Happin3ss
Forelsket i forumet
I 11, halv 12 tiden de dagene jeg må opp halv 6 for og rekke jobb klokken 7.. Så det å kunne sovet litt lengre før det var "morra" hadde vært godtOj, det var litt i tidligste laget, ja. Når legger du deg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I 11, halv 12 tiden de dagene jeg må opp halv 6 for og rekke jobb klokken 7.. Så det å kunne sovet litt lengre før det var "morra" hadde vært godtOj, det var litt i tidligste laget, ja. Når legger du deg da?
God morgenGod morgen[emoji4]
Ble lite søvn gitt.. [emoji14] poden var våken fra klokken 1 av og på til klokken 5 og var ekstremt urolig. Ble en times søvn på meg på morran bare.Natta ^^ sov godt![]()
Helt nydelig. Heldigvis ikke så trøtt heller idagGod morgensovet godt?

Ikke så ille det da ^^ men skjønner det godtI 11, halv 12 tiden de dagene jeg må opp halv 6 for og rekke jobb klokken 7.. Så det å kunne sovet litt lengre før det var "morra" hadde vært godt![]()
Huff da, ikke enkelt når de ikke er enige om hvor mye/lite som skal soves [emoji14]Ble lite søvn gitt.. [emoji14] poden var våken fra klokken 1 av og på til klokken 5 og var ekstremt urolig. Ble en times søvn på meg på morran bare.
101103 (nå 102) innlegg så har vi nådd 5000 innlegg![]()

Oi, da hadde ikke jeg levd!Sover godt, bare litt lite. Burde være flinkere å legge meg til riktig tidVis vedlegget 218348
Å herlighet, hadde vert DØD om jeg hadde sove så liteSover godt, bare litt lite. Burde være flinkere å legge meg til riktig tidVis vedlegget 218348
Nei, tror ikke det er så sunt på sikt [emoji14]Oi, da hadde ikke jeg levd!
Burde nok lært litt va degÅ herlighet, hadde vert DØD om jeg hadde sove så lite
Må være i seng til senest 11. Om ikke klarer jeg ikke stå opp 5.40
Noe helt annet: Digger at du har nedtelling til jul altså!!Å herlighet, hadde vert DØD om jeg hadde sove så lite
Må være i seng til senest 11. Om ikke klarer jeg ikke stå opp 5.40
Nedtelling til jul? :ONoe helt annet: Digger at du har nedtelling til jul altså!!![]()
Hun har det i signaturen sinNedtelling til jul? :O
AjajajHun har det i signaturen sinJeg begynner alltid å glede meg til jul i januar, haha!
![]()
Huff da :/ vil ikke ta fyr?Uff.. når du fryser som bare det, men ikke greier å få fyr i ovnen[emoji52] burde ha husket å kjøpe mer ved, og ikke måtte bruke det gamle skrapet som ligger under stallen