Jeg må syte litt og skravle siden jeg også mangler noen innlegg. Har vært syk med influensa i en hel uke nå og synes sååå synd på meg selv. Får jo absolutt alt ungen har med hjem fra barnehagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må syte litt og skravle siden jeg også mangler noen innlegg. Har vært syk med influensa i en hel uke nå og synes sååå synd på meg selv. Får jo absolutt alt ungen har med hjem fra barnehagen!
Vært heldig sånn ja [emoji6] men trur jeg hadde blitt stressa uten symptomer..
Mannen kom hjem med seaband til meg, så satser på det hjelper [emoji4]
Forstår at du er sliten på kvelden da ja. Vet ikke hvordan jeg skulle taklet en ettåring med den formen her [emoji6]
Ingen barn nei, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men jeg får garantert kvalmenHar som regel uflaks på det meste
![]()
Håper formen din holder seg noenlunde ok! Er du langt på vei? Jeg er bare 4+5, og gleeeder meg til å komme over første trimester![]()
De ukene frem til 1 trimester er over kan ikke gå fort nok [emoji6] Jeg er 7+1 og er noen uker igjen gitt [emoji14]Hørtes ikkje bra ut å ha uflaks på det meste! Hahafår håpe du har litt flaks denne gangen, då!
Jeg er 8+1 i daggleder meg også veldig til 1. trimester er overstått!
Ugh, jeg har brukt å få absolutt alt som har gått på jobb ì flere år nå (masse småbarnsforeldre på jobb, så absolutt alt er innom). Blitt mye bedre etter at jeg begynte å ta d-vitamin regelmessig da. Lett å få mangel/lavt d-vitamin på vinteren, og det fører gjerne til svakere immunforsvar.Jeg må syte litt og skravle siden jeg også mangler noen innlegg. Har vært syk med influensa i en hel uke nå og synes sååå synd på meg selv. Får jo absolutt alt ungen har med hjem fra barnehagen!
De ukene frem til 1 trimester er over kan ikke gå fort nok [emoji6] Jeg er 7+1 og er noen uker igjen gitt [emoji14]
Satse på det [emoji6] De 2 ukene jeg har vist om det har vært lange synes jeg [emoji14] hehe..Er noen uker igjen ja. Men disse 4 ukene jeg har visst om graviditeten har gått fort, så er vel plutselig i 2. trimester får vi håpe :-D
Oi! Såpass [emoji107] satser på at vi er sykdomsfrie noen måneder nå [emoji108][emoji4]Uff! :/ Med influensa er det lov å syns synd på seg selv altså. Jeg har selv hatt 3 runder med skikkelig forkjølelse siden nyttår, bare hatt et par ok dager mellom rundene. Håper vi et ferdig for en stund når dette har gått over!![]()
Huh, visste ikke at det var en sammenheng! Kanskje jeg må gå til innkjøp av det [emoji106][emoji4]Ugh, jeg har brukt å få absolutt alt som har gått på jobb ì flere år nå (masse småbarnsforeldre på jobb, så absolutt alt er innom). Blitt mye bedre etter at jeg begynte å ta d-vitamin regelmessig da. Lett å få mangel/lavt d-vitamin på vinteren, og det fører gjerne til svakere immunforsvar.
Tyggetablettene med appelsinsmak er ganske ok å ta [emoji4]
Oi! Såpass [emoji107] satser på at vi er sykdomsfrie noen måneder nå [emoji108][emoji4]
Skader ikke å prøve hvertfall. Folk flest i norge har godt av tilskudd på vinteren.Huh, visste ikke at det var en sammenheng! Kanskje jeg må gå til innkjøp av det [emoji106][emoji4]
Ja, samme her! Det stikker til av og til på en måte. Helt sikkert ikke noe uvanlig [emoji4]Hadde vært ganske deilig det altså, så vi satser på det!Hoster så fælt, og kjenner det av og til nedenfor magen når jeg hoster. Håper ikke det kan være skadelig på noen måte ;o
Jeg er så lite fan av vitamintilskudd, men d-vitamin er jo et spesialtilfelle så kanskje jeg skal gi etter for den [emoji6] Leste akkurat boka sjarmen med tarmen og ble veldig overraska over hvor mye mat/kosthold påvirka kroppen! Haha, ja takk til den resepten [emoji106][emoji16]Skader ikke å prøve hvertfall. Folk flest i norge har godt av tilskudd på vinteren.
Personlig syns jeg det mest overraskende var at mangel på d-vitamin kunne føres til depresjonssymptomer. Ikke rart folk blir deppa om vinteren da!
(Ja til sydentur på blå resept! [emoji23])
Stort sett er vitamintilskudd bare en oppskrift på dyr urin ja [emoji16] men det er noen få hederlige unntak.Jeg er så lite fan av vitamintilskudd, men d-vitamin er jo et spesialtilfelle så kanskje jeg skal gi etter for den [emoji6] Leste akkurat boka sjarmen med tarmen og ble veldig overraska over hvor mye mat/kosthold påvirka kroppen! Haha, ja takk til den resepten [emoji106][emoji16]
Hehe, ja akkurat [emoji6]Stort sett er vitamintilskudd bare en oppskrift på dyr urin ja [emoji16] men det er noen få hederlige unntak.
Du likte boka? Har vært litt skeptisk til den ì tilfelle det er mye "ekkelt" i den [emoji15]
Da setter jeg den på "skal lese" lista, har hatt den på kanskjelista ei stund alt.Hehe, ja akkurat [emoji6]
Ja, den var bra! Midt i min gate. Er litt over gjennomsnittet interessert i kosthold og trening osv. Minimalt ekkelt, men til tider datt jeg litt av mellom latinske navn på bakterier [emoji23]
Ja, samme her! Det stikker til av og til på en måte. Helt sikkert ikke noe uvanlig [emoji4]