vet det. Ingen vet det..

Jeg er ikke bare skuffet over at hun fortalte det til gutta selv, men måten hun snakket til meg på når jeg tok det opp var rett og slett ondsinnet.

Du har all rett til å være sinna. Jeg hadde nok eksplodert[emoji35]

Jeg er klar over at det blir bekymringer, og det er jo helt greit! Slik er det bare, hehe.
Men slik det er nå, går det over stokk og stein.

Har snakket med ei om det idag, og mtp blødningene og bekymringene synes hun også at jeg burde fått mer oppfølging.

Da synest jeg du skal ta en telefon til enten lege eller jm på mandag. Og fortelle hvordan ståa er. Er ikke bare babyen som skal ha det bra, mammaen skal også bli tatt vare på[emoji4]

Du har all rett til å være sinna. Jeg hadde nok eksplodert[emoji35]

Jeg følte for å eksplodere, men tok meg sammen. Orker ikke krangle. Men når det gjelder den siden av familien, kommer jeg/vi til å holde kortene tett mot brystet heretter.

Da synest jeg du skal ta en telefon til enten lege eller jm på mandag. Og fortelle hvordan ståa er. Er ikke bare babyen som skal ha det bra, mammaen skal også bli tatt vare på[emoji4]

Kanskje jeg skal ta en telefon neste uke. Får se hvordan jeg føler meg igjennom helgen.
Jeg vet at ul er veldig kostbart for systemet, så jeg vil på en måte ikke være en byrde.

Ja, han bare: "var det derfor du ville spise lunsj med meg?"... "jaaaa?"

Haha, tusen takk. Dette er den tredje forlengelsen de har fått (skulle ha overtatt 1.feb) så jeg er veldig nysgjerrig på om vi faktisk får den nå... [emoji28]
Hehe :) koselig med lunsj sammen da ^^

Oj, såpass ja. Må betale straffebøter da?
Fikk dere forresten?

Vi får i sommer. Han har sagt alt fra overgang april/mai til juni...

Finnes mye morsomt man kan gjøre - liker den med sko over undertøy, men mest fordi mye av det er så slitt.

Så har du jo den klassiske enslige bollen i ovnen ;)

Back
Topp