Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var bare lykkelig over all hjelp jeg fikk da jeg slet med at jenta mi ikke fikk tak og ikke fikk i seg mat. De kunne tafse så mye de ville bare jenta ble mett!Men så er jeg kanskje litt herdet som et oppvokst i en familie av helsearbeidere
![]()
Har dere pynta til jul enda jenter?
Her står eska med julepynt i kjellern og jeg orker ikke gå nedHa fått opp julestjerna og pakkekalenderen til lillegutt. Må ta en husvask før jeg pynter resten. Men mangler energien til det. Så blir nok ikke juleklart her så tidlig som det pleier :/ Kanskje like greit, er nok ikke mye av pynten som får stå i fred uansett tenker jeghaha
![]()
Er du blitt gravid-dårlig?Fikk samboer til å henge opp stjerna og stakene i går. Jeg var ikke helt i form til det nemlig..
Har dere pynta til jul enda jenter?
Fått opp røde gardiner, og ordnet adventstakenHar dere pynta til jul enda jenter?
Er du blitt gravid-dårlig?
Uff :/ var du noe plaget med bekkenet sist svangerskap? Selv om det er noen ør sidenIkke type kvalm, bare veldig sliten og trøtt. Skal ingenting til før korsryggen sier stopp :/
Uff :/ var du noe plaget med bekkenet sist svangerskap? Selv om det er noen ør siden
Aah.Ikke så mye. Var litt mot slutten, men.. ikke alvorlig plaget. Og da kjente jeg det kun -nedi- bekkenet, fra ca uke 20 tror jeg..?
Sant. Og de husket faktisk å spørre meg om det var greit at de tafset. Da er plutselig mye greitHeh. Jeg fikk ikke lov til å prøve selv engang. Hun slet ikke akkurat med å få i seg mat, men pirke skulle de likevel. Jeg synes rett og slett ikke noe om at noen kommer og tar uten å si i fra engang.. Jeg mener - det koster et par ekstra sekunder bare å spørre "kan jeg få prøve hjelpe litt?"..
Aah.
Jeg gruer meg sånn for om jeg blir like plaget som sist. Kjente det sllerede uke 10-12. Og innen uke 2p var jeg på krykker ofte. Mye tårer og lite søvn med mye smerter. Så jeg er spent på denne gangen
Sant. Og de husket faktisk å spørre meg om det var greit at de tafset. Da er plutselig mye greit![]()
Jo. Jeg var henvist men fikk aldri plass. Venteliste hele tiden...Uff.
Høres ikke noe gøy ut..
Men, får man ikke gratis fysio eller noe sånt om man sliter veldig, under sv.skap?
Ja, da er det noe helt annet![]()
Jo. Jeg var henvist men fikk aldri plass. Venteliste hele tiden...![]()
Kommet mye lengre enn megHar tatt ut "basic" pynten. Julestjerne, syvarmet, adventlys, kalender og juleputer. Resten kommer opp den 23. her i huset![]()
![]()
Mhm. Heldigvis er jeg flytta fra den byen så nå skal jeg få plass om jeg trenger detDen er lei :O litt for Dårlig egentlig..
Haha. Her drikker jeg så sjukt mye, i forhold til før, grunnet svimmelhet.. Så.. blir mye doing her ogsåOff allerede fått den tissetrangen hele tiden. Må jo fly på do hver time![]()
Mhm. Heldigvis er jeg flytta fra den byen så nå skal jeg få plass om jeg trenger det