Skravletråd!!

En tråd i 'Juni 2017' startet av Kilikina, 23 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Wachita Elsker forumet Maiblomstene 2017 Sensommerbarna 2019

Ovia sin :) de har 3 apper, en for prøving, en for graviditet og en for baby. Jeg brukte Ovia under prøvingen også :)

• Liker Liker x 1
  2. Lillenr2 Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Takk for svar :) Skal sjekke den ut :)

3. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Jeg bruker PregLife. Prøvde meg på babyverden sin, men den avbrøt meg i spill for å få meg til å gi den stjerner så ofte at den ble slettet ganske så med en gang.

4. Guttemamma91 Flørter med forumet

Hehe, tilfeldig at jeg fant den. Men søker man etter babyapp på google meiner jeg at den dukker først opp [emoji57]

5. Guttemamma91 Flørter med forumet

Nå lasta jeg tilfeldig ned preglife og den hadde en sjekkliste/ huskeliste du kunne huke av ting som er gjort/ ting du har skaffet [emoji106] også hadde den prosentvisning på graviditeten og vektoversikt [emoji28]

6. Frublomsterpotte Flørter med forumet

Skriver under på den! Her går det noen kartonger med jordbær og sjokolade i uka - det er jo sååååå godt :D

• Liker Liker x 1
  7. Pisil Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Sommerfuglene 2017

Så kjekt at det finnes flere :D
    Nå har søstern min funnet jordbærpulver og sendt avgårde i posten til meg, håper det smaker like godt! Og i dag kjøpte jeg sånne jordbærsugerør :p

8. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Hvor fant hun jordbærpulver? Var så leit når det forsvant [emoji5]

9. Pisil Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Sommerfuglene 2017

Hun fant det i en innvandrerbutikk. Var riktig nok ikke Nesquik, men hun har testet det og syns det smakte godt. Så jeg gleder meg til post neste uke :D

• Liker Liker x 1
  10. Frublomsterpotte Flørter med forumet

Wow!! :D :D smakte det godt?? Fyflate deeet skulle jeg hatt! Hvor befinner denne butikken seg?

• Liker Liker x 1
  11. Pisil Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Sommerfuglene 2017

Jeg har ikke fått det enda... Det var i en butikk i Drammen. Enn så lenge har Obs 4 Litago for 50 kr :shy:

12. Frublomsterpotte Flørter med forumet

Herre!! Da må jeg finne en slik butikk :D

• Liker Liker x 1
  13. Pisil Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Sommerfuglene 2017

Jeg legger de i fryseren i tjue minutter, da er de iskalde og det har så vidt begynt å danne seg is - jordbærmilkshake :D

• Liker Liker x 1
  14. Frublomsterpotte Flørter med forumet

Det hørtes sinnsykt godt ut! Har vært på butikken og kjøpt meg pistasj-is og sjokolade saus OG kokosboller, så kvelden er i allefall reddet ;-) Heheh jeg er jo så fysen om dagen!!

• Liker Liker x 5
  15. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Sørlandsis? Jeg har en boks med sjokoladeis med sjokoladebiter i som kanskje blir åpnet k kveld.... Eller kanskje det blir pannekaker istedenfor. Det er tross alt dagen for det i dag :D

• Liker Liker x 1
  16. Pisil Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Sommerfuglene 2017

Pistasjis er så godt! Jeg er egentlig ikke spesielt fysen, men i kveld ble det jordbærshake fra McDonalds...

Pannekaker med sjokoladeis :D

• Liker Liker x 1
  17. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Den var ikke dum gitt :D

• Liker Liker x 1
  18. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Ååå dere må slutte! [emoji1] Blir så fysen av å lese her [emoji85][emoji85] Nesten så jeg sender mannen ut etter pistasjis

• Liker Liker x 3
  19. Frublomsterpotte Flørter med forumet

Ja, det tror jeg jammen meg det er :)

• Liker Liker x 1
  20. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Oi, nå er det lenge siden denne har vært framme gitt. Hvordan går det med dere?

Del denne siden