Rart det der, altsåMin mor er ikke på samme måten [emoji6] hun å blir glad, men mye roligere der [emoji6]
Tanten min derimot, er nok litt som svigermoren din. Hun blir helt i 100 og har tusen spørsmål [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart det der, altsåMin mor er ikke på samme måten [emoji6] hun å blir glad, men mye roligere der [emoji6]
Er litt gøy når de blir så glad på våres vegne [emoji5] men kjente jo også at det var litt slitsomt sist. Spesielt på slutten, nå svigermor begynte hele 3 uker før termin å lure på om det ikke skjedde noe snart [emoji27]Rart det der, altså
Tanten min derimot, er nok litt som svigermoren din. Hun blir helt i 100 og har tusen spørsmål [emoji14]
Hehe, ja rart hvor ofte folk tar kontakt på slutten. Stengte fb veggen til slutt, lei av mas [emoji14]Er litt gøy når de blir så glad på våres vegne [emoji5] men kjente jo også at det var litt slitsomt sist. Spesielt på slutten, nå svigermor begynte hele 3 uker før termin å lure på om det ikke skjedde noe snart [emoji27]
Sånn sett var vi heldige siden jeg fikk på termin, men ble alikevell nok spørsmål[emoji6]Hehe, ja rart hvor ofte folk tar kontakt på slutten. Stengte fb veggen til slutt, lei av mas [emoji14]
Men tror kanskje mannen er litt skuffet over hvordan moren er nå - i motsetning til mi mor som maser om bilder og oppdateringer hver uke, så er det kun hvis jeg sender at hun får. Tror ikke det er at hun ikke bryr seg, veldig glad i ungen - men tro han skulle ønske hun var litt mer entusiastisk
Haha, bra det. Ingen grunn til at det bare er dere som skal flytte på dere.Sånn sett var vi heldige siden jeg fikk på termin, men ble alikevell nok spørsmål[emoji6]
Her er det vell svigermor som spør etter flest bilder, og svigermor som er på besøk hos oss [emoji6] min mor forventer bare et vi skal komme dit hele tiden, og så kan hun sende en litt små spydig mld om det er lenge siden hun har sett oss om vi forsatt vet hvor hun bor [emoji6] men da svarer jeg bare med samme mynt og så tror jeg hun forstår det [emoji23]
Stressende dag [emoji14] men fint vær ute da!Åh guuud, så ekstremt trøtt på toget.. har dere en fin dag?
Sitter også på toget hjem.. zzzÅh guuud, så ekstremt trøtt på toget.. har dere en fin dag?

Han så bare forvirret ut, sto og tittet på meg og fliret litt, og så gikk han. 

Er det greit at jeg ler litt også?Guuud, i dag må jeg le av meg selv!!! Altså, i dag også, men av andre grunner enn vanlig
I helgen kjente jeg at jeg var litt misunnelig på de av dere som allerede var hormontroll på bærtur. Jeg følte meg nemlig ikke spsielt hormonell, og det er (utrolig nok) en ting jeg har gledet meg til! Men så var jeg på jobb i dag...
Forrige uke var jeg på skolen, og da gikk det greit med både hormoner og kvalme, jeg fikk spist jevnt i løpet av dagen, og det var kortere dager som var ferdig senest kl. 15. Jeg måtte jobbe lenger i dag, og det var kjempepes på jobb, og ejg skulle egentlig vært ferdig klokken 16.15, men fikk ikke dratt før 17.
Problemet kom jo i 15.30-tiden, da jeg fikk et lite sammenbrudd! Noen av kollegaene mine vet at jeg er gravid, og det var ei av disse jeg satt på kontoret med. Jeg var så vanvittig sliten, og visste ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom resten av dagen, og jeg måtte tvinge nedpå et knekkebrød fordi kvalmen begynte å ta seg opp. Så begynte tårene i renne. Og de rant og de rant. En mannlig kollega kom inn og skjønte ikke et kvekk, og lo der han så meg. Men tårene mine fortsatte å trille. "Ja, altså.. Gråter du på ordentlig??" spør han. "Neida, det er bare øya" svarte jeg og lo, mens tårene trillet i veiHan så bare forvirret ut, sto og tittet på meg og fliret litt, og så gikk han.
Neste mannlige kollega kom inn i det jeg begynte å få kontroll over tårene. Men da han kom satte det jammen i gang på nytt! Og de rant og rant og rant! Hva skjer liksom?!
Greit jeg er en person hvor tårene ikke har mye motstand til vanlig, men det her var helt latterlig - særlig det at de ikke stoppet til tross for at resten av meg hadde "tatt seg sammen"
Hvordan jeg skal greie å holde på hemmeligheten i bortimot 8 uker til er for meg et mysterium hvis jeg skal fortsette som i dag!![]()
Le i vei!Er det greit at jeg ler litt også?er ikke alltid like moro å være hormontroll/bombe, men enkelte situasjoner hvor man selv får sånn "wtf" følelse, de er morsomme synes jeg [emoji23]

Haha! Er ikke pent å le av deg, men dette var morsomt! Så det så for megGuuud, i dag må jeg le av meg selv!!! Altså, i dag også, men av andre grunner enn vanlig
I helgen kjente jeg at jeg var litt misunnelig på de av dere som allerede var hormontroll på bærtur. Jeg følte meg nemlig ikke spsielt hormonell, og det er (utrolig nok) en ting jeg har gledet meg til! Men så var jeg på jobb i dag...
Forrige uke var jeg på skolen, og da gikk det greit med både hormoner og kvalme, jeg fikk spist jevnt i løpet av dagen, og det var kortere dager som var ferdig senest kl. 15. Jeg måtte jobbe lenger i dag, og det var kjempepes på jobb, og ejg skulle egentlig vært ferdig klokken 16.15, men fikk ikke dratt før 17.
Problemet kom jo i 15.30-tiden, da jeg fikk et lite sammenbrudd! Noen av kollegaene mine vet at jeg er gravid, og det var ei av disse jeg satt på kontoret med. Jeg var så vanvittig sliten, og visste ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom resten av dagen, og jeg måtte tvinge nedpå et knekkebrød fordi kvalmen begynte å ta seg opp. Så begynte tårene i renne. Og de rant og de rant. En mannlig kollega kom inn og skjønte ikke et kvekk, og lo der han så meg. Men tårene mine fortsatte å trille. "Ja, altså.. Gråter du på ordentlig??" spør han. "Neida, det er bare øya" svarte jeg og lo, mens tårene trillet i veiHan så bare forvirret ut, sto og tittet på meg og fliret litt, og så gikk han.
Neste mannlige kollega kom inn i det jeg begynte å få kontroll over tårene. Men da han kom satte det jammen i gang på nytt! Og de rant og rant og rant! Hva skjer liksom?!
Greit jeg er en person hvor tårene ikke har mye motstand til vanlig, men det her var helt latterlig - særlig det at de ikke stoppet til tross for at resten av meg hadde "tatt seg sammen"
Hvordan jeg skal greie å holde på hemmeligheten i bortimot 8 uker til er for meg et mysterium hvis jeg skal fortsette som i dag!![]()
Det er helt grusomt å være så hormonell! Sett Bruder i krig? Den er jo ikke trist, men jeg satt å hulka av den i går
Det er maange dager og uker å holde dette hemmelig forsatt jaDete r helt i orden, jeg har tross alt allerede sagt at jeg måtte le av meg selvHaha! Er ikke pent å le av deg, men dette var morsomt! Så det så for megDet er helt grusomt å være så hormonell! Sett Bruder i krig? Den er jo ikke trist, men jeg satt å hulka av den i går
Det er maange dager og uker å holde dette hemmelig forsatt ja
![]()
Åååh, hormoner! 
Og det er jo så slitsomtDete r helt i orden, jeg har tross alt allerede sagt at jeg måtte le av meg selvHahahahahaha!!! Hulka av bruder i krig, faktisk!
Åååh, hormoner!
![]()
Haha, huff daOg det er jo så slitsomt
Men det verste om dagen er at jeg er så trøtt. Sjefa mi lurte på om jeg var i behov av en powernap, da jeg så så trøtt ut![]()

StiligHaha, var inne og så på topp 100 lista for februar17: er kjempemange fra vår termingruppe der! Jeg er faktisk på plass 93. Litt kult.
Det er jo kjempebra! Du er jo virkelig up thereStiligHvotr ser man den lista?
Edit: Fant det ut nå! Haha, jeg er på 19. plass! Mange fra oktober-jentene der, jaTydelig at det jobbes på for skjult
![]()
Vet ikke helt om jeg skal være stolt eller flau, haha!Det er jo kjempebra! Du er jo virkelig up there
Syns du kan være stoltVet ikke helt om jeg skal være stolt eller flau, haha!![]()