Jeg kjøpte en flaske Gaviscon allerede uka etter positiv test. Har desverre allerede hatt bruk for den ja..
Da blir det ikke grandis og tomatsuppe før til høsten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte en flaske Gaviscon allerede uka etter positiv test. Har desverre allerede hatt bruk for den ja..
Uffda, det er jo faktisk ganske digg [emoji14]Da blir det ikke grandis og tomatsuppe før til høstendet har vært verstingene begge de forrige gangene..
![]()
Statistisk sett er man mer kvalm med jenter enn guttebabyer. Kanskje du har to?eller har du vært på ul? Vi har mye tvillinger i familien nemlig, men jeg tror ikke det er to hos meg.
I de to andre svangerskapene mine har jeg fått det før positiv test, og det ga seg aaaaldri før ungen var ute!Er ikke uke 7 litt tidlig for halsbrann? Det syns jeg...
I de to andre svangerskapene mine har jeg fått det før positiv test, og det ga seg aaaaldri før ungen var ute!Gomgla link til den store gullmedalje
hehe, neida det er visst ikke det...Såpass, ja... ingen fasit på den fronten heller, med andre ord...
Såpass, ja... ingen fasit på den fronten heller, med andre ord...
Godt nyttår ♡Nyttårsfeiring i kveldFørste gang jeg skal gjøre det med en hemmelig liten spire i magen
Blir koselig
Godt nytt år til alle sammen [emoji813]red
Jeg derimot har vært ekstremt kvalm frem til fødsel med begge jenteneVar ikke særlig kvalm med noen av jentene, ikke som jeg husker ihvertfall [emoji14] Satser på en![]()
Hei alleny her inne. Er i uke 8+3 og er såå kvalm
flere som plages? Noen som har noen råd om hva som kan hjelpe?
Og drikk/spis små porsjoner
Hei alleny her inne. Er i uke 8+3 og er såå kvalm
flere som plages? Noen som har noen råd om hva som kan hjelpe?
Har vært sjukt oppblåst her. Mulig det samme der? Kan nesten ikke skjule magen nå lenger [emoji14] 10+0.Ut fra størrelsen på magen begynner jeg å lure... er 8+5 i dag, og magen er ikke akkurat lett å skjule. [emoji14] Lenge til min TUL enda, 27. januar.
Har vært sjukt oppblåst her. Mulig det samme der? Kan nesten ikke skjule magen nå lenger [emoji14] 10+0.