Skravletråd!

Haha, jeg vet:p Nå ble jeg kvalm av sjokolade, det er vel egentlig en fordel, men... Mer kvalm nå enn de to foregående sv.skapene, og det er jenter.. kan ikke annet enn å tenke; er det gutt denne gangen?

Statistisk sett er man mer kvalm med jenter enn guttebabyer. Kanskje du har to? ;) eller har du vært på ul? Vi har mye tvillinger i familien nemlig, men jeg tror ikke det er to hos meg.

Statistisk sett er man mer kvalm med jenter enn guttebabyer. Kanskje du har to? ;) eller har du vært på ul? Vi har mye tvillinger i familien nemlig, men jeg tror ikke det er to hos meg.

Var ikke særlig kvalm med noen av jentene, ikke som jeg husker ihvertfall :p Satser på en;)

Er ikke uke 7 litt tidlig for halsbrann? Det syns jeg...
I de to andre svangerskapene mine har jeg fått det før positiv test, og det ga seg aaaaldri før ungen var ute! :( Gomgla link til den store gullmedalje

Nyttårsfeiring i kveld :) Første gang jeg skal gjøre det med en hemmelig liten spire i magen :D Blir koselig :) Godt nytt år til alle sammen :Heartred

Nyttårsfeiring i kveld :) Første gang jeg skal gjøre det med en hemmelig liten spire i magen :D Blir koselig :) Godt nytt år til alle sammen [emoji813]red
Godt nyttår ♡

Var ikke særlig kvalm med noen av jentene, ikke som jeg husker ihvertfall [emoji14] Satser på en;)
Jeg derimot har vært ekstremt kvalm frem til fødsel med begge jentene :) Er på samme vei nå virker det som, så jeg tror jente denne gang også :)

Hei alle :happy: ny her inne. Er i uke 8+3 og er såå kvalm :meh: flere som plages? Noen som har noen råd om hva som kan hjelpe?

Hvordan gikk det med dere som var på tul? Noen som hadde mer enn 1 spire ?

Ut fra størrelsen på magen begynner jeg å lure... er 8+5 i dag, og magen er ikke akkurat lett å skjule. :p Lenge til min TUL enda, 27. januar.

Hei alle :happy: ny her inne. Er i uke 8+3 og er såå kvalm :meh: flere som plages? Noen som har noen råd om hva som kan hjelpe?

Føler med deg, konstant kvalm, jeg knasker på saltstenger for tiden :P
Til middag blir det grandis orginal og knekkebrød med leverpostei. (åfr lit dårlig samvittighet at kostholdet har blitt slik, men hva mer kan jeg gjør) :P

Hallo jenter
smil.gif

Endelig kan jeg melde meg inn her jeg også
smil.gif

Vært ufrivillig barnløs i nesten 4 år og ble på mirakuløst vis naturlig gravid nå rett før prøverørsforsøket våres.
rort.gif
Jeg er i dag ca 6+4.
Vært gravid en gang tidligere men mistet da i uke 8. Denne gangen er alt annerledes og symptomene er så mye sterkere enn sist. Spykvalm med oppkast har vært daglig siden før jul. Så da velger jeg å tro at det er positivt. Venter første barn så alt er nytt, skummelt og spennede.
Har termin mellom 25 til 30 august et sted!

Ut fra størrelsen på magen begynner jeg å lure... er 8+5 i dag, og magen er ikke akkurat lett å skjule. [emoji14] Lenge til min TUL enda, 27. januar.
Har vært sjukt oppblåst her. Mulig det samme der? Kan nesten ikke skjule magen nå lenger [emoji14] 10+0.

Back
Topp