Skravletråd

Det er mange år siden nå, så husker ikke alt. Men pappa ville ha hund, så vi drev og sjekket ut en del og var rundt mange forskjellige da jeg var mindre, men ingen funka for meg.
Akkurat. Her e det mannen som reagerer på det meste. Fikk minimalt med utslag på sånne labradoodles, men vi gikk for katter i stedet :)

Har lenge innbilt meg at vi har en husnisse (slik som stjeler ting og tang og stikker av med det så du ikke finner igjen osv), men nå bustet jeg sønnen min [emoji14] har en liten husnisse på 15 mnd. Det var litt gøy. Og så snikete han er [emoji14] skikkelig profesjonell sniker

Har lenge innbilt meg at vi har en husnisse (slik som stjeler ting og tang og stikker av med det så du ikke finner igjen osv), men nå bustet jeg sønnen min [emoji14] har en liten husnisse på 15 mnd. Det var litt gøy. Og så snikete han er [emoji14] skikkelig profesjonell sniker
Skills i en alder av 15mnd! [emoji4]

Haha, luringer altså ;)

Skills i en alder av 15mnd! [emoji4]
Fant han i toppen av kattetreet (2,10m høyt) da jeg gikk på do i 2 minutter. Jeg trodde han løp etter meg som han vanligvis gjør, og det gjorde han til jeg gikk forbi kattetreet. Han klatret rett opp og når jeg så han.. hjertet mitt.. han er lynrask på klatring og har stålkontroll. Får helt sånn.. hjertebank [emoji14] nå sjekker jeg for hvert 5 sekund at han virkelig dilter etter meg eller ikke. Er ikke mulig å plassere han i lekegrind eller noe heller, han klatrer bare ut på 2 enkle steg.

Fant tastaturet på pc-en vi ikke hadde sett på fem mnd [emoji14]
Kan ikke skjønne hvordan han kunne finne på å bare gjemme tingene [emoji14] han ble hysterisk når jeg fant alt. Sånn "oh shit oh shit oh shit" og løpte og hylfliret [emoji14] "nå kommer mamma og tar deg" invitasjon på en måte.

Haater når jeg glemmer vannslangen ute på natta å jeg må bære vann ut til hestene [emoji52]

Kan ikke skjønne hvordan han kunne finne på å bare gjemme tingene [emoji14] han ble hysterisk når jeg fant alt. Sånn "oh shit oh shit oh shit" og løpte og hylfliret [emoji14] "nå kommer mamma og tar deg" invitasjon på en måte.
Haha, så gøy. Her brydde han seg ikke i det hele tatt. Virket nesten overrasket over å se at det dukket opp ting [emoji14]
Tastatur, smokk og el-telys

Ååh det er så ergerlig.. og så kan man ikke skylde på noen andre enn seg selv :/

Men er god trening, da ;)
Fikk opp varmen ivertfall [emoji6]
Er så godt å sitte i sofaen å kose litt med lisja[emoji7]

Fikk opp varmen ivertfall [emoji6]
Er så godt å sitte i sofaen å kose litt med lisja[emoji7]
Åh, høres herlig ut. På vei hjem nå, jeg :)

Satse på litt mer babykos i dag - o går var vi ute og kjøpte vintersko + støvler til luringen :) fint med salg ^^

Åh, høres herlig ut. På vei hjem nå, jeg :)

Satse på litt mer babykos i dag - o går var vi ute og kjøpte vintersko + støvler til luringen :) fint med salg ^^
68b3e0f13792e2c36d64e4ef9279e378.jpg

Kosen ferdig og hestene utenfor vinduet er mye mer spennende [emoji5]
Er så fint med salg [emoji1] skulle hatt et par vintersko til vi også, og en parkdress [emoji5]

68b3e0f13792e2c36d64e4ef9279e378.jpg

Kosen ferdig og hestene utenfor vinduet er mye mer spennende [emoji5]
Er så fint med salg [emoji1] skulle hatt et par vintersko til vi også, og en parkdress [emoji5]
Klart det er spennende med hester ;) min tror jeg ikke har hilst på hest ordentlig ennå. Tenker det blir tur til åpen gård når det blir litt varmere o luften ;)

Heldig dere som har så mange dyr tett på ^^

Klart det er spennende med hester ;) min tror jeg ikke har hilst på hest ordentlig ennå. Tenker det blir tur til åpen gård når det blir litt varmere o luften ;)

Heldig dere som har så mange dyr tett på ^^
Føler også vi er ganske heldige som har dyr, ikke alltid jeg tenker det med 2 katter og en hund i de værste røyteperiodene eller når de går inn møkkete på beina, men [emoji6]

Føler også vi er ganske heldige som har dyr, ikke alltid jeg tenker det med 2 katter og en hund i de værste røyteperiodene eller når de går inn møkkete på beina, men [emoji6]
Hehe, ja - er en egen glede det, når ma finner kattehår overalt. Spesielt i maten [emoji14]

Back
Topp