Skravletråd!

Er du mye inne å snoker?? [emoji28]
Innimellom så! [emoji14]
Er jo spent på hvor langt verden rundt kommer :D
Dessuten.. For hver ny termingruppe som åpnes, er vi en måned nærmere mål! :D

Innimellom så! [emoji14]
Er jo spent på hvor langt verden rundt kommer :D
Dessuten.. For hver ny termingruppe som åpnes, er vi en måned nærmere mål! :D
Jaa, sånn sett føler jeg meg større enn de som nettopp har flyttet inn i mnd etter oss, sånn skikkelig tøffing [emoji23] Har selv vært inne å snoket litt, spennende å følge andre sine veier mot drømmer

Altså, hva er greia med at puppene har blitt ømme igjen? De har vært så greie den siste uka, ikke skapt noen særlige problemer, før de plutselig ble superømme og vonde igjen i dag :sour:

Altså, hva er greia med at puppene har blitt ømme igjen? De har vært så greie den siste uka, ikke skapt noen særlige problemer, før de plutselig ble superømme og vonde igjen i dag :sour:
Haha :D

Æsj, fått regning fra legen fra jeg var på svangerskapskontroll.. Den skal da vel være gratis?! Var hos en annen lege på samme legesenter i uke 8 pga kvalme og oppkast, da betalte jeg ingenting!! Sitter og jobber med å holde meg våken til de åpner telefonen ingen kl 13.

Æsj, fått regning fra legen fra jeg var på svangerskapskontroll.. Den skal da vel være gratis?! Var hos en annen lege på samme legesenter i uke 8 pga kvalme og oppkast, da betalte jeg ingenting!! Sitter og jobber med å holde meg våken til de åpner telefonen ingen kl 13.
Hva sa de?

Søte sykepleieren (er ei av dem som er fantastisk, resten ikke så veldig!) lo oppgitt da jeg jeg ringte! Gikk inn på dataen og skulle fikse det! Skulle bare se bort i fra fakturaen :) glad jeg møtte på henne, for hun er så grei å
snakke med :) nå blir det en dupp her i gården :)
Så bra at de ordnet det!

Søte sykepleieren (er ei av dem som er fantastisk, resten ikke så veldig!) lo oppgitt da jeg jeg ringte! Gikk inn på dataen og skulle fikse det! Skulle bare se bort i fra fakturaen :) glad jeg møtte på henne, for hun er så grei å
snakke med :) nå blir det en dupp her i gården :)
Så bra det ordnet seg, det skal jo være gratis :)

b6a004c0e2a4bcf5f2e529fdf8c3506b.jpg

Noen som har denne boka? Er den i såfall bra? :)

Jeg våkna nå, jeg.
Stod opp kl 7 og ordna skolemat til ungen, la meg igjen.. Sovnet litt over 8 (måtte forsikre meg om lille kom seg av gårde), og sov til nå [emoji85] Bare en drøy time til hun kommer hjem [emoji85]

Jeg våkna nå, jeg.
Stod opp kl 7 og ordna skolemat til ungen, la meg igjen.. Sovnet litt over 8 (måtte forsikre meg om lille kom seg av gårde), og sov til nå [emoji85] Bare en drøy time til hun kommer hjem [emoji85]

Så deilig!! Jeg fikk sove lenge i dag! Fruen har fri, så hun sto opp med vesla og fikk henne i bhg mens jeg bare kunne sove videre! Helt nydelig!! Våkna litt over ti da :)

Så deilig!! Jeg fikk sove lenge i dag! Fruen har fri, så hun sto opp med vesla og fikk henne i bhg mens jeg bare kunne sove videre! Helt nydelig!! Våkna litt over ti da :)
Godt det da. Jeg har det best med 12 timers søvn for tiden [emoji14]
Til vanlig, er det fint med 10 timer. Skikkelig sovegris. Så.. Burde egentlig vært flinkere til å legge meg tidligere...

Back
Topp