Skravletråd

Stressende dag [emoji14] men fint vær ute da! :D har du det kjekt på toget sett bortifra trøttheten?
Jeg fikk ikke med meg dette svaret før nå, tror varslene i denne appen er litt på trynet. Joda, var kjekt. Jeg og datteren min var på vei hjem fra Sandefjord, hvor vi hadde besøkt 2 studievenninner av meg som jeg ikke hadde sett på 4-5 år. [emoji4] en planleggingsdag utenom det vanlige [emoji7]

Ja, det er alltid godt , men synes det er eklere med menneskehår faktisk [emoji12]
Menneskehår får jeg frysninger av, dyrehår er naturlig (selvom det kan være irriterende når det blir for mye) :knegg:

Har noen av dere noen tips til hvordan man får seg selv i seng når man er for sliten til å legge seg?
Jeg er helt utafor om dagen, og det er så vanvittig pes på jobb. Vi ligger så langt bak med ting osm skal gjøres, alt er rot og vi får liksom aldri gjort ting ordentlig. Som om ikke det gjorde meg sliten før hormonene inntok kroppen :p
Så jeg er for sliten til å legge meg, og gruer emg for nok en dag på jobb... :banghead:

Gleder meg ekstra mye til fødeavdelingen nå ikveld [emoji7] flere som følger med det?
Må ta det opp jeg, tror ikke jeg klarer å holde meg våken i 5 minutter til engang [emoji23] så får vi se da, hvordan jeg takler å se på fødsler nå. Enten gir jeg f, eller så fører det til akutt fødselsangst [emoji23]

Må ta det opp jeg, tror ikke jeg klarer å holde meg våken i 5 minutter til engang [emoji23] så får vi se da, hvordan jeg takler å se på fødsler nå. Enten gir jeg f, eller så fører det til akutt fødselsangst [emoji23]
Jeg å har det på opptak, for jeg har kapitulert [emoji6]

Hehe [emoji85] jeg synes bare det er så koselig jeg. Gråter litt lettere nå enn før graviditeten, selv om jeg er ganske emosjonell fra før og [emoji14]

Jeg fikk ikke med meg dette svaret før nå, tror varslene i denne appen er litt på trynet. Joda, var kjekt. Jeg og datteren min var på vei hjem fra Sandefjord, hvor vi hadde besøkt 2 studievenninner av meg som jeg ikke hadde sett på 4-5 år. [emoji4] en planleggingsdag utenom det vanlige [emoji7]
Åh så gøy å møte gamle kjente! De ble vel glad for å treffe godjenta di også :) appen er ikke helt frisk har jeg forstått selv [emoji14] må huske hvor og hva jeg skriver for å få med meg svar fra folk f.eks.. trassig når ting ikke virker som det skal

Natta jenter :) håper dere får en fin natt
(Jeg sier natta, men er klistret til tlf allikevel)

Last edited:
Takk det samme :) Her har jeg vært våken siden 03:30, sliter skikkelig med og sove for tiden... Våkner midt i natta og føler meg helt totalt uthvilt.. :nailbiting:
Oj, det var litt i tidligste laget, ja. Når legger du deg da?

Jeg følte meg så sykt oppblåst i går. Tok bilde av magen i går kveld da jeg la meg og i dag tidlig (etter do). Utrolig at det går an! Føler meg like stor som i uke 17 sist på det til høyre, og mer uke 12 på det til venstre. Greit jeg ikke er slank, altså, men det her....
1915754342eccd797d0ac628a64329df.jpg

Jeg følte meg så sykt oppblåst i går. Tok bilde av magen i går kveld da jeg la meg og i dag tidlig (etter do). Utrolig at det går an! Føler meg like stor som i uke 17 sist på det til høyre, og mer uke 12 på det til venstre. Greit jeg ikke er slank, altså, men det her....
1915754342eccd797d0ac628a64329df.jpg
Oppblåst her og - men synes ikke så veldig bak genseren heldigvis. Verre med sporadisk promping :O

Takk det samme :) Her har jeg vært våken siden 03:30, sliter skikkelig med og sove for tiden... Våkner midt i natta og føler meg helt totalt uthvilt.. :nailbiting:
Jeg har det på samme måte [emoji52] er ganske kjedelig, jeg blir helt ødelagt på kvelden. Hadde det sånn i mitt forrige svangerskap også og det ga seg ikke før i uke 14/15.

Jeg har det på samme måte [emoji52] er ganske kjedelig, jeg blir helt ødelagt på kvelden. Hadde det sånn i mitt forrige svangerskap også og det ga seg ikke før i uke 14/15.
Da er det bare å skrive en liste over huslige gjøremål slik at jeg kan bruke timene på noe fornuftig i allefall :p

Da er det bare å skrive en liste over huslige gjøremål slik at jeg kan bruke timene på noe fornuftig i allefall :p
Jupp, jeg gjorde det sist. Rydda og organiserte huset og gjorte oss klar til flytting [emoji6] men denne gangen synes jeg det frister lite og ikke skal vi flytte heller [emoji6]

Back
Topp