Skravletråd!

Samme her! Er jeg ikke kvalm så tenker jeg bare på hva jeg kan spise [emoji14] [emoji14]
Er ikke kvalm heldigvis [emoji14] Men ååh.. i kveld er jeg sulten..!

Har så lyst på junk!! Men ikke samvittighet til å spise det [emoji14] håper bare det er et godt tegn jeg da ;)
Spiser mest nesquick sjokokuler for tiden [emoji23]

Ææ! Anbefaler ingen å falle rett på rumpa med gravidhormoner i bekkenet.. Fytti grisen. Kjennes ut som om hele hofteleddet på høyre side har vridd seg ut :/ :S
Biter tenna sammen når jeg tråkker på høyre foten.

Tar gjerne i mot tips for vonde hofter og ledd!! :D

Bestilte idag angelsound, og tenkte å prøve for gøy! Jeg kommer ikke til å gå bananas hvis jeg ikke finner lyden, men heller prøve igjen etterpå/dagen etter [emoji5] Er uke 10+4/5 idag,flere som har prøvd?

Ææ! Anbefaler ingen å falle rett på rumpa med gravidhormoner i bekkenet.. Fytti grisen. Kjennes ut som om hele hofteleddet på høyre side har vridd seg ut :/ :S
Biter tenna sammen når jeg tråkker på høyre foten.

Tar gjerne i mot tips for vonde hofter og ledd!! :D
Huffda!! Langt er du på vei?

Bestilte idag angelsound, og tenkte å prøve for gøy! Jeg kommer ikke til å gå bananas hvis jeg ikke finner lyden, men heller prøve igjen etterpå/dagen etter [emoji5] Er uke 10+4/5 idag,flere som har prøvd?
Jeg fant hjertelyd 9+2 (da jeg fikk doppleren). :)
Måtte prøve litt lenge første gang da. Fant nesten med en gang 10+5.

Er gravid med nr 2 [emoji813]red de kommer til å skille 13 mnd :happy: noen flere som skal ha to tette? :happy:
Gratulerer :)
Null erfaring der dog. Blir 7,5 år mellom mine..

Er gravid med nr 2 :Heartred de kommer til å skille 13 mnd :happy: noen flere som skal ha to tette? :happy:

Mine er noe mindre tett (20 mnd), men de er virkelig verdens beste venner! Det er helt fantastisk å se, så hadde mannen gått med på to til så hadde vi fått de tett [emoji173]️men her blir tredjemann attpåklatt med storesøsken som er 7 og 8,5 år. Det funker vel forhåpentligvis det og.

Mine er noe mindre tett (20 mnd), men de er virkelig verdens beste venner! Det er helt fantastisk å se, så hadde mannen gått med på to til så hadde vi fått de tett [emoji173]️men her blir tredjemann attpåklatt med storesøsken som er 7 og 8,5 år. Det funker vel forhåpentligvis det og.
Jaa, tenkt så herlig å kunne bruke eldste til barnevakt hvis du plutselig må en tur på butikken med tiden [emoji5]

Hei,
Det går bra å spise reker når man er gravid? Leser både negativt og positivt, og vil sååå kjøpe frossene reker som vi kan kose oss med i kveld :-)

Hei,
Det går bra å spise reker når man er gravid? Leser både negativt og positivt, og vil sååå kjøpe frossene reker som vi kan kose oss med i kveld :-)
Husker ikke, men se på matportalen. De har oppdatert og riktig info. :)

Jeg har to tette (10.5 måned i mellom) lillebror kom litt over en måned for tidlig. De er veldig tette og knyttet til hverandre selv om det er gutt og jente.

Så herlig:love7 første mann her kom 3 uker før termin så har en følelse på at neste også har dårlig tid :p men vi får se :angelic: spennende blir det uansett håper de blir knyttet til hverandre våre også :happy:

Back
Topp