Skravletråd!

Jeg er så utålmodig.. Klarer ikke vente med å få digitale testene, og å komme lengre på vei..!
Føler meg ikke gravid nok enda, så.. Spoler gjerne frem til at jeg føler meg sikker på å ikke miste :o

6b88459a350a81cdee4f05f157c689c0

:')
Usikker på om hun var seriøs, så jeg moler til :P

Hvor lenge holder egentlig en digital uten uker??
Min har lyst "pregnant" siden mandagsmorgenen - enda ikke tom for strøm.

.. minner meg på at jeg drømte om at jeg skulle ta en avansert digitaltest her en natt - også holdt den på å gå tom for strøm MENS den drev og "kalkulerte" :p

Hvor lenge holder egentlig en digital uten uker??
Min har lyst "pregnant" siden mandagsmorgenen - enda ikke tom for strøm.

.. minner meg på at jeg drømte om at jeg skulle ta en avansert digitaltest her en natt - også holdt den på å gå tom for strøm MENS den drev og "kalkulerte" :p

Tror det står i bruksanvisningen faktisk. Hvor lenge det blir stående ;)

Tror det står i bruksanvisningen faktisk. Hvor lenge det blir stående ;)

Tror jeg og. Mente det stod ca 24 timer (eller 48?) på de jeg hadde med ukesindikator, fra england. Men disse leste jeg ikke på :P

Klokken er halv ti, og jeg klarer knapt holde øynene oppe... Gjespet siden klokken seks.. Godt å kjenne på trøttheten egentlig. Pleier vanligvis sove litt mindre enn jeg trenger. Nå gir ikke kroppen meg noe valg. MÅ sove nok og mer til :p

Jeg er og trøtt og legger meg tidligere enn vanlig, men jeg våkner alltid så brått og tidlig :( Skikkelig ekkelt.. gjerne bare en time eller to før ungene våkner, så det er ikke vits i å prøve å sove igjen. Du blir jeg zombie ;-)

Jeg er og trøtt og legger meg tidligere enn vanlig, men jeg våkner alltid så brått og tidlig :( Skikkelig ekkelt.. gjerne bare en time eller to før ungene våkner, så det er ikke vits i å prøve å sove igjen. Du blir jeg zombie ;-)

Våknet kl 5.30 morges. Sovnet igjen etter kl 7, og sov til 9.
På tide å stå opp nå :p Skal ha bursdagsforberedelser til datteras 7årsdag, som begynner klokka ett. :)

Hva gjør dere damer idag da? :)
Jeg er syk, så holder meg inne idag. Har lyst å ta med jenta mi ut i snøen, men tør ikke risikere formen min no.

Har vært inne med sykdom og oppkast noen dager på ungene.. så idag var gleden stor når formen var fin på alle, og det var kommet et hvitt teppe ute:)

Hva gjør dere damer idag da? :)
Jeg er syk, så holder meg inne idag. Har lyst å ta med jenta mi ut i snøen, men tør ikke risikere formen min no.

Holdt bursdagsselskap for L. 7 år i dag :)
Nå er jeg dævvsliten...

Bursdag til svigerfar nå straks ;) Er dårlig så å si hele døgnet for tiden, så frister lite med kake. Men må nok spise litt, ellers tror de nok jeg er dødssyk. Er kjent for å være en liten kakemons :P :D

Bursdag til svigerfar nå straks ;) Er dårlig så å si hele døgnet for tiden, så frister lite med kake. Men må nok spise litt, ellers tror de nok jeg er dødssyk. Er kjent for å være en liten kakemons :P :D

Haha! Det hadde de mistenkt her også. Kakeglad! :p
Jeg ble tilbydd røkt elghjerte i går. Måtte bare si neitakk.. heldigvis er jeg kjent for å være kresen, så de trodde det var derfor jeg sa nei :p

I dag har jeg laga kalender til ei venninne og forberedt kalendere til tre barn og mannen min :-P Er ikke helt ferdig med de til gjengen her hjemme - venter på bilder som kommer i posten. Jeg lager polaroidutgaver av bilder vi har tatt det siste året og så får alle et nytt bilde hver dag. Veldig koselig! Vi henger bildene opp på kjøkkenet og lar de henge der helt til neste desember eller til vi blir lei. Da settes de i album :)

I dag har jeg laga kalender til ei venninne og forberedt kalendere til tre barn og mannen min :-P Er ikke helt ferdig med de til gjengen her hjemme - venter på bilder som kommer i posten. Jeg lager polaroidutgaver av bilder vi har tatt det siste året og så får alle et nytt bilde hver dag. Veldig koselig! Vi henger bildene opp på kjøkkenet og lar de henge der helt til neste desember eller til vi blir lei. Da settes de i album :)

Så morsomt! Knall idé egentlig.

For ei koselig kalender ! :)

Back
Topp