Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle vært en wow knapp jeg kunne trykt på. Hvor finner du tid eller energi til så mange skritt?Nei, men fant de siste skrittene.
Endte opp på 30.699 skritt

Kan det være at kroppen får for lite mat? :/Føler at jeg eser ut, til tross for at jeg knapt har fått i meg mat i dag![]()
Kan det være at kroppen får for lite mat? :/
Ååå:/ det er en ekkel følelse! Kanskje det hjelper med noe lite noe? Bare for å gi magen noe å jobbe med?Har igrunn følt det slik siden middagen i går kveld. Det ble alt for mye mat![]()
Ååå:/ det er en ekkel følelse! Kanskje det hjelper med noe lite noe? Bare for å gi magen noe å jobbe med?
Håper jeg ogsåMå spise nå uansett, så håper jeg det blir bedre etterpå![]()
20.000 tusen av den kom av en aktiv dag med ungene, de ti siste på trening.Skulle vært en wow knapp jeg kunne trykt på. Hvor finner du tid eller energi til så mange skritt?![]()
Kjempebra!! Blir litt mer trøing på ferie enn hjemme for oss også.20.000 tusen av den kom av en aktiv dag med ungene, de ti siste på trening.
Har bare feriert med ungene (og mannen i dag også), og har kommet over 20.000 uten egentlig ha prøvd
Starter morgenen med å gå til butikken for å kjøpe ferske rundstykker til frokost - slik jeg er vandt med at man gjør her i Danmark.Kjempebra!! Blir litt mer trøing på ferie enn hjemme for oss også.
Såpass ja! Imponerende!Starter morgenen med å gå til butikken for å kjøpe ferske rundstykker til frokost - slik jeg er vandt med at man gjør her i Danmark.
Da har jeg rundt 4.000 skritt før vi starter dagen etter frokost.
Så går vi bort på Legoland og er der når de åpner kl 10.
Rundt kl 13 går jeg tilbake, og begynner på middagen.
Rundt kl 16 går vi til Lalandia reservoaret for å bade.
Og så går vi tilbake igjen
Men så er jeg ikke like flink med kosthold nå som jeg er på ferie, så jeg er bare glad til at jeg får til noeSåpass ja! Imponerende!![]()
Kjenner til den! Blir dårlig med en gang jeg spiser noe utenom det vanligeMen så er jeg ikke like flink med kosthold nå som jeg er på ferie, så jeg er bare glad til at jeg får til noe
Føler meg fryktelig oppblåst etter å ha spist helt feil og for mye i noen dager

Det er jo super braTorsdag = veie og måledag.
Vekt 78,5kg : -0,2 kg ned er ned. Uansett hvor sakte det går
Målebånd: ned 1cm rundt halsen (totalt 2,5cm) nå har andre begynt å se det!Ellers ned 1cm rundt magen og 1cm rundt hoftene. Totalt ned 4,5cm på målebåndet denne uken.
Ganske fornøyd jeg. Merker kroppen strammer seg opp av vekttreningen, og klærne henger bedre og bedre. Er jo dette som gir meg motivasjon til å fortsette!
Har litt lyst å begynne å løpe igjen. Men må motivere meg litt mer! Haha.
Håper alle får en strålende dag!! Nyt feriedagene dere som har det!
Syns du er flink jegDere virker så flinke her inne!
Føler meg skikkelig kjip som startet dagen med sjokolade i dag, etter en forferdelig natt med alt for lite og dårlig søvn.
Klarte skrittmålet i går, med litt over 12.000, og en liten treningsøkt, så håper jeg klarer skrittmålet i dag og, men ikke før jeg har fått noen timer til søvn![]()
Syns du er flink jeg
Er tross alt ikke så veldig lenge siden dere fikk den lille, og det tar tid å komme seg etter en graviditet.
Flink bør defineres ut fra utgangspunktet, ikke fra hva alle andre gjør.
For eksempel en som pleier å løper 20 km, er ikke flink dersom personen løper 5 km, men jeg person som bare pleier å klare å løpe 2 km, er superflink når personen klarer 5 km.
Det jeg prøver å si, flere av oss har holdt på en stund og sakte men sikkert klart å jobbe oss oppover.
Og ja, vi kan også finne på å starte dagen med sjokolade![]()
Jeg har opplevd 4 MA'er og en SA selv og skjønner utmerket hva du snakker om.Jeg skjønner hva du mener, og jeg forstår det jo, men hodet mitt henger ikke helt med.
Takk for at du motiverer, og gjør det på en god måte
For å ta litt bakgrunnshistorie så er det kanskje lettere å skjønne hvorfor jeg er "utålmodig".
Høsten 2016: gikk over fra vanlig styrketrening til crossfit - fokuserte på vektnedgang og trening.
2017: trente ca 6-9 økter i uken, gikk ned 20 kg, og var i superform. Oktober 2017 fikk jeg første positive test, men mistet.
2018: Ny runde i januar og til slutt en ma i mars 2018. Klarte ikke holde like høyt trykk på kosthold og trening etter det, i tillegg til at jeg hadde startet i ny jobb Så ble det vanskelig å trene like mye, ble 4-5 økter i uka.
Var aktiv gjennom graviditeten med ca 3 treninger i uka, frem til uke 35, da fikk jeg treningsforbud pga vann i kroppen. Formen etter fødsel har vært super, så jeg har vært skikkelig utålmodig etter å komme i gang igjen, skulle helst ha mistet alle kiloene (20 gravidkilo og 12 fra før) med en gang.
Skjønner at man må måle flink ut fra eget nivå, og det er det jeg prøver å forklare, nivået mitt var høyt, jeg levde som en idrettsutøver frem til graviditetene som ikke ble noe av. Og jeg ønsker å finne igjen den formen, helst i går.
Jeg har opplevd 4 MA'er og en SA selv og skjønner utmerket hva du snakker om.
Før vi begynte å prøve å få barn, var jeg syk og hadde vært det siden jeg var liten, ble overraskende (både på oss og legen) nok frisk, og vi turte å begynne å tenke på barn.
I løpet av de neste 10 årene ble jeg gravid 8 ganger og vi fikk 3 barn.
Så satt jeg der, Lille U var rett over året, jeg var ferdig med alt som het graviditeter og amming.
Veide over 100 kg, og for første gang i mitt liv kunne jeg fokusere på meg og min kropp uten å måtte ta hensyn til sykdom og baby.
Så på meg selv og bestemte meg for at tjukk, det gadd jeg ihvertfall ikke være